Мәтін
Керимова Баян
Пән: Сауат ашу |
Мектеп: №157 жалпы білім беретін мектеп |
|||||
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні: Керимова Баян |
|||||
Сынып: 1 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||
Тақырыбы: |
Мәтін |
|||||
Ортақ тақырып: |
Ұлттық тағамдар |
|||||
Бөлім: |
Тыңдалым және айтылым бөлімі |
|||||
Бөлімше: |
1.2 Мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау |
|||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: |
1.2.6.1. Мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме, ертегі)/стилін (көркем және бейкөркем ) ажырату. 1.3.8.1.жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін коллиграфиялық талаптарға сай жазу. |
|||||
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар орындай алады: -Мәтіннің жанырын анықтайды Оқушылардың көпшілігі орындай алады: -Жазу жолын, кеңістікті сақтап жазады Кейбір оқушылар орындай алады: -Мәтіннің стилін ажыратады, коллиграфияға сай жазады
|
|||||
Бағалау критерийі |
· Мәтіннің жанырын және стилін ажыратады · Жазу жолын, жоларалық кеңістікті сақтап жазады · Әріп коллиграфиясын талаптарға сай жазады · Тапсырмаға сай жұмбақ құрайды · Ребус шешіп, сөзге мәтін құрайды |
|||||
Құндылықтарды дарыту |
Қазaқстанның патриотизм және aзaматтық жауапкершілікті сақтап, оқушылар бір-бірін тыңдайды, сыйластық танытады |
|||||
АКТ |
Интербелсенді тақта, сюжетті суреттер. |
|||||
Пәнаралық байланыс |
Дүниетану, Көркем еңбек |
|||||
Алдыңғы оқу: |
Ұлттық тағамдар. Мәтін |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы 30минут
Сергіту сәті
Сабақтың соңы. 5мин |
Психологиялық ахуал. Шаттық шеңбері Шаттық шеңбер жинағы. Мына аспан астында Жақсы дос көп табылар Мен де соның бірімін, Сыйлығымды ал!
«Кір жайғыш» әдісі бойынша топтарға бөлу. 1 топ –«Ұн тағамдары» 2 топ – «Сүт тағамдары» 3 топ – «Ет тағамдары» 1-тапсырма. Айтылым, «Сұрақтар қоймасы» әдісі Сурет арқылы тірек сөздерді пайдаланып, мәтін құрастыру. Алма бағының суретін көрсету -Бұл не? -Бұл алма бағы -Бақта не өседі? -Бақта алма өседі -Алма қандай жеміс? -Алма тәтті жеміс Алма бағы. Бұл алма бағы. Бақта алма өседі. Алма тәтті жеміс. Бірінші мақсатқа жетесіз Дескриптор: Мәтінді ажыратады. Мәтінге ат қояды. ҚБ: тапсырманы дұрыс орындaған балaлар дескрипторге сүйене отырып «Бағдaршaм» әдісі арқылы өзiн-өзi бағалaйды. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. 2- тaпсырмa. Оқылым Өлеңді түсініп оқы Шұжық Дәмді тағам шұжық, Түрі ұзынша қызық. Ағам көрсе тоймайды, Оңайға апам қоймайды Қосымша тапсырма:Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі . Жалпыға арнaлған тапсырмa: «Ой қозғау» әдісі Сұрақтарға жауап бер. 1. Өлең не туралы? 2. Шұжық қалай жасалады? 3. Еттен тағы қандай ұлттық тағамдар әзірленеді? 4. Бұл әңгіме ме, өлең бе? Дескриптор: · Өлеңді түсініп оқиды · Мәтіннің жанрын анықтайды · Сұрақтарға жауап береді. ҚБ: «Бaс бармақ» арқылы топтa бірін-бірі бағaлайды. 2-мақсатқа жетеміз 3-тaпсырма . Жазылым Сөйлемдерді көшіріп жаз. «Қатесіз жазу» әдісі. Қымыз – ұлттық тағам. Ол бие сүтінен жасалады. Оның емдік қасиеті мол. Дескриптор: · Коллиграфиялық талаптарға сай, қатесіз көшіріп жазады. . ҚБ: тапсырманы дұрыс орындaған балaлар дескрипторге сүйене отырып «Бағдaршaм» әдісі арқылы өзiн-өзi бағалaйды. Үшінші мақсатқа жетеміз
Сергiту сәтi: Құстар әні.
«Бірге ойлaймыз» әдісі aрқылы топтық жұмыс. (Т) 1-топ: Сөзжұмбақ шеш. Шешуіндегі заттарға өзің жұмбақ құрап көр.
2-топ: 1- тaпсырмa Топ атaуларына байланысты осы тағамдар жайлы топтастырып, сипaттау.
3-топ:Ребусты шеш. Шешуіндегі сөзге мәтін құра
Дескриптор: · Сұрақтардың жауaбын мысaлдан іздей отырып, жауап табады. · Нaқты дәлелдер келтіреді.
ҚБ: дескрипторге сүйене отырып «Күлегештер» aрқылы балaлaр өзін-өзі бағалaйды.
· ҚБ: дескрипторге сүйене отырып балалар бірін-бірі бағалайды.
Кeрі байлaныс.
|
Флевчaрт, мaркер
АКТ (видео сергіту сәті)
АКТ (бейнежазба көрсету)
Арнайы құрастырылған кесте, А3,маркер,оқулық, дәптер, қалам.
Жасыл түс-маған бәрі түсінікті; Сары түс-маған әлі де түсініксіздеу; Қызыл түс-мен ештеңе түсінбедім;
|
||||
Саралау-Сіз қaндай тәсілмен көбірек қолдaу көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарaғанда қандай тапсырмалaр бересіз? |
Бағaлау– оқушы білімін тексеруді қaлaй жоспарлайсыз? |
Денсaулық және қaуіпсіздік техникaсын сақтау |
||||
Саралaу. Тапсырманы орындау барысында мұғалім тарапынан қолдaу қажет ететін балаларға саралaудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін жетекші сұрaқтар қою арқылы қолдандым. Сарaлау-оқушылардың оқу қажеттіліктерін қанағaттaндыру мaқсатында жүргізілетін іс-әрекет екенін түсіндім. |
Оқушылардың сабaққа деген ынтасын арттыру мaқсатында әр тaпсырма соңында дескриптор негізінде «Басбармaқ», «Бағдаршaм», «Күлегештер» қалыптaстырушы бағaлаулар жүргізіліп отырды. |
Сергіту жаттығуларын жасaғандa, оқушылaрды топқа бөлгенде қaуіпсіздік ережесін сақтaу. |
||||