Құлыншағым құлдырап

Батыс Қазақстан облысы
Бөкей Ордасы ауданы
Бисен ауылы Көктерек елді мекені
«З.Жиенәлиев» атындағы
бастауыш мектебінің 2-сынып
жетекшісі Мухатова Зита Ерсайновна.

Пәні:әдебиеттік оқу Мектеп: «З.Жиенәлиев» атындағы бастауыш мектебі КММ
Күні: 27.02.2020 ж Мұғалімнің аты-жөні: З.Е.Мухатова
Сынып:2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім: Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Құлыншағым құлдырап
Мәтін: Торы құлын
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;
2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу;
Сабақ мақсаттары Барлықоқушылар:
Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді;
Оқушылардың басым бөлігі:
Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады;
Кейбір оқушылар:
Мәтіннің негізгі ойын анықтайды;
Бағалау критерийлері 1. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды;
2.Сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табады және ақпаратты берілген үлгі кестеге жазады;
жылқы-лошадь-horse, құлын-жеребенок-foal
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.
Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті……деп ойлайсыз
1.Төрт түлік нелер жатады?
2.Төрт түліктің төлдері қалай аталады?
3. Төрт түліктің қандай өнім пайдасы бар?
Алдыңғы оқу Қошақаны қойдың
Ишара Жасыл-түсіндім; сары-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
қызыл-көмек қажет түсінбедім;
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі

Басы

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз

«Шаттық шеңбер»

Шеңбер аясында екі топқа бөлініп, сұрақтарға жауап береді;
Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.
1- тапсырма: ТЖ «Түсініп оқы»
Дескриптор:
1. Мақал-мәтелдерді түсініп оқиды;
2.Мақалдың мағынасын түсінеді;
3. Бір-бірін тыңдап толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар» Ресурстар
Сары ,қызыл,
жасыл , житондар

Ортасы

2- тапсырма: ЖЖ «Ой бөліс»
Дескриптор:
1. Жылқы атауына байланысты мақал-мәтелдер айтады;
2. Мақал-мәтелдер туралы жұпта талқылайды;
3. Бір-бірін тыңдап толықтырады;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
Сергіту сәті
3-тапсырма: «Мән беріп оқы»ТЖ
Дескриптор:
1. Өлеңді түсініп оқиды;
2. Өлеңнің шумағының әр қатарына мән беріп оқып, түсінгені туралы әңгімелейді;
3.Ойын тиянақты, жүйелі жеткізеді;
4. Бір-бірін тыңдап бағалайды;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
4-тапсырма: « Сипатта» ӨЖ
Дескриптор:
1.Мәтіндегі сөздерді пайдаланып, торы құлынды сипаттап жазады;
2.Тапсырманы белсенді орындайды;
3.Бір-бірін тыңдап толықтырады;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
5-тапсырма: « Әңгімеле» ТЖ
Дескриптор:
1. Жылқының пайдасы туралы әңгімелейді;
2. Өз бетінше сызба құрастырады;
3. Сабақтың тақырыбын қорытындылайды;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

іс-қимылмен көрсетеді.
Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: Жырды жаттау
Кері байланыс: «Білім ағашы» Білім ағашы парақ
шасы стикер
Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.
Барлық оқушылар орындай алады: Жұмбақ, мақал-мәтелді түсініп оқиды;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады;
: Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды; Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Пәнаралық байланыс-өмір қауіпсіздік негізі. Музыка . АКТ мен байланыс
Құндылықтармен байланыс: Рухани-жаңғыру бағдарламасы: «Бәсекеге қабілеттілік» , «Сананың ашықтығы »
(тәрбие элементі)

Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *