Бұйымды сәндеу
Ұзақмерзімді жоспар бөлімі:
Дизайн және технология |
Мектеп: | |||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:____Мамбетова Галия Махмутовна___________________ | |||||
Сынып: 6 | Қатысқандар: | қатыспағандар: | ||||
Сабақтың тақырыбы: Бұйымды сәндеу
|
||||||
Сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.2.6.2-Қол электр құралдарымен, жабдықтарымен қауіпсіз жұмыс жасау тәсілдерін білу және түсіну | |||||
Сабақ мақсаты | – Тігін машиналарының жұмыс тәртібін білу және орындау;
– Бұйымды безендіру,соңғы ЫЖӨ – ден өткізу;
|
|||||
Бағалау критерийлері | – тігін машинасының жұмыс тәртібін біледі, орындайды;
– бұйымды өзінің идеясымен безендіреді; – қауіпсіздік жұмыс жасау тәсілдерін біледі; |
|||||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар:
– тігін машинасының құрылысы және оның жұмыс тәртібі туралы талқылай алады Пәнге тән терминология мен лексика: Безендіру – декорировать –decoration Біріктіру – соединение – connection – тігін машинасының құрылысы және оның жұмыс тәртібі туралы талқылай алады Талқылау үшін сұрақтар: … машинасы неге арналған? … орындаудың реті қандай? Терминология:орауыш қақпағы, орауыш, жоғарғы жіптің керілуін реттеуші, төменгі жіптің керілуін реттеуші, баса үтіктеу, айыра үтіктеу, тегістеп үтіктеу Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Алжапқышты безендіру үшін мен….. материалдары мен құрал – жабдықтарын қолдандым. Безендірудің…әдісін таңдадым. |
|||||
Құндылықтарды дарыту | Балалардың бойына еңбек жәнешығармашылық, патриоттық сезім, жалпыазаматтық құндылықтарын бұйымды өңдеу, безендіру барысында сіңіру арқылы жүзеге асады.
|
|||||
Пәнаралық байланыс | Математика – өлшем алып, формулаға салып есептеу.
Физика – электрлі үтікпен жұмыс жасау. Қазақ тілі – өз ойын жеткізу, термин сөздерді дұрыс пайдалану. Оқушылар сабақ барысында математика, пәндері бойынша білетін ақпараттарын пайдаланады. |
|||||
АКТ қолдану дағдылары | Слайд, бейнероликтер | |||||
Бастапқы білім | Алдыңғы сабақта алжапқыш бөліктерін өңдеген , тігін машинасында жұмыс жасау дағдылары бар. | |||||
Сабақ барысы |
||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||||
Сабақтың басы
7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату «Көрші» Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау. Нұсқаулық: Көршіңді оң жақтан құшақта, Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөліну Бірнеше геометриялық фигураларды араластырып оқушыларға таратып береді.(неше топқа бөлсеңіз сонша геометриялық фигураларды бірнешеуден аласыз) Бірдей фигураларды алған оқушылар топтасады. Топ лидерін сайлау.
Сабақ тақырыбымен танысу. Сабақтың мақсаты және бағалау критерийлерімен танысу.
Дизайн деген не?
|
(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды) Геометриялық пішіндер
Бағалау парағын тарату.
Слайд және видеоролик көрсету. |
||||
Сабақтың ортасы
15 минут
|
Екі тапсырманы бірдей ұсыну.
Тапсырмаларды орындамас бұрын қауіпсіздік ережесін еске түсіру. 1 тапсырма. Топпен жұмыс. «Пазл» әдісі арқылы өткен тақырыптарды қайталау және машина тігіс түрлерін тігіп көрсету. Оқушылар топқа бөлу кезінде берілген геометриялық пішіндерге (карточкаларға) өткен тақырыптардан сұрақтар құрастырп жазады, жауабын келесі пішінге жазады . Топтар орындарын ауыстырады. Бір – бірінің құрастырған сұрақтарына өз тобының пішініне жауаптарын жазып ( үш бұрыштар төрт бұрыш тобына) қалдырады. Топтар өз орындарына отырып бір – бірінің жауптарын тексереді, бағалайды.
2 тапсырма. Топпен жұмыс. Әр топтың пішіндерінің арасына тапсырмалар беріледі: – сырып тігу(жатқыза үтіктеу немесе айыра үтіктеу). – Ашық қиықты бүгіп тігу. – Жабық қиықты бүгіп тігу. – Жөрмеп тігу. – Ашық қиықты жапсырмалы тігіс(бастыра тігу). Әр топтан өздерінің шешімімен оқушылар таңдалып тапсырманы орындайды. Тігін машинасымен және ылғалды жылу өңдеуін жүргізеді |
Тігін машинасы, үтік, мата қиындылары, ине – жіп,
|
||||
Кері байланыс
|
3 тапсырма. Жеке сұрақтар. Алжапқышқа керекті өлшемдерді сұрау. Алжапқыштың сызбасына керекті есептеу жолдарын сұрау.
Сұрақтар: 1. ЖЖ1 неге тең? 2. ЖБ=Құ бұл алжапқыштың қай жері? 3. ЖТ –ны қалай табамыз? Жауптар: 1. ЖЖ1=ЖМа+6см 2. ЖБ=Құ тең боладыкөкрекше өлшеміне. 3. ЖТ=Құ+Тбұ яғни көкрекше қосу белден төменгі ұзындық. Дескрипторлар: 1. Машинамен тігі түрлерін көрсетеді: 2. ЫЖӨ орындай алады: 3. Өткен тақырыптарды жақсы меңгерді: 4. Өлшемалуды біледі: 5. Алжапқыштың сызбасын сыза алады:
|
|
||||
Сарамандық жұмыс
12 минут
|
4 тапсырма. Бұйымды безендіру. Жұптық жұмыс.
Үйге берілген тапсырмаларын тексеру ( алжапқышты безендіру дизайны қандай, материалдары мен құралдары. Эскизы қолдан салынған суреттері) Дескриптор: · Эскизін сызады: · Бұйымды талғаммен безендіреді: · Өз идеяларын түсіндіре алады: · Дайын болған бұйымды безендіру бойынша жұмыс жасау. Сабақ соңында бір – бірінің жұмыстарын көріп,ой – пікірлерімен бөлісу. Баға беру.
|
|||||
Сабақтың соңы
5 минут |
Сабақ соңында бір – бірінің жұмыстарын көріп,ой – пікірлерімен бөлісу. Баға беру.
Топ басшыларының бағалау парақшасы бойынша оқушылардың жқмыстарына баға беруі. |
Оқушылар бір – бірін бағалау | ||||
Рефлексия: «Еркін микрофон» ойыны
Бүгінгі сабақта қандай жаңа ақпарат білдіңіз және не істеуді үйрендіңіз?
Сіз үшін не түсініксіз күйде қалды? Нені жетілдіру керек?
|
Сабақтың соңында оқушылар өз пікірлерін айтады. | |||||
Дифференциация – сіз қалайша көбірек қолдау көрсетуді немесе қабілеттері жоғарылау оқушыларды қалайша ынталандыруды жоспарлайсыз? | Бағалау – сіз оқушылардың тақырыпты меңгеру деңгейін қалайша тексеруді жоспарлайсыз? | Пән аралық сілтемелер
Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АТ сілтемелер Мағына сілтемелері |
||||
· Сабақ бойынша өзіндік қорытынды жасау
· Сабақтың мақсаты/оқыту мақсаттары қол жетімді болдыма? · Оқушылар бүгін не үйренді? · Оқу атмосферасы қандай болды? · Жоспарланған саралау жаксы жұмыс істедіме? Уақытыма үлгердімбе? Мен жоспарыма қандай өзгерістер жасадым және не себепті? |
||||||