Маған ұнайтын жыл мезгілі. Оқиғаның ретін белгілеймін

Сейтжанова Дамира Макеновна

Білім   беру   саласы:  «Таным»

Оқу  іс – әрекетінің    қызметі:  Қарапайым  математикалық  ұғымдарды  қалыптастыру.

Сабақтың  тақырыбы:  Маған ұнайтын жыл мезгілі.  Оқиғаның ретін белгілеймін.

Сабақтың  мақсаты:

Білімділік: Балаларға  жыл  мезгілдері  туралы,  ондағы  өзгерістер  мен  ерекшеліктер жайлы  мағлұмат  беру.

Тәрбиелік: Табиғаттың  әсем  көрінісін  қызықтай  білуге,  қоршаған  ортаны  сүюге, қорғауға  тәрбиелеу.

Дамытушылық: Балаларға  жыл  мезгілдері  жайлы  мағлұмат  бере  отырып дүниетанымын,  ой – өрісін,  сөздік  қорларын  дамыту.

Сабақтың  типі: Жаңа  сабақты  меңгерту

Сабақтың  түрі: аралас  сабақ

Сабақтың  әдісі: Әңгімелеу,  түсіндіру,   жұптық,   жеке  жұмыстар,  сұрақ – жауап

Сабақтың  көрнекілігі:  үлгі  суреттер,  интерактивті  тақта,  үлестірмелі  материалдар

Пәнаралық  байланыс: сөйлеуді  дамыту,  жапсыру

Іс – әрекет  кезеңдері

Мұғалімнің іс әрекеті

Балалардың іс әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

І.Ұйымдастыру  кезеңі:

1) Оқушылардың  оку – құралдарын  түгендеу.

2) Оқушылардың  зейінін  сабаққа  аудару.

Балаларды  шеңбер  жасауға  шақырады:

Шаттық  шеңберін  орындау:  Үш  тілде

Сәлеметсіңбе  Алтын  күн,

Сәлеметсіңбе  Көк  аспан.

Сәлеметсіңбе  Жер  ана,

Сәлеметсіңбе  достарым.

 

Здравствуй солнце золотое,

Здравствуй небо голубое.

Здравствуй волный ветерок,

Здравствуй маленький дуб

Мы живем в одном краю –

Всех я вас приветствую.

 

Good moning all the sun

Good moning blue the sky

Good moning for my friends

 

Топқа  бөліну 1,2,3,4 реттік санау арқылы.

«Мозайка  құрастыру» арқылы топтың  атын  анықтау.

І – топ  Күз,  ІІ – топ  Қыс,  ІІІ – топ  Көктем, IV – топ   Жаз.

Топ   ережесімен таныстыру.

  1. Әдемі көтеріңкі  көңіл күй.
  2. Тыныштық сақтау.
  3. Бірлесе жұмыс  жасау.
  4. Уақыттан аспаймыз.

Ұйымдастыру — ізденушілік

ІІ. Жаңа сабақты меңгерту.

«Суреттер сөйлейді» Слайд.

-Балалар аққала жасап, шанамен сырғанау үстінде. Бұл- қыс-зима-winter.

-Балалар құстарға ұя жасап жатыр, ағаш отырғызуда. Бұл – көктем-весна- spring.

-Күн шығып тұр. Айнала жап-жасыл. Балалар суға шомылуда. Бұл-жаз-лето- summer.

-Жаңбыр жауып тұр. Дала сары түске боялған. Бұл-күз-осень-.autumn.

-Дұрыс айтасыңдар балалар, қыс, көктем, жаз, күз мезгілдерін бір сөзбен қалай айтатынын білесіңдер ме?

-Өте жақсы, олай болса бүгінгі сабағымыз жыл мезгілдеріне байланысты екен.

— Сабағымыздың тақырыбы «Маған ұнайтын жыл мезгілі.Оқиғаның ретін белгілеймін» деп аталады.

Әліппе – дәптерімен  жұмыс

«Елші әдісі»  топпен  жұмыс.

1-тапсырма. Жыл мезгілін ата.Жыл мезгілін сәйкес суретпен сызып қос.

Сергіту сәті.

Ішік,пима,қолғаптар

Арада жоқ тоңғақтар

Баста қалың малақай

Біз тоңбаймыз алақай !

2-тапсырма . Бастырып сыз және боя. Өз беттерінше  орындайды.

«Ойлан тап» дидактикалық ойыны:

Ойын барысы: Барлық ойыншыларға жыл мезгілдеріне сәйкес киінген балалардың суретін көрсете отырып осы маусым бойынша сәйкес келетін заттарды таңдап біріктір.

3-тапсырма. Жыл мезгіліне сәйкес заттарды таңда.Сызып қос.

Қорытынды:

«Серпілген сауал әдісі» арқылы доппен лақтырып допты тосып алған балалар өз ойларын айтады сабақта не үйрендік, не білдік, не ұнады.

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *