Қазақ тілі 4 сынып Нәтиже сабақ мен не үйрендім? Ашық сабақ

Білім беру ұйымының атауы №39 орта мектеп
Пәні: Қазақ тілі
Бөлім: Мәдени мұра
Педагогтің аты-жөні: Жұмабай Р.Ж.
Күні: 29.11.2021ж.
Сынып: 4 Ғ,  Қатысушылар саны: 30 Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы: №45 сабақ. Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: 4.1.5.1 Аудио-бейнежазба мазмұнына өзіндік баға беру

4.​1.​3.​1 Сұхбаттасының жасын, жай-күйін ескере отырып, белгілі бір тақырып аясында сөйлеу мәдениетін сақтап, диалогке қатысу

 Сабақтың  мақсаты Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбы мен берілген сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдейді

Көптеген оқушылар:монологті мұқият тыңдап,сұрақ

тарға жауап береді.

Кейбір оқушылар: топтық,жұптық, жеке жұмыстарды орындайды.

Бағалау критерийі Бөлімге қатысты жаңа сөздерді толық меңгереді, тақырып жайлы ақпарат береді. Топтық,жұптық, жеке жұмыстарды орындайды.
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі//уақыты Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
 

 

Ұйымдастыру

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Өткен білімді еске түсіру

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жаңа білім

25 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бекіту

Рефлексия

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс

4 мин

 

Сабаққа дайындық

 

 

Алдыңғы білімді еске түсіру

«Жуан және жіңішке» сұрақтар.

 

1.Сөйлем мүшелері дегеніміз не? Құрамы мен қызметіне қарай нешеге бөлінеді?

2.Сөйлемнің дара мүшесі дегеніміз не?

3.Сөйлемнің күрделі мүшесі дегеніміз не?

4.Сөйлемнің бірыңғай мүшелері дегеніміз не?

5.Берілген сөйлем бірыңғай мүше бола ала ма? Өз ойыңды дәлелде.

Әсем демалыс кезінде көрмеде, мұражайда, театрда болды

6.Сөйлемнен бірыңғай мүшелерді тап. Қандай жағдайда олардың арасына үтір қойылмаған

Орманда аю, түлкі, қасқыр және сілеусіндеркездеседі.

 

Ой қозғау

Қандай ұлттық музыкалық аспаптарды білесің?

Домбырамен орындалатын қандай шығармаларды білесің?

Қандай күйшілерді білесің?

 

Жаңа тақырып

1 тапсырма

1.Автор күй тыңдады

2. Домбырашы болу үшін қай пернеден соң қай пернені басу керектігін, қай тұста неше рет қағу қажетін жаттады

3. Ол домбырашылық өнерді таңдамады, өйткені домбырашылық өнердің ешқашан дарымайтынына нық сенді.

Сөз тіркесі: Мақсатыңа еңбекпен ғана қол жеткізесің.

 

2 тапсырма

Топтық жұмыс

1-топ: Мәтіннен сызбаға сәйкес сөйлемді табу

2-топ: Мәтіннен сызбаға сәйкес сөйлемді табу

3-топ: Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемнің айырмашылығын табу

 

 

Сергіту сәті

Домбыраның үніҚобыздың үні

Баянның үні

 

 

Мұражай жайлы бейне жазба көрсету.

 

4 тапсырма

Мақаланы оқып, бөліктерін қалпына келтір.

Мұражайға қашан, кіммен барғаныңды, не көргеніңді айтып, мақала жаз. Жазған мақалаңды сыныптасыңа оқып бер.

 

 

 

«Кластер құрастыру»

Өтілген бөлім бойынша мәдени мұраларды топтастырып құрастырып, бір ескерткішті сипаттап, әңгімелеп айту.

 

 

Дұрыс па, бұрыс па?

Сөйлем мүшесі дегеніміз – сөйлем құрамында нақты сұраққа жауап беретін мағыналы сөз. (Дұрыс)

Жеке сөзден жасалған сөйлем мүшесі сөйлемнің күрделі мүшесі деп аталады. (Бұрыс)

Дара баяндауыш күрделі етістіктен жасалады. (Бұрыс)

Бастауыш — сөйлемнің тұрлаусыз мүшесі. (Бұрыс)

Жалаң сөйлем тұрлаулы мүшелерден тұрады. (Дұрыс)

 

Үйге тапсырма:

 

3 тапсырма

Менің түсіме домбыра да,

шелпек те кірмеді.

 

Бірыңғай мүшелер сөйлемде бір ғана мүшемен байланысады. Олардың арасына үтір қойылады

 

 

 

 

Көңіл-күйлерін білдіреді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берілген сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Монологты тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сызбаға сәйкес сөйлемдер құрайды

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырманы дұрыс ережеге сай орындауға күш салады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтіннің бөліктерін қалпына келтіреді

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Берілген сұрақтарға жауап береді

 

 

 

 

 

Кері байланыс жасайды

 

 

 

 

Сызбамен жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ:

Жарайсың!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Берілген сұрақтарға жауап бере алады. Өз білімдерін толық, еркін жеткізе алады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Монологты дұрыс оқи алады-1б

Сұрақтарға жауап береді-1б

Сөз тіркесі қолданып ойын жазады-1б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Сызбаға сәйкес сөйлемдер құрай алады-1б

Сөйлемдерді сұрақ қою арқылы талдайды-1б

Жай сөйлем мен құрмалас сөйлемнің айырмашылығын табады-2б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ҚБ:

Сен мықтысың

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Бейне жазба бойынша сұрақтарға жауап береді.-1б

Мақаланы оқиды-1б

Оның бөліктерін қалпына келтіреді-1б

 

 

Дескриптор:

Мәдени мұраларды топтастырады-1б

Ескерткіштер туралы әңгімелейді-1б.

 

 

 

 

 

 

Сабақта не түсінгенін айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор:

Сызбаға сәйкес бірыңғай мүшелері бар сөйлем құрайды-1б

Бірыңғай мүшелер туралы айта алады-1б

 

 

 

 

 

 

 

Музыка

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Үлестір-мелі парақшалар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Домбыра мен домбырашылардың суреттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жұмыс дәптерлері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Музыка

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұражай туралы суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Суреттер

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кері байланыс парағы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сызба

Вам может также понравиться...

1 комментарий

  1. Акмарал:

    Жаксы такырып

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *