«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының тарихи негізі (1 сабақ)

Ракымбаева Марал Лазаровна

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:                                            Мектеп: №185 ЖББМ КММ

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы –

ХХІ ғасырдағы Қазақстан қоғамын біріктіруші негізі       Мұғалімнің аты жөні: Ракымбаева М

Күні:

Сынып: 11 «Ә»                                                                     Қатысқандар саны:

                                                                                                 Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы  «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының тарихи негізі  (1 сабақ)
Сабақтың мақсаты «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының тарихи негіздері мен маңыздылығына баға беру
Оқу мақсаты  «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының тарихи негіздерін анықтау
Бағалау

критерийлері

·         «Мәңгілік Ел» ұғымының түп тамырын біледі;

·         «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының пайда болуы тарихын түсіндіреді;

·         «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының тарихи негіздерін анықтайды;

·         «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының маңыздылығын бағалайды;

Тілдік  мақсаттар Оқушылар ««Мәңгілік Ел» идеясы тарихымыздың түп қазығы» деген мәтін бойынша берілген сұрақтарға жауап береді (оқылым дағдысы). ««Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының маңыздылығы неде?»  деген зерттеу сұрағының төңірегінде пікірталас ұйымдастырылады (айтылым дағдысы). «5R маңыздылық» кестесі бойынша  жұмыс жасайды (жазылым дағдысы)
Құндылықтарды

дамыту

«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының тарихи негіздерін анықтау арқылы оқушылардың бойында «патриотизм» ,«өз елі үшін мақтаныш»,  «ұлттық сана-сезім» деген құндылықтары дамиды
Пәнаралық

байланыстар

 дүниежүзі пәнімен байланыстыру;
АКТ қолдану

дағдылары

Сабақ барысында интерактивті тақта арқылы таныстырылым жасалынады
Сабақтың барысы

 

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет  

 

Ресурстар  
БЫМ оқушыларға  салтанат қақпасы «Мәңгілік Ел» ескерткішін көрсетіп, төмендегідей сұрақтар беріледі. Осы сұрақтардың төңірегінде сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады.

 

·         Нені көрдің?

·         Нені байқадың?

·         Қалай ойлайсың, салтанат қақпасы «Мәңгілік Ел»  ескерткіші неліктен орнатылды ?

·         Бұл ескерткіштің қандай тарихи маңыздылығы бар?

М Оқушылардың ой-пікірлерін тыңдағаннан соң, салтанат қақпасының салыну тарихымен таныстыру керек. Осыдан кейін оқушыларға сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты және бағалау  критерийлері таныстырылады

 

1-слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2,3-слайд

 
Зерттеу сұрақтары:

·         «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының маңыздылығы неде?

М Төмендігі схема бойынша оқушыларға кіріспе жасаңыз. Сабақтың тақырыбы негізінде білімдерін толықтыруға келесі мәтінді ұсынған жөн (1-қосымша).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ж «Мәңгілік Ел» идеясы тарихымыздың түп қазығы» деген ықшамдалған мәтін ұсынылады.

Тапсырма: «5R маңыздылық» кестесі

Есте қалатыны ·         Бұны есте сақтайды ма?

·         Кім?

·         Қайда?

 

Нәтижелі ·         Бұл оқиғалар неге алып келді?

·         Жағымды немесе жағымсыз нәтижелер?

 

Айрықша/ мәнді ·         Нақты сол уақытта қандай көрініс тапты?

·         Бұл оқиғаны маңызды немесе бірегей деп санады ма?

 

Резонансты ·         Бүгінгі күнгі біздің  мәдениетте бұл оқиға қалайда көрініс табады ма ?

·         Бүгінгі күнгі қоғамның қалыптасуына бұл оқиға өзінің әсерін тигізді ме ?

·         Адамдар бұл оқиғадан сабақ алды ма?

Айқындай

тын/басқа да қырларын көрсететін

·         Берілген оқиға сол уақыттағы адамдардың ой-пікірі мен іс-әрекеттері туралы қандай ақпарат бере алады ?

Дескрипторлары:

Оқушылар

·         «Мәңгілік Ел» идеясының қалай есте сақтау керек екендігін түсіндіреді;

·         «Мәңгілік Ел» идеясының нәтижесін сипаттайды;

·         «Мәңгілік Ел» идеясының бұрынғы/қазіргі уақыттағы маңыздылығын анықтайды;

·         «Мәңгілік Ел» идеясының бүгінгі құндылығына баға береді;

Б оқушылардың алған білімдерін жинақтау мақсатында сабақтың зерттеу сұрағына тоқталып, сыныптық талқылау ұйымдастыруға болады

 

4-слайд

 

 

 

 

 

5-слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1-қосымша

6-слайд

 

 

 

 

2-қосымша («5R маңыздылық» кестесі)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қалыптастырушы бағалау мүмкіндігі бар

 

 

 

 

 

 

7-слайд

 

 

 
Б Оқушылар алған білімдерін «Үш түйін»  әдісі бойынша кері байланыс жасап қорытындылауға болады. «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы заманауи Қазақстандық қоғамның басты бағыты …

·         Біріншіден …

·         Екіншіден …

·         Үшіншіден …

 

9-слайд

 

Қалыптастырушы бағалау мүмкіндігі бар

 

 
 
Саралау – оқушыларға қалай  көбірек қолдау көрсетуді  жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

 

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді  іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары    

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.   
   
Жалпы баға

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

 

 

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *