Алтын күз

Туребаева Айгерим Картанбаевна

                   Білім беру саласы:  Таным

                   Бөлімі:   Жаратылыстану

Тақырыбы:  Алтын күз!

Мақсаты: Балалардың санасында күз маусымында жанды жəне жансыз табиғатта болатын алғашқы өзгерістер туралы түсінік қалыптастыру. Ауа райы жағдайын анықтау; бақылау қабілетін дамыту; қарапайым экологиялық мəдениет қалыптастыру.

Әдіс-тәсілі:  ойын; ой қозғау, түсіндіру, әңгімелесу, өлеңдер оқу, жұмбақ жасыру; слайд көрсету .тақпақ оқу,

Қажетті көрнекі құралдар: күздік суреті, үлкен себет; қызыл, сары, қызғылт сары, жасыл түсті күзгі жапырақтар; ағаштар бұтақтары.

 

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы.

 

  1. Ынтымақтастық атмосферасы.
    Табиғат біздің анамыз
    Табиғатқа баламыз
    Иіліп сәлем береміз
    Біз әдепті баламыз!

2.Балалармен амандасу.

3.Миға шабул

1.Жұмбақ жасыру.

Жапырақты бояды,

Атырапты бояды.

Бояп-бояп барлығын

Сап-сары ғып қояды. (Күз)

 

Жұмбақтың шешуін табады:                                                                                                                       4. Балалардың білімін нығайту. Тақпақ оқу.

Қарашы күз келді, күз келді

Жапырақ жауыпты іздерді.

Құс біткен керуен тізеді,

Қара бұлт қабағын түйеді.

Мнемотехника күз мезгілі.  Тақтамен жұмыс

5.Сұрақ жауап.

-Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?

-Күзде жапырақтардың түсі қандай болады?

-Құстар қай жаққа ұшып кетеді?

6.Тосын сәт. Күз ханшайымы келеді.

Балалармен амандасады.

Тапсырма алып келеді.

Ресурс арқылы топқа бөлу.

 

1-топ. Сары жапырақтар

2-топ. Жасыл жапырақтар

3-топ   Күзгі ағаш

4-топ Бұлт

 

 

 

  • Сары жапырақтар тобына

Күздің ерекшеліктерін тауып бер.

-Суретте күз мезгіліне байланысты ерекшеліктерді

тауып алып, үлкен суретке сызықша арқылы көрсет. (майда суреттерді жинақтау)

     2- Жасыл жапырақтар тобына

Суретпен жұмыс.

Педагог  балалардың қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту мақсатында  берілген сурет бойынша табиғат сұлулығын сипаттауды ұсынады.

 

7.Сергіту сәті.

Жаңбыр жауды,

Тық-тық-тық.

Сен көшеге шық-шық-шық.

Жел соғады гу-гу-гу,

Жапырақтар ұшты ду-ду-ду

Құйын тұрды ой-ой-ой

Билеп кетті жапырақтар.

 

3 – Күзгі ағаш тобына. Жұмбақ шешу.

 

1.Қанаты жоқ ұшады,

Аяғы жоқ қашады   «жел»

 

2.Ағайынды бәрі

Шықса жасыл,

Түссе сары «жапырақ»

 

3.Аспаннан домалап,

Көп моншақ төгілді

Бусанып жон жонап,

Терледі, керілді  «жаңбыр»

 

4.Көзі жасты жылауық

Келе жатыр, бір алып,

Жабырқаса, жылайды,

Жадыраса құлайды  «Бұлт»

 

4 — Бұлт тобы. Таным саласы (санау , салыстыру)

Педагог  балалардың  ойлау қабілеттері мен  танымдық  мүмкіндіктерін дамыту мақсатында  берілген сурет бойынша санау, салыстыру ұғымдарын  бекіту.

   «Даналық ағашы » ойыны. Сұрақтарға жауап беру арқылы алмаларды себетке жинау.

Алтын күзбен қоштасу.

«Шапалақ әдісі» арқылы қорытындылау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   Білім беру саласы:  Таным

                   Бөлімі:   Жаратылыстану

Тақырыбы:  Алтын күз!

Мақсаты: Балалардың санасында күз маусымында жанды жəне жансыз табиғатта болатын алғашқы өзгерістер туралы түсінік қалыптастыру. Ауа райы жағдайын анықтау; бақылау қабілетін дамыту; қарапайым экологиялық мəдениет қалыптастыру.

Әдіс-тәсілі:  ойын; ой қозғау, түсіндіру, әңгімелесу, өлеңдер оқу, жұмбақ жасыру; слайд көрсету .тақпақ оқу,

Қажетті көрнекі құралдар: күздік суреті, үлкен себет; қызыл, сары, қызғылт сары, жасыл түсті күзгі жапырақтар; ағаштар бұтақтары.

 

Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы.

 

  1. Ынтымақтастық атмосферасы.
    Табиғат біздің анамыз
    Табиғатқа баламыз
    Иіліп сәлем береміз
    Біз әдепті баламыз!

2.Балалармен амандасу.

3.Миға шабул

1.Жұмбақ жасыру.

Жапырақты бояды,

Атырапты бояды.

Бояп-бояп барлығын

Сап-сары ғып қояды. (Күз)

 

Жұмбақтың шешуін табады:                                                                                                                       4. Балалардың білімін нығайту. Тақпақ оқу.

Қарашы күз келді, күз келді

Жапырақ жауыпты іздерді.

Құс біткен керуен тізеді,

Қара бұлт қабағын түйеді.

Мнемотехника күз мезгілі.  Тақтамен жұмыс

5.Сұрақ жауап.

-Күз мезгілінде табиғатта қандай өзгерістер болады?

-Күзде жапырақтардың түсі қандай болады?

-Құстар қай жаққа ұшып кетеді?

6.Тосын сәт. Күз ханшайымы келеді.

Балалармен амандасады.

Тапсырма алып келеді.

Ресурс арқылы топқа бөлу.

 

1-топ. Сары жапырақтар

2-топ. Жасыл жапырақтар

3-топ   Күзгі ағаш

4-топ Бұлт

 

 

 

  • Сары жапырақтар тобына

Күздің ерекшеліктерін тауып бер.

-Суретте күз мезгіліне байланысты ерекшеліктерді

тауып алып, үлкен суретке сызықша арқылы көрсет. (майда суреттерді жинақтау)

     2- Жасыл жапырақтар тобына

Суретпен жұмыс.

Педагог  балалардың қабілеттері мен шығармашылық мүмкіндіктерін дамыту мақсатында  берілген сурет бойынша табиғат сұлулығын сипаттауды ұсынады.

 

7.Сергіту сәті.

Жаңбыр жауды,

Тық-тық-тық.

Сен көшеге шық-шық-шық.

Жел соғады гу-гу-гу,

Жапырақтар ұшты ду-ду-ду

Құйын тұрды ой-ой-ой

Билеп кетті жапырақтар.

 

3 – Күзгі ағаш тобына. Жұмбақ шешу.

 

1.Қанаты жоқ ұшады,

Аяғы жоқ қашады   «жел»

 

2.Ағайынды бәрі

Шықса жасыл,

Түссе сары «жапырақ»

 

3.Аспаннан домалап,

Көп моншақ төгілді

Бусанып жон жонап,

Терледі, керілді  «жаңбыр»

 

4.Көзі жасты жылауық

Келе жатыр, бір алып,

Жабырқаса, жылайды,

Жадыраса құлайды  «Бұлт»

 

4 — Бұлт тобы. Таным саласы (санау , салыстыру)

Педагог  балалардың  ойлау қабілеттері мен  танымдық  мүмкіндіктерін дамыту мақсатында  берілген сурет бойынша санау, салыстыру ұғымдарын  бекіту.

   «Даналық ағашы » ойыны. Сұрақтарға жауап беру арқылы алмаларды себетке жинау.

Алтын күзбен қоштасу.

«Шапалақ әдісі» арқылы қорытындылау.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.