Астана — мәдениет қаласының орталығы. Кәсіби сөздер. 6-сынып

Сабақтың тақырыбы: Астана қаласы-мәдениет орталығы 2-сабақ Мұғалімнің аты-жөні: Маханбетова А.
Күні:20.11.2019ж
СЫНЫП: 6
Қатысқан оқушылар саны: 13
Қатыспағаноқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары 6.2.5.1.мәтіннен негізгі және қосымша ақпаратты, көтерілген мәселені анықтауға бағытталған нақтылау сұрақтарын құрастыру
6.4.3.1.көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөз, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу (Кәсіби сөздер)
Сабақ нәтижесі: Тақырыпқа қатысты ақпарат береді, ауызша сұрақтарға жауап береді.
Тақырып аясында ойын айтады, сынаптастарымен тілдеседі.
Тақырыпқа қатысты кластер құрайды.
Бағалау критерийі Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
Тілдік құзіреттілік Сөз, сөйлеу мәдениеті, тіл байлығы, ана тілі, тілдік құзіреттілік,
сөз құдіреті, жанрлар.
Ресурстар Интерактивті тақта, бейне материал, суреттер.
Әдіс-тәсілдер Түсіндіру,сұрақ-жауап,жұптық жұмыс, топтық жұмыс, «Дұрыс, дұрыс емес» ойыны, “Бас бармақ» әдісі.
Пәнаралық байланыс Өнер
Алдыңғы оқу Өткен тақырыпты пысықтау
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Ресурстар
Сабақтың басы Сәлемдесу, түгендеу.
Психологиялық ахуал туғызу.
Оқушыларды тақтаға шақырып, қасындағы көршісінің жақсы қасиетін айтқызу.
Топқа бөлу: оқушыларды «Көрші-көрші» әдісі арқылы 3 топқа бөлу:
1-топ: «Бәйтерек» тобы
2-топ: «Хан шатыры» тобы
3-топ: «Астана опера театры» тобы
Қима қағаздар
Сабақтың ортасы

Өткенді қайталау. Алдыңғы тақырыпта өткен мәліметтерді қайталап, еске түсіру.

Үй тапсырмасын тексеру. ТЖ: «Балық аулау» әдісі арқылы сұрау

КБ: мұғалімнің формативті бағалауы

Сыни ойлау: оқушыларға слайд көрсету арқылы тақырыпты ашу.
Мәтінді бөліп оқу.
Мәтін бойынша топтар негізгі ақпаратты анықтайтын бір сұрақтан құрастырады.
ТЖ: «Жұмыс үстелі» әдісі. Оқулықпен жұмыс.
1-топ: 3-тапсырма. Төмендегі кәсіби сөздерді топта талдап, кестені толтыр.
2-топ: 7-тапсырма. Мәтінді оқып шығып, кәсіби сөздерді теріп жаз. Қай салаға жататын кәсіби сөздер екендігіне көңіл бөліп, оларға түсінік бер.
3-топ: 11-тапсырма. Кәсіби сөздерді тауып, дәптеріңе жаз және олардың қай кәсіпте қолданылатындығы бойынша шағын зерттеу жүргіз.

Дескриптор

— Кәсіби сөздердің түрлеріне байланысты кестені толтырады.
— Кәсіби сөздерді мәтіннен теріп жазады.
— Қай салаға жататын сөздер екенін ажыратады.

КБ: Формативтік бағалау.
Әр тапсырмадан соң, дұрыс орындаған топқа «Астана опера» театрына билет беріледі.

Жұптық жұмыс: «Бі рге ойлаймыз!»әдісі арқылы

Театр залы ___________ көрерменге есептелген. Осының ішінде ___________ — партер. Басты зал аттың тағасына — «Ла Скала» сияқты әлемнің үздік опера театрларының залына ұқсатып жасалған. Сондай-ақ, ұлттық нақышта безендірілген бірнеше қабаттан тұрады. Бұдан өзге театр қабырғасында __________қосымша зал, ___________ дайындық орны, ___________ есептелген камералық музыка мен баспасөз залдары бар.
250,450,8,1250,11

КБ: жұп арасында өзара бағалау

ҚБ: «Сәйкестендіру кестесі»

Сабақтың соңы Үй тапсырмасы:

Рефлексия
Менің әдемі әмияныма бүгінгі сабақтағы алған әсерлеріңізді алдарыңыздағы стикерге жазып салыңыздар!
Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай
жоспарлайсыз? Сіз
қабілеті жоғары
оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз? Бағалау — Оқушылардың
үйренгенін тексеруді
қалай жоспарлайсыз? Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
• • •
Рефлексия
Сабақ / оқу
мақсаттары
шынайы ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген
уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес
келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *