Көңілді текшелер

Білім беру саласы: Таным
Вариативтік бөлімі: «Сиқырлы математика әлемі»
Тақырыбы: «Қызықты текше»
Мақсаты: Балалардың зейінін шоғырландыру,ой-өрісін , танымдық белсенділіктерін арттыру. Балалардың логикалық қабілетін, пәнге қызығушылығын, белсенділігін дамыту. жинақылыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.Заттарды белгілі бір қасиеттері бойынша салыстыруға, топтастыруға үйрету.
Қолданылатын көрнекіліктер: ойынға қажетті суреттер, сиқырлы қапшық сызба тапсырмалар.

Іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық «Зейінді бол» (стол,керует,кесе,қоян,
табақ, шкаф,
түлкі, қазан,
кілем,аю.т.б)
дидактикалық тапсырманы жақсы орындасақ бір кейіпкер пайда болады.
-ойынның шартын қабылдайды
-ойланады,
-талпынады,
-белсенділік танытады
-жауап береді.
-түлкі,
-аю,
-қоян,
Ұйымдастырушылық
ізденіс Сайқымазақ келеді
1-тапсырма:
«Салыстыр» сызбамен жұмыс. Бос торкөзде қандай сурет болуы тиіс жалғастыр.
2-тапсырма:
д/о:Сиқырлы қапшық.

Түсі, өлшемі, пішіні бойынша әр түрлі ойыншықтарды салыстыр,топтастыр.

3-тапсырма а)«Айырмашылығын тап»
Ұқсас екі суреттің айырмашылығын табу.
ә)Сәуле екінші столға не қоюды ұмытып кетті?

4-тапсырма
Логикалық тапсырмалар
1.Үйге келді Мадияр.
Оған қоса Данияр.
Одан кейін Айдана.
Қанша болды бар бала?
2.Жан-жаққа кетті зымырап,
Мысықтан қашып тышқандар.
Біреуі кірді қорапқа.
Біреуі кірді шкафқа.
Біреуі кірді жәшікке.
Тығылды сонда нешеуі?
5-тапсырма
Танграм ойыны

Сайқымазақ сендер менің тапсырмамды орындап бердіңдер,сол үшін сендерге өзімнің суретімді беремін.сау болыңдар! -шартын қабылдайды,

-ойланады,
-талпынады,
-жауап береді.
— сызбамен жұмыс жасайды,

-шартын қабылдайды,
-ойланады,
-талпынады,
— ішіндегі затты ұстап көріп,
-пішінін анықтайды,
— ойыншықты алады,
— атын атайды
— түсін айтады.

-ойланады,
-талпынады,
-суреттегі екі аққалаға қарайды,ойланады,
-талпынады,
-жауап беруге тырысады, -айырмашылығын айтады.
-екі суреттің айырмашылығын сызба арқылы белгілейді.
-гүл,стакан,қасық,кружка.

-шартын қабылдайды,
-ойланады,
-жауап беруге тырысады,
-тапсырманы орындайды.

— үйде 3- бала болды.

-3тышқан тығылды

-қуанады,
-естелікке суретін алады,
-рахмет айтады,
-қоштасады.
Рефлекстік түзету Қандай дидактикалық тапсырманы орындағанда кейіпкер пайда болды? Есімізге түсірейік,кім келді?Сайқымазақты қайдан көрдіңдер? Ол қайда жүреді? Қандай тапсырма жеңіл болды,әрі ұнады?
-ойланады
-тырысады,
-жауап береді.

Күтілетін нәтиеже:
Ұғынады: суреттің айырмашылығын таба алады;
Түсінеді: заттарды белгілі бір қасиеттері бойынша салыстыра, топтастыра біледі;
Қолданады: логикалық тапсырмала; сиқырлы қапшық, «Танграм» ойыны, «Игровизор»

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *