Іскерлік қарым-қатынас Нұрғали Сабина

                                           Іскерлік қарым-қатынас

 

      Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ – Қазақстандағы ең беделді оқу орындарының бірі. Соңғы бір жылда университет өз дамуын жалғастырып, жоғары сапалы білім мен ғылыми зерттеулерге ұмтылып, сонымен қатар студенттер мен оқытушылардың жұмыс жасауына қолайлы жағдай тудыруда. Қазіргі уақытта  университет инфрақұрылымын жетілдірді, бұл жан- жақты білім алу үшін қолайлы жағдайлар жасауға мүмкіндік берді. Аудиторияларды, кітапханаларды, ғылыми зертханаларды жөндеу және жаңғырту жұмыстары жүргізілді. Сонымен қатар, білім сапасын арттыруға және студенттер мен мұғалімдердің ғылыми-зерттеу қызметін дамытуға бағытталған бірнеше жаңа жобалар іске қосылды. Сондай жобалардың бірі «Ғылым және бизнес: Қазақстанның инновациялық даму жолдары» атты ғылыми-инновациялық көрме өтeyі. Ауқымды шараға ҚР Ғылым және жоғары білім министрі Саясат Нұрбек, Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың Басқарма Төрағасы – Ректоры Жансейіт Түймебаев, Алматы қаласы әкімінің орынбасары Әлішер Әбдіқадыров, «Атамекен» ұлттық кәсіпкерлер палатасы басқарма төрағасының бірінші орынбасары Мақсат Қиқымов қатысты. Сондай-ақ министр ҚазҰУ қалашығы құрылысы ІІ кезеңінің  басталуына арналған естелік капсуланы салу рәсіміне қатысты.«ҚазҰУ-дың тарихы тереңде. Оқу ордасы алғаш академиялық қалашық моделімен салынған болатын. 1974-75 жылдардан кейін университетке кең көлемде инвестиция құйылмаған. Сондықтан бүгінгі шараның маңыздылығы өте жоғары. Жоспарды Мемлекет басшысы Қасым-Жомарт Кемелұлы қолдап отыр. Қара шаңырақ ҚазҰУ-дың екінші тынысы ашылды деуге болады», – деді Саясат Нұрбек.

         Біз Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-де осы психология саласын тереңірек оқып, жан-жақтан зерттеп жатырмыз. Бізге осы психология пәні, саласы өте көптеген ақпарат алып келді. Психология — бір адамның алдында тәжірибе жүргізуі, оның сезімдері мен өзге азаматтармен байланыстарының, созылымдарының, оған жеткізілген әсерлердің және сәйкесінше басқа факторлардың және әрекеттердің созылымдарының салдарын зерттеу білімі. Бұл дисциплина адамның менталды, эмоционалды, жазалықты және әрекеттік кезеңдерін талдау және тұрақтарын күшейту үшін әртүрлі үдерістер мен техниканы қолдайды. Яғни, психология саласы адамның өзін дамыту, өз-өзін тану жағынан өте көптеген көмек көрсетеді.. Психология пәнін, саласын жетік зерттеп, оқу барлық адамға пайдалы. Бұл саланы оқи отыра өзтемпераменттерін зерттеп, менталды денсаулығын қалпына келтіре алады. Бізге психология пәнінде ең қатты ұнаған тақырып- іскерлік қарым-қатынас. Іскерлік қарым-қатынас басқарушының жеке дамуын, жаңа идеяларды және жобаларды жетілдіруді, бизнес процесілердіорналастыруды, және көмек көрсету арқылы құралды жақсартуға маңызды көмек көрсетеді. Одан басқа, ол мамандандырылған кеңес беру, жоба мен ресурстарды қолдану, сапа бақылау, нәтижелерді бақылау және олардың бақылауына қатысып отыру үшін де пайдаланылады. Бұл, бизнес пландарын жасау, өзгерту және жаңа стратегияларды әзірлеу, келесі мақсаттарға жету кезінде басқарудың жеке мамандануы мен көмегін ақпараттық құрал арқылы жасауға көмек көрсетеді.

        Іскерлік қарым-қатынас этикасы, қарым-қатынастың басқарушысы мен кеңес беруші арасындағы сыйластықжәне ерекше байланысты мәнін анықтайды. Бұл кеңес берушінің бағалы, шынайы және адал болуын талап етеді, сыртқы тұлғалықты қорғауы маңызды болады. Ол, клиенттің негізгі мүшелерін, конфиденциальдылықтықорғау құқығын сақтауға, әділетті сараптамалар ұсынуға, жауапкершілікке, адалдыққа және жеке мәнділікке сенімділікті арттырады. Ал, сондай-ақ басқарушы мен кеңес беруші арасындағы сенімділік пен адалдықтан тұратын маңызды аспекттерді қамтамасыз етеді.

    Қорытындылай келсек, іскерлік қарым-қатынас, бизнес мәселелерін шешуде кеңес берушінің және басқарушының қарым-қатынасы арқылы басталатын кәсіби әрекет. Бұл, кеңес берушінің тәжірибелі ұйымдар мен сауда жүйелері бойынша айналысуы мен жұмыс істеу мәселелерін шешу үшін көмек көрсету, жаңа стратегияларды және жобаларды жетілдіруде көмектеседі. Ерекше этикалық мәнділіктерге сай, қарым-қатынастың басқарушысы мен кеңес беруші арасындағы адалдық, сыртқы тұлғалықты сақтау және клиенттің мақсаттарына қолжетімді жауап беру үшін сенімділік жасау арқылы іске асыратын жеңісті құрал.

Тленчиева Н.С.

Педагогика ғылымдарының кандидаты.

Cтасюк  А.А.

Психология мамандығының 1 курс магистранты

Жалпы және қолданбалы психология кафедрасы.

Нұрғали С, 1 курс студенті

Менеджмент мамандығы

Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *