Үй жануарлары

Білім беру саласы:Таным
Бөлімі:Жаратылыстану
Тақырыбы:Үй жануарлары
Мақсаты:
Білімділік:Балаларды үй жануарларымен және олардың төлдерімен таныстыру,үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту.Олардың адамға тигізер пайдасын түсіндіру.
Дамытушылық:Үй жануарларына байланысты сұрақ-жауап арқылы балалардың тілін,ойлау қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік:Үй жануарларына қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Саяхат сабақ
Билингвальды компонент:Сиыр-корова,қой-баран,жылқы-лошадь,ешкі-коза
Көрнекіліктер: «Ферманың макеті»,үй жануарларының суреті,үнтаспа,интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
-Балалар бүгін біздің сабағымыз ерекше,бізге көптеген қонақтар келген екен ,сол қонақтарымызбен амандасып алайық.

Шаттық шеңбері:
Кәне,кәне тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Оңға бұрылып,
Солға бұрылып.
Бір отырып,
Бір тұрып
Шапалақтап қояйық.

-Балалар сендердің саяхатқа барғыларың келе ме?Саяхатқа бару үшін біз автобуспен барамыз.Балалар автобусқа отырып мал фермасына барады.

-Балалар біз міне мал фермасына келдік.
-Фермер шығып балалармен амандасады,мал фермасында өзінің үй жануарларымен және төлдерімен таныстырады.
«Дыбысын тап»ойыны,(бәрі бірге дыбысын қайталайды.)
-Тіл ұстарту жаттығуы.
-Интерактивті тақтамен жұмыс:Балаларға қой мен сиырды сұрақ-жауап әдісі арқылы сипаттама бергізу арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту.

Қой мен сиырды балалардың өздеріне слайд арқылы сипаттату.
Ойын «Жануарларды тамақтандыр»
Бұл ойын арқылы балалар үй жануарларының немен қоректенетінін біледі және үлкендердің еңбегімен танысады.
Өте тамаша балалар
-Балалар шаршаған шығармыз, орнымыздан тұрып сергіту сәтін жасайық
Сергіту сәті:
Слайд арқылы «Төлдерін тап»ойыны.
-Өте жақсы балалар енді біздің топқа оралатын уақытымыз болды, рахметімізді айтып,қоштасайық.

Қорытынды:
-Балалар бүгінгі саяхатымыз сендерге ұнады ма?
-Біз қайда саяхатқа бардық?
-Фермада не бар екен?
-Өте жақсы
-Балалар бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендеріңді білу үшін қазір «Луллия сақинасы»ойыны арқылы сабағымызды қорытамыз.

Балаларды мадақтау.
Білім беру саласы:Таным
Бөлімі:Жаратылыстану
Тақырыбы:Үй жануарлары
Мақсаты:
Білімділік:Балаларды үй жануарларымен және олардың төлдерімен таныстыру,үй жануарлары туралы түсініктерін кеңейту.Олардың адамға тигізер пайдасын түсіндіру.
Дамытушылық:Үй жануарларына байланысты сұрақ-жауап арқылы балалардың тілін,ойлау қабілеттерін дамыту
Тәрбиелік:Үй жануарларына қамқорлық жасауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Саяхат сабақ
Билингвальды компонент:Сиыр-корова,қой-баран,жылқы-лошадь,ешкі-коза
Көрнекіліктер: «Ферманың макеті»,үй жануарларының суреті,үнтаспа,интерактивті тақта
Сабақтың барысы:
-Балалар бүгін біздің сабағымыз ерекше,бізге көптеген қонақтар келген екен ,сол қонақтарымызбен амандасып алайық.

Шаттық шеңбері:
Кәне,кәне тұрайық,
Үлкен шеңбер құрайық.
Оңға бұрылып,
Солға бұрылып.
Бір отырып,
Бір тұрып
Шапалақтап қояйық.

-Балалар сендердің саяхатқа барғыларың келе ме?Саяхатқа бару үшін біз автобуспен барамыз.Балалар автобусқа отырып мал фермасына барады.

-Балалар біз міне мал фермасына келдік.
-Фермер шығып балалармен амандасады,мал фермасында өзінің үй жануарларымен және төлдерімен таныстырады.
«Дыбысын тап»ойыны,(бәрі бірге дыбысын қайталайды.)
-Тіл ұстарту жаттығуы.
-Интерактивті тақтамен жұмыс:Балаларға қой мен сиырды сұрақ-жауап әдісі арқылы сипаттама бергізу арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту.

Қой мен сиырды балалардың өздеріне слайд арқылы сипаттату.
Ойын «Жануарларды тамақтандыр»
Бұл ойын арқылы балалар үй жануарларының немен қоректенетінін біледі және үлкендердің еңбегімен танысады.
Өте тамаша балалар
-Балалар шаршаған шығармыз, орнымыздан тұрып сергіту сәтін жасайық
Сергіту сәті:
Слайд арқылы «Төлдерін тап»ойыны.
-Өте жақсы балалар енді біздің топқа оралатын уақытымыз болды, рахметімізді айтып,қоштасайық.

Қорытынды:
-Балалар бүгінгі саяхатымыз сендерге ұнады ма?
-Біз қайда саяхатқа бардық?
-Фермада не бар екен?
-Өте жақсы
-Балалар бүгінгі сабақты қаншалықты түсінгендеріңді білу үшін қазір «Луллия сақинасы»ойыны арқылы сабағымызды қорытамыз.

Балаларды мадақтау.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *