Құлыншағым құлдырап

Батыс Қазақстан облысы
Бөкей Ордасы ауданы
Бисен ауылы Көктерек елді мекені
«З.Жиенәлиев» атындағы
бастауыш мектебінің 2-сынып
жетекшісі Мухатова Зита Ерсайновна.

Пәні:әдебиеттік оқу Мектеп: «З.Жиенәлиев» атындағы бастауыш мектебі КММ
Күні: 27.02.2020 ж Мұғалімнің аты-жөні: З.Е.Мухатова
Сынып:2 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Бөлім: Салт- дәстүр және ауыз әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Құлыншағым құлдырап
Мәтін: Торы құлын
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 2.2.6.1 — кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау;
2.2.9.1 — сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу;
Сабақ мақсаттары Барлықоқушылар:
Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді;
Оқушылардың басым бөлігі:
Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады;
Кейбір оқушылар:
Мәтіннің негізгі ойын анықтайды;
Бағалау критерийлері 1. Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттайды, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды;
2.Сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табады және ақпаратты берілген үлгі кестеге жазады;
жылқы-лошадь-horse, құлын-жеребенок-foal
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.
Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті……деп ойлайсыз
1.Төрт түлік нелер жатады?
2.Төрт түліктің төлдері қалай аталады?
3. Төрт түліктің қандай өнім пайдасы бар?
Алдыңғы оқу Қошақаны қойдың
Ишара Жасыл-түсіндім; сары-сыныптасымның көмегімен түсіндім;
қызыл-көмек қажет түсінбедім;
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі

Басы

Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз

«Шаттық шеңбер»

Шеңбер аясында екі топқа бөлініп, сұрақтарға жауап береді;
Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін.
1- тапсырма: ТЖ «Түсініп оқы»
Дескриптор:
1. Мақал-мәтелдерді түсініп оқиды;
2.Мақалдың мағынасын түсінеді;
3. Бір-бірін тыңдап толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ « Жұлдызшалар» Ресурстар
Сары ,қызыл,
жасыл , житондар

Ортасы

2- тапсырма: ЖЖ «Ой бөліс»
Дескриптор:
1. Жылқы атауына байланысты мақал-мәтелдер айтады;
2. Мақал-мәтелдер туралы жұпта талқылайды;
3. Бір-бірін тыңдап толықтырады;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
Сергіту сәті
3-тапсырма: «Мән беріп оқы»ТЖ
Дескриптор:
1. Өлеңді түсініп оқиды;
2. Өлеңнің шумағының әр қатарына мән беріп оқып, түсінгені туралы әңгімелейді;
3.Ойын тиянақты, жүйелі жеткізеді;
4. Бір-бірін тыңдап бағалайды;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
4-тапсырма: « Сипатта» ӨЖ
Дескриптор:
1.Мәтіндегі сөздерді пайдаланып, торы құлынды сипаттап жазады;
2.Тапсырманы белсенді орындайды;
3.Бір-бірін тыңдап толықтырады;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»
5-тапсырма: « Әңгімеле» ТЖ
Дескриптор:
1. Жылқының пайдасы туралы әңгімелейді;
2. Өз бетінше сызба құрастырады;
3. Сабақтың тақырыбын қорытындылайды;
Кері байланыс: «житондар»
ҚБ «жұлдызшалар»

іс-қимылмен көрсетеді.
Сабақтың соңы Үй тапсырмасы: Жырды жаттау
Кері байланыс: «Білім ағашы» Білім ағашы парақ
шасы стикер
Қосымша мәліметтер
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін.
Барлық оқушылар орындай алады: Жұмбақ, мақал-мәтелді түсініп оқиды;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады;
: Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды; Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Пәнаралық байланыс-өмір қауіпсіздік негізі. Музыка . АКТ мен байланыс
Құндылықтармен байланыс: Рухани-жаңғыру бағдарламасы: «Бәсекеге қабілеттілік» , «Сананың ашықтығы »
(тәрбие элементі)

Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *