Тақырып:«Бізді қоршаған әлем»

                                                                            ЦИКЛОГРАММА

                                                                                                 1 апта 03.02-03.07.2020ж

                                                                                             Ортаңғы  топ №5  «Жұлдызша» 

                                                                                           Тақырып:«Бізді қоршаған әлем»

 

Күн тәртібі Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма
Балаларды қабылдау

 

 

 

 

 

Балалардың көңіл күйін көтеру үшін қуыршақ Әселмен қарсы алу

Дене қызуын өлшеу,тазалығын тексеру. Медбикемен бірлескен жұмыс.

Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу,қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру

Дене қызуын өлшеу,тазалығын тексеру. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып,жағымды жағдай орнату. Медбикемен бірлескен жұмыс.

Балалардың көңіл күйін көтеру үшін көңілді қоянмен  қарсы алу.

Дене қызуын өлшеу,тазалығын тексеру. Медбикемен бірлескен жұмыс.

 

Ата – аналармен әңгімелесу

Қабылдау ережелері, демелыс күндерін өткізу дәстүрлері т.б. бойынша ата-аналармен пікірлесу;

Баланың өміріндегі екінші әлеуметтік орта – балабақша туралы, ондағы тәрбиелеу мен оқыту үдерістері  жайлы  әңгімелесу; Балалардың өсуі мен дамуы үшін отбасында жасалынған жағдай жөнінде әңгімелесу;

Балаларды үлкендерді құрметтеуге тәрбиелеу мәселелері, озық іс-тәжірибелер бойынша  әңгімелесу;

Өзін – өзі күтуге және жақындарына көмек беруге үйрету тақырыптары бойынша сөйлесу, пікірлесу

Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. ) Үстел ойыны

 «Әдемі пирамида»

Мақсаты: пирамиданы сақиналарын алдымен бір түсі,содан кейін 4-5 түстері бойынша көлемінің кему ретімен орналастыруға үйрету

Үстел- үсті ойыны:«Ойық ішіндегі заттарды орналастыру»

Мақсаты: Қолдың ұсақ моторикасы дамиды

 

Құрылыс ойындары:   «Түрлі-түсті текшелер»

Мақсаты:

құрастырып ойнау, тату ойнауға үйренеді.

 

Дидактикалық  ойын: «Ойыншықтар дүкені»

Мақсаты:балалар ойыншықтың түрлерімен танысады.Ойын арқылы бір-бірімен байланыс жасайды

 

«Не артық ?»

Мақсты: балалар суреттен артық затты табады.Ойлау қабілеті дамиды

 

Таңертеңгі   

   жаттығу

Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар  кешені.   Тапсырма №12

 

Таңғы асқа

дайындық

Столға дұрыс отыруды,ас ішіп отырып сөйлемеуге дағдыландыру.

Ас ішіп болып, қолдарын сабындап жууды,өз сүлгілеріне сүртініп,сүлгілерін өз ұяшықтарына орналастыру дағдысын қалыптастыру.

Таңғы ас Астарың дәмді болсын!
Ұйымдастырылған оқу қызметтері

кестесі

          Қатынас

Сөйлеуді дамыту

Таным

Жаратылыстану

Денсаулық

Дене  шынықтыру

Таным                   Математика негіздері

Мүсіндеу 3апта

Жапсыру 1апта

Әлеумет

Қоршаған орта 2 апта

Экология 4апта

Вариативтік компонент

Құрастыру 2/4апта

Музыка 1/3 апта

Дене шынықтыру

 

 Шығармашылық

Музыка

    Денсаулық

Дене шынықтыру

 

 Қатынас

Көркем әдебиет 1/3

Орыс тілі 2/4 апта

 Шығармашылық

Сурет                                                                                    

Ұйымдастырылған оқу қызметтері

не дайындалу

Дид-қ ойын: «Сәлемдесу»

Мақсаты:
Балалар екі – үш жұптан бір – біріне қарап, әр түрлі елдің, адамдардың сәлемдесу рәсімін көрсетеді.

«Қай мезгілде болады?» ойыны

Мақсаты:Балалардың көру арқылы қабылдау,ойлау,есте сақтау қабілеттерін,сөздік қорларын және ұсақ моторикасын дамыту.

Дид/ойын:”Ойыншықтың орнын тап”

Мақсаты:Балаларға кеңістікті бағдарлай білуге үйрету

Дидактикалық  ойын:

«Қай ертегі кейіпкері?»

Мақсаты:Ертегі кейіпкерлерін танып атай білуге үйрету.Сөздік қорын дамыту

Үстел үсті ойын:

«Құрастыр»

Мақсаты: канструкторларды бір-біріне үстінен және жанынан біріктіре білуді үйрету

 

Ұйымдастырылған оқу қызметтері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Сөйлеуді  дамыту

Тақырыбы: «Қыс ерекшеліктері»

(әңгіме құрастыру)

Мақсаты: Табиғатты аялауға тәрбиелеу.

Табиғат құбылыс

тары: күн, қар, жел, боран туралы түсінік беру. Педагогтің көмегімен табиғатты сипаттау бойынша қысқа әңгіме құрастыруға үйрету.

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Қыс  мезгілі туралы біледі

Түсінеді: Табиғат құбылыстары: күн, қар, жел, боран туралы түсінеді

Қолданады: Суретке қарап әңгіме құрастыра алады

Әдіс-тәсіл: әңгімелеу,түсіндіру,

сұрақ-жауап

Көрнекіліктер:

Суреттер,ыдысқа салынған қар,аудио таспа

Дидактикалық ойын:”Бұл қай кезде болады?”

2.Жаратылыстану

Тақырыбы: «Аққала»

Мақсаты:

Қардың қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру. Қарапайым тəжірибелік-зерттеу жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Қар туралы біледі

Түсінеді: Қардың қасиеттері туралы түсінеді

Қолданады:Қардан

қарапайым тəжірибелік-зерттеу жүргізе алады

Әдіс-тәсіл: Түсіндіру,көрсету,әңгімелеу,сергіту.

Көрнекіліктер:Суреттер,ыдысқа салынған қар,қағаздан қиылған аққала бөлшектері

Дидактикалық ойын:

“Аққала құрастыр”

3.Дене шынықтыру

 (негізгі қимылдар)

ептілікке тәрбиелеу.

1.Еденге тігінен тұрған құрсаудан еңбектеу.

2. Нық қадаммен алға қарай жүру. (20 м қашықтыққа)

Қимылды ойын: «Күн мен түн»

Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Нық қадаммен алға қарай жүреді

Түсінеді: Еденде тігінен тұрған құрсаудан еңбектейді

Қолданады: Нық қадаммен алға қарай жүріп,еденге тігінен тұрған құрсаудан еңбектейді

Қимылды ойын: «Ұядағы құстар»

1. Математика негіздері

Тақырыбы: «Биік-аласа»

Мақсаты:Тазалыққа,ұқыптылыққа,аңғарымпаздыққа тәрбиелеу.Заттардың кеңістікте түрліше орналасатыны туралы түсінік беру. Заттардың     орналасу бағытын ажырату мен атап көрсету  (биік-аласа)дағдыларын жетілдіру

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Биік-аласа ұғымын біледі

Түсінеді:   заттардың кеңістікте түрліше орналасатыны туралы түсінеді

Қолданады: Заттардың     орналасу бағытын ажыратады,атайды,көрсетеді

Әдіс-тәсіл: Түсіндіру,көрсету,әңгімелеу

Көрнекіліктер:суреттер,үлестірмелі материалдар

Дидактикалық ойын: “Заттардың орнын тап”

2.Жапсыру

Тақырыбы: «Жүк көлігі»

Мақсаты: Бірнеше пішіндерден мәшиненің бейнесін жапсыруды үйрету. Ойлау, қиялдау қабілеттерін арттыру. Ұқыпты жұмыс істеуге тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Көліктер туралы біледі

Түсінеді: Көліктердің қызметі туралы түсінеді

Қолданады:

Бірнеше пішіндерден мәшиненің бейнесін жапсыру тәсілдерін біледі

Әдіс-тәсіл: Түсіндіру,әңгімелеу,

көрсету

Көрнекіліктер:Үлгі сурет,көліктер суреттері,ойыншық машина

Д/ойын:“Көліктерді ата”

1.Музыка

Тақырыбы:  “Қысқы орман табиғатына саяхат ”

Максаты:

Қысқы орман табиғатына ойша саяхат жасаймыз.

 қыс туралы ән үйренеді. бейнелі дыбыстар арқылы қыс табиғатын елестету қиялдарын дамытады.

 Музыка

 Ән тыңдау: Үнтаспада қыс құбылыстарының табиғи дыбыстарын тыңдату

(Боран, қар сықыры, аяз)

Ән айту: «Бала, бала, баламын» (Дәптер 91-бет)

Тақырыпқа сай дайындалған материалдар.

Аспапта ойнау:

Металлофонда ойнау

Әуенді-ырғақты

 қимыл, ойын:

«Шырша жаңғақтарын жинаймыз».

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Қыс мезгілін біледі;

Түсінеді:Қыс туралы ән айтады;

Қолданады:Әуенге сай қимыл жасайды,әнді орындайды

2.Дене шынықтыру

 (негізгі қимылдар)

1. Нық қадаммен алға қарай жүру. (20 м қашықтыққа)

2.Доғаның астымен еңбектеу. (40 см биіктік)

Қимылды ойын: «Өзен үстіндегі көпір»

Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы

Күтілетін нәтиже

Жаңғыртады: Нық қадаммен алға қарай жүреді

Түсінеді: Доғаның астымен еңбектейді

Қолданады: Нық қадаммен алға қарай жүріп, доғаның астымен еңбектейді

Қимылды ойын: «Мысық пен торғай»

Материалы и оборудование: карта Российской Федерации, карта Самары, фотографии с

видами города, картинки, изображающие транспорт, сундучок, мячик

Материалы и оборудование: карта Российской Федерации, карта Самары, фотографии с

видами города, картинки, изображающие транспорт, сундучок, мячик

1.Музыка

Тақырыбы:  “Қысқы орман табиғатына саяхат ”

Максаты:

Қысқы орман табиғатына ойша саяхат жасаймыз.

 қыс туралы ән үйренеді. бейнелі дыбыстар арқылы қыс табиғатын елестету қиялдарын дамытады.

 Музыка

 Ән тыңдау: Үнтаспада қыс құбылыстарының табиғи дыбыстарын тыңдату

(Боран, қар сықыры, аяз)

Ән айту: «Бала, бала, баламын» (Дәптер 91-бет)

Тақырыпқа сай дайындалған материалдар.

Аспапта ойнау:

Металлофонда ойнау

Әуенді-ырғақты

 қимыл, ойын:

«Шырша жаңғақтарын жинаймыз».

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Қыс мезгілін біледі;

Түсінеді:Қыс туралы ән айтады;

Қолданады:Әуенге сай қимыл жасайды,әнді орындайды

2..Дене шынықтыру

 (негізгі қимылдар)

1. Доғаның астымен еңбектеу. (40 см биіктік)

Алысқа лақтыру                       3. Бір аяқтан бір аяққа секіру.

Қимылдыойын:

«Ирелеңдеген соқпақ жол»

Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Доғаның астымен еңбектейді

Түсінеді: Бір аяқтан бір аяққа секіреді

Қолданады: Доғаның астымен еңбектеп, бір аяқтан бір аяққа секіреді

Қимылды ойын: «Қораздар шайқасы»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Көркем әдебиет

Тақырыбы: «Қар қандай?»

М. Гайдың  ертегісі

Мақсаты:Ертегіні сахналауға,достық-қарым-қатынасты бағалай білуге,кішіге қамқор болуға тәрбиелеу. Шығарманы мұқият тындауға үйрету, сөздік қорларын дамытып, ертегінің желісі бойынша әңгімелеуге дағдыландыру

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Ертегіні тыңдайды

Түсінеді: ертегі мазмұнын түсінеді

Қолданады:

Ертегі туралы қысқаша әңгімелейді,сахналап  береді

Әдіс-тәсіл: әңгімелеу,түсіндіру,сұрақ-жауап

Көрнекіліктер:Суреттер,

аудио таспа

2.Сурет  салу

 Тақырыбы: «Қар жамылған бұтақ»

Мақсаты: Сурет салу барысында ұқыптылыққа,

тиянақтылыққа тәрбиелеу.Балалардың шығармашылық қабілеттері мен қиялдарын дамыту.

Дәстүрден тыс мақталы таяқшалармен қардың суретін салуды үйрету.

Күтілетін нәтиже

Жаңғыртады: Қыс мезгілінде ағаштардың  қар жамылатынын, оның  ерекшеліктерін біледі

Түсінеді: Қардың әртүрлі қасиеті бар екенін, қыстың суық мезгіл екенін түсінеді

Қолданады: Ақ түсті бояуды пайдалану арқылы қар жамылған ағаштарды  бейнелей білуді біледі.

Әдіс –тәсілі: сұрақ-жауап,түсіндіру,көрсету

Көрнекілік: Үлгі сурет.Жыл мезгілдері кітапша

Дидактикалық ойын:“Сыңарын тап”

 

« Серуенге дайындық      Балаларға киімдерінің түймелерін дұрыс тағып,аяқ киімдерінің бауын байлауға үйрету.Шкафтарын әдемілеп жинап,ұқыпты жүруге дағдыландыру.
Серуендеу Тапсырма№9

Бұрқасынды бақылау

Мақсаты:

Бұрқасын туралы түсінік қалыптастыру.Егер қар құйындатса-бұл табиғат құбылысы бұрқасын болып табылады

Қ/ойын:”Қарлы әткеншек”

Мақсаты:Берілген қарқында қолдарынан ұстап шеңбер бойымен жүре білуін бекіту.

Еңбек іс-әрекет Балабақша ауласындағы телімдердегі жолды тазалау

Мақсаты:Берілген тапсырманы ұқыпты,тиянақты орындауға үйрету.

Еркін ойындар

Тапсырма№17

Бұлт пен тұманды бақылау

Мақсаты:

Өлі табиғат туралы білімдерін тиянақтау.Табиғатты бақылауға деген қызығушылықтарын арттыру

Қ/ойын:”Үйсіз қалған қоян”

Мақсаты:Ойынның тәртібін сақтай отырып,секіріп алға қарай жүгіруге үйрету.

Еңбек іс-әрекеті.Ойын алаңындағы жерерді тазарту

Мақсаты:

Баларды еңбекке баулу.

Еркін ойындар

Тапсырма№15

Аула сыпырушының еңбегін бақылау

Мақсаты:

Үлкен адамдардың еңбектері туралы әңгімелеу.Адамдардың еңбектерін сыйлап,құрметтеуге үйрету.

Қ/ойын:”Кім күшті”

Мақсаты:Жаттығу жасау барысында еңбектену-жолдасыңның өзіңе қарай тартылуы.Жолдасыңның жеңісіне қуана білу.

Еңбек іс-әрекеті.Аула сыпырушыға көмек

Мақсаты:

Үлкенге көмектесе білуге тәрбиелеу

Еркін ойындар

Тапсырма№3

Желді бақылау

Мақсаты:

Флюгер түтіннің бағытыағаш бұтағының қозғалысы бойынша желдің күштілігін анықтауға болатынын үйрету

Қ/ойын:”Екі аяз”

Мақсаты:Икемділігін дамыту,қозғалыстағы ойынға қызығушылығын арттыру

Еңбек іс-әрекеті Қардан жолды тазалау

Мақсаты: бала-бақша ауласындағы жолдарды тазартуға және сыпыруға үйрету

 Еркін ойындар

Тапсырма№7

Тайғанақты бақылау

Мақсаты:

Тайғанақтың пайда болу жолдарын түсіндіру.Тайғанақпен қалай күресу керек екенін айту.Тайғанақ кезінде өзін дұрыс ұстай білуін үйрету.

Қ/ойын:”Ұзын жол бойынша”

Мақсаты: Мұз жолы бойынша тайғанақтау кезінде тепе-теңдікті сақтауға үйрету

Еңбек іс-әрекеті:Жолға құм төгу

Мақсаты:Жолға құмды төгуде еңбектің мәнділігін түсіндіру.Өз еңбегінің нәтижесінен ризалық сезімін қалыптастыру.

Еркін ойындар

Серуеннен оралу. Тазалық шаралары

Тыныш ойындар

Киімдерін шкафка жинап қоюды,тазалық сақтауды үйрету.Қолдарын сабынмен жуып өз сүлгілеріне сүртініп,сүлгіні өз ұяшықтарына ілуге дағдыландыру.
Түскі асқа дайындық. Түскі ас. үстел үстіне отырғанда дұрыс отыруға,тамақты төкпей-шашпай жеуді үйрету.Ас ішіп болғаннан кейін қолдарын,ауыздарын  майлықпен сүртіп,орындарынан асықпай тұруға дағдыландыру.
Тазалық шарлары. Күндізгі ұйқыға дайындық, ұйқыға жатқызу. Тамақтан соң қолдарын жақсылап сабынмен жуып,өз сүлгілеріне сүртініп,сүлгілерін өз ұяшықтарына ілуді үйрету
Түскі ұйқы Балаларға « Бесік жырын» айтып ұйықтату.

 

“Үйшік” ертегісін айтып  беру «Ырыс кімде?» ертегісін айтып  беру Баяу музыка әуенімен ұйықыға жатқызу «Кім күшті» ертегісін айтып  беру
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары Кешен№13

 

Кешен№14

 

Кешен№15

 

Кешен№16

 

Кешен№17

 

Бесін асқа дайындық. Ұқыпты тамақтану дағдыларын,  ас құралдарын қолдануға дағдыландыру. Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету.
Бесін ас Астарың дәмді болсын!
Вариативтік бөлім,ойындар

Баланың

жеке даму картасына сәйкес  жеке жұмыс

 

        Үстел- үсті ойыны:  «Ойық ішіндегі заттарды орналастыру»

Мақсаты: Қолдың ұсақ қол моторикасын дамыту

Вариативтік бөлім

Тақырыбы: «Кімге не керек»

Мақсаты: Түрлі мамандықтың еңбек құралдарын танып айта білуге үйрету.

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: мамандық түрлерін біледі, қажетті құралдарын атайды

Түсінеді: Үлкендердің, мамандық иелерінің еңбегін бағалауды түсінеді

Қолданады: Суретке қарап әңгіме құрауды меңгереді

Үстел-үсті ойыны.

«Аққаланы жина»

Мақсаты:

Балалардың ойынға деген қызығушылығын дамыту.

 

Д/ойын:”Жартысын тап”

Мақсаты: Жартыдан  бүтін құрастыра білуді үйрету.

         Ж.Р.О «Шаштараз»

Мақсаты:

Балаларды,әдемілік

ке,әсемдікке баулу

Ата-анамен әңгімелесу

Балабақша төлем ақыларын уақытылы төлеу керек екені жөнінде

 

 

  Топ баларымен жеке жұмыс:Айшабибі,Акбар,Санжарға

Денсаулық саласы:Дене шынықтырудан Өз-өзіне қызмет көрсетудің бастапқы дағдыларына салауатты өмір салты туралы түсініктер беру

жеке жұмыс:

Психолог маманның Санжармен  жеке жұмысы

Жеке жұмыс:

Нұржан, Ясин, Азизбен Шығармашылық саласы бойынша мүсіндеуден Мүсіндеудің әртүрлі тәсілдерін пайдалануды үйрету

 

Жекежұмыс:

Мансур,Қарақат,Мадиярға Таным саласы:Математика негіздерінен Екі қарама-қарсы және бірдей заттарды ұзындығы мен ені,биіктігі бойынша беттестіру және тұтастыру арқылы салыстыра білуді үйрету

Жеке жұмыс:

Қарақат,Акбар, Мадиярға

Әлеумет  саласы:Қоршаған ортадан  Көлік құралдарын атай білуді үйрету

Серуенге дайындық Балаларға  киінгенде  өздері дұрыс киініп, күртелерінің түймелерін тағуға   көмектесу
Серуендеу Балабақша ауласында серуендеу.Балалармен әңгімелесу.

Еркін ойындар

Серуеннен оралу. Тазалық шаралары. Киімдерін шкафка жинап қоюды,тазалық сақтауды үйрету.Қолдарын сабынмен жуып өз сүлгілеріне сүртініп,сүлгіні өз ұяшықтарына ілуге дағдыландыру
Кешкі асқа дайындық. Кешкі ас Үстел үстіне дұрыс отыруды,тамақты төкпей-шашпай жеуді,қасықты дұрыс ұстау дағдысын қалыптастыру

 

Астарың дәмді болсын!

Ойындар. Өзіндік іс-әрекеттер. Балалар

дың үйге қайтуы,

ата-аналарға кеңестер

Дид/ ойын: «Қуыршақтың түймелерін қадайық»

Мақсаты:Қолдың ұсақ қол  қимылдарын дамыту.

Ата-анамен жұмыс

“Тазалық денсаулық кепілі” Медбике кеңесі

 

Д/ойын: «Менің сүйікті ойыншығым»

Мақсаты:Ойыншықты сындырмай ұқыпты ойнауға үйрету

Ата-анамен әңгімелесу

Балаларына  уйден таттілер беріп жібермеулерін айтып түсіндіру

Дидактикалық ойын:

«Не қайда тұрады?» Мақсаты: Ойын арқылы балалардың тілін, ой-өрісін дамыту

 

Үстел-үсті ойыны: «Домино»

Мақсаты: Балалардың ұсақ қол қимылдарын дамыту

Ата-анамен әңгімелесу

Балабақшаға келерде,баланы алып қайтқанда жол қауіпсіздіктері туралы

Дидактикалық  ойын:  «Ненің төлі»

Мақсаты:  Балаларға жануарлардың төлдерін танып,атауды үйрету

 

Ата-аналармен әңгімелесу. Балабақша төлем ақысы туралы айту

 

 

 

 

Тәрбиешілер:   Шилдебекова А.С

                           

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *