ЦИКЛОГРАММА

Ракишова Алия

ЦИКЛОГРАММА

Ересек топ

 

Өтпелі тақырып:   ӘРҚАШАН КҮН СӨНБЕСІН

ТАҚЫРЫПША: «ТУҒАН ӨЛКЕМ»                      МЕРЗІМІ: 3-6.05

Күн тәртібі Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма
Балаларды қабылдау

Ата-аналармен әңгімелесіу

Ойындар. (үстел үсті, саусақ және т.б)

Таңертеңгі гимнастика (5 мин).

Тәрбиешінің  балалармен қарым қатынасы: отбасы дәстүрлер туралы жеке әңгімелесу, қарым қатынас және көтеріңкі көңіл күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату
Қуыршақ өзі туралы не айтады?
Дидактикалық міндет. Балаларды қыз және ұл баланың ұлттық киімдерінің  өзгеше ерекшеліктерін сипаттауға үйрету; сөйлеу, тыңдау қабілетін дамыту.
Кім тез жинайды?
Дидактикалық міндет. Балалардың оө-өрнектерден кілемше  құрастыру үйрету, тәрбиешінің сөзіне жылдам әрекет етуге, төзімділікке және тәтіптілікке тәрбиелеу
«Ыстық-суық»
Дидактикалық міндет. Балалардың туған жерінің жануарлары туралы  білімдерін тереңдету; әуестік, тапқырлықты тәрбиелеу; сөйлеу қабілетін дамыту
Ағашқа жүгір
Дидактикалық міндет. Балалардың балабақшаның аумағында өсетін ағаштар туралы білімдерін қорыту; керек ағашты тез табуға үйрету.
Жұп суреттер
Дидактикалық міндет. Балалардың байқампаз қабілетін дамыту; заттардың, суреттердің ұқсастық пен айырмашылықтарын табуға үйрету; балалардың сөйлеу қабілетін арттырып, ұқсас, әр түрлі, бірдей сөздерін үйрету.
Жаттығулар кешені№1
Таңғы  ас Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс;
Ойындар ,ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ)дайындық Балаларды оқу қызметіне дайындау үшін  ойындар және бірқалыпты қимылды ойындар ұйымдастыру
 «Менің Қазақстаным» тақырыбында әңгімелесу, мазмұнды суреттер ұсыну Осылай бола ма?
Дидактикалық міндет. Логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға, айнымалы пікірді байқауға тәрбиелеу.
«Астана-бас қала» тақырыбында фотосуреттер қарастыру, әңгімелесу

Д/о «Менің көңіл күйім».

«Президент күні».

М: Отаңғы деген сүйіспеншілігін арттыру

Әткеншек
Дидактикалық міндет. Балаларды жылдам әрі асықпай сөйлеуге, өлең жолдарының мазмұнына сәйкестендіріп қимылдар жасауға, ауызша белгіге әрекет етуге үйрету.
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі Сөйлеуді дамыту

 «Туған өлкем»

Жеке тәжірибесінен суреттің мазмұны бойынша шағын әңгімелер құрастыруды бекіту

«Сиқырлы бояулар»

Вариативтік компонент

Қарақат бұтағы (мақталы таяқшамен бояу)

Таяқшаларды қолдану арқылы балалардың бейнелеу өнеріне деген қызығушылықтарын ояту. Дәстүрден тыс әдісті пайдаланып, суретті қағаз бетіне түсіру. Балалардың табиғатқа деген қамқорлық, сүйіспеншілік сезімдерін тәрбиелеу

ҚМТҚ

 «Заттар тобын салыстыру. Заттың саны мен цифрды сәйкестендіру.

Жоғары-төмен, оң жақта-сол жақта»

Математикалық жұмбақтарды шешуге үйретуді жалғастыру; Заттың санын цифрмен сәйкестендіруді жалғастыру; екі топтағы заттарды сәйкестендіруге жаттығу; заттың орналасқан орнын анықтап, сөзбен айта білу: оң жақта-сол жақта

СУРЕТ САЛУ.

«Көңілді жаз»

(Еркін тақырып)

Заттарды қағаз бетіне тұтастай орналастыра отырып, мазмұнды

композиция салу, дағдыларын дамыту. Ағаштар мен жануарларды олардың

ерекшеліктерін ескере отырып, салуға үйрету.

Дене шынықтыру

Жүру. Еңбектеу.

Бытырап, қосымша қадаммен алға, шет жағына жүруге үйрету. 50 см жоғары көтерілген арқанның, доғаның, таяқтың астынан оң жəне сол бүйірмен алға еңбектеп кіру

ЖАРАТЫЛЫСТАНУ

Қазақстанның қызыл кітабы

«Қызыл кітапқа» енгізілген және жойылып кету қаупі төнген жануарларды атау. Табиғатта өзін ұстау ережесін білуге баулу.

Үстел-үсті ойыны: «Аң мен аңшы»

Дене шынықтыру

Жүру. Еңбектеу

Бытырап, қосымша қадаммен алға, шет жағына жүру. Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу, оң аралықтан сол аралыққа ауысуды бекіту

«Би үйренейік»Вариативтік компонент

Вальс  1-6 такт бойынша

би қимылдарын музыка мазмұнына сәйкес орындауға үйрету. Шығармашылық қабілеттерін дамыту

КӨРКЕМ ӘДЕБИЕТ

«Ана тілім» С.Каттебайұлы

Балаларды жатқа эмоционалды, мəнерлі

айта білуге, сөздерді анық айтуға, логикалық екпіндерді сақтауға, өлеңнің

ұйқасын, қуанышты, сүйсінуді бере білуге үйрету.

Қоршаған ортамен танысу Өсімдіктер əлемі

балабақша ауласындағы жəне жақын маңайдағы өсімдіктер туралы

білімдерін бекітуді жалғастыру, оларды ажыратып, атауға үйрету; бөлме өсімдіктерін, ағаштар мен бұталарды танып, атай білу дағдыларын бекіту;

ағаштың жəне гүлдің бөліктерін атай білу дағдыларын бекіту.

Білімдерін қалыптастыру:

өсімдіктер жəне олардың көктем мезгіліндегі тіршілігі жайлы; шөптесін өсімдіктер (4-5 түрлері), жемістер, саңырауқұлақтар

туралы; өсімдіктердің орманда, бақта, бауда, далада өсетіндері туралы; пияздың жəне шөптің бөлмедегі жағдайда өсуі туралы; өсімдіктер əлеміне қамқорлық жасау туралы

ОРЫС  ТІЛІ

«Родной край»

Умение отвечать на короткие вопросы простыми предложениями. Продолжать обогащать словарь детей лексическим материалом по теме, учить рассматривать иллюстрации, слушать текст и отвечать на вопросы полным предложением

АППЛИКАЦИЯ 

Кесені әшекелейміз

Дағдыларды қалыптастыру:ұжымдық мазмұнды композицияны құрастыру; заттарды қағаз бетіне тұтастай орналастыру;

дөңгелектер мен сопақтарды қию; ұсақ элементтерді ересектердің көмегімен желімдеу, алдымен қағаз бетінде заттың бейнелерін құрастырып, содан кейін оны желімдеу

Музыка 1. Ән: Достық.

Әнді бір мезгілде бастау жəне аяқтау.Шығарманың бөлімдерін ажырата білу, музыканың сипатын анықтау. Би қозғалыстарының, ойындар мен хор атауларын білу.

Дене шынықтыру

Еңбектеу. Лақтыру.

Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу, оң аралықтан сол аралыққа ауысуды бекіту. Затты тігінен (нысана ортасының биіктігі 1,5 м) 1,5–2 м арақашықтықтан оң, сол қолмен лақтыруды жетілдіру

Серуен Серуен №2
Серуеннен оралу. Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті
Түскі ас Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі
Түскі ұйқы  Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату
Аудио ертегі тыңдаду Балалар әндерін тыңдату Ертегі оқып беру Аудио ертегі тыңдату Аудио ертегі тыңдаду
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары Найзағай.

Бір қалыпта, арқасымен жату, аяқтары бірге, қолдары аяғының бойымен тіке тұрады. Аяқтарын кеудеге жеткізу, қолдарымен құшақтау. Түзелу.

Аспанда найзағай жарқырады,

Балалар қорқып қашады…

Бесін  ас Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Ойындар,дербес әрекет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Баланың жеке даму картатекасына сәйкес  жеке жұмыс

 «Суретте қандай кейіпкерлердің көрінісі бейнеленген.

М.Р.О «Дүкен» Балалардың ой-өрістерін дамыту.Дүкенге бару үшін көшелер арасыменен өту керектігін айту

Апта тақырыбы бойынша сууретер бояу.   Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар.

М.Р.О «Бүгін бізде мереке»

Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру, Ірі құрылыс материалдарымен ойындар. Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б.

М.Р.О «Отбасы»

ертегі оқып беру;үстел үсті театры және т.б.

М.Р.О «Қонақта»

         
Серуенге  дайындық Киіну; серуенге шығу
Серуен Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу:  «ТУҒАН ӨЛКЕМ»
Балалардың үйге қайтуы Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру. Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту. Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу. Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету.
 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *