Түркістан – тарихи қала

v\:* {behavior:url(#default#VML);}
o\:* {behavior:url(#default#VML);}
w\:* {behavior:url(#default#VML);}
.shape {behavior:url(#default#VML);}

Normal
0
false

false
false
false

RU
X-NONE
X-NONE

/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:»Обычная таблица»;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-qformat:yes;
mso-style-parent:»»;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin-top:0cm;
mso-para-margin-right:0cm;
mso-para-margin-bottom:10.0pt;
mso-para-margin-left:0cm;
line-height:115%;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:»Calibri»,»sans-serif»;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
table.MsoTableGrid
{mso-style-name:»Сетка таблицы»;
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-priority:59;
mso-style-unhide:no;
border:solid black 1.0pt;
mso-border-themecolor:text1;
mso-border-alt:solid black .5pt;
mso-border-themecolor:text1;
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-border-insideh:.5pt solid black;
mso-border-insideh-themecolor:text1;
mso-border-insidev:.5pt solid black;
mso-border-insidev-themecolor:text1;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:11.0pt;
font-family:»Calibri»,»sans-serif»;
mso-ascii-font-family:Calibri;
mso-ascii-theme-font:minor-latin;
mso-hansi-font-family:Calibri;
mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:                         Мектеп: №112

1.      Қазақстан және «Ұлы Жібек жолы»

Күні:  29.01.2019 жыл         Мұғалімнің аты-жөні: .Бакенова Г

Сынып: 6«Г»           Қатысқандар:14          Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбы

Түркістан – тарихи қала

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

О5. Қосымша ақпарат көздерінен  тақырыпқа байланысты мәліметтерді мәтін мазмұнымен салыстыру, қарама- қайшы ақпараттарды анықтау

ТБ1.5 етістік шақтарының қызметін білу(осы шақ , өткен шақ, келер шақ  ) , ауызша және жазбаша қолдану

Сабақтың мақсаты

          Барлық оқушылар орындай алады:

Барлық оқушықосымша ақпарат көздерінен  тақырыпқа байланысты мәліметтерді түсініп оқиды,  етістіктің шақтарын ажырата алады ,  орынды қолдана алады.

 

          Көпшілігі орындай алады:

Мәтінді түсініп , сөйлесуді  құрап айтуда етістіктің шақтарын және  сөздерді  орынды қолдана алады

 

          Кейбіроқушыларорындайалады:

Мәтін мазмұнын дамытып айтады.

Бағалаукритерийі

Оқушы­ның­ төменгіжетістігі (ОТЖ): тыңдалғанмәтінніңмазмұнынтүсінеді, мәтіндегінегізгіойдыбілдіретінтірексөздер­ді­ табады, «Шарын» шатқалы жайлыақпаратбереалады.

Оқушы­ның­ орташажетістігі (ООЖ): қазақтіліндетіексөздер­ді­ пайдаланып, мәтінмазмұнынайтады, «Шарын» шатқалы жағдайынсипаттайды.

Оқушы­ның­ жоғарғыжетістігі(ОЖЖ): тақы­рып­ б йыншақосымшадеректеркелтіреді,мәтіндекөтерілгенмәселегеқатыстыөзйынайтады, сыныптастарыменпікіралмасады.

 

 

Тілдікмақсаттар

 

Дағдыларды дамыту:жеке, жұпта, топта жұмыс жасау, мақал-мәтелдер, жаңа сөздердің  мағынасын түсіну, қойылған сұраққа  толық жауап беру, диалог  құрастыру, мәтіннен жаңа сөздер мен сөз тіркестерін таба алу, мәтінге қатысты өз ойын айта алу.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Кесене , зәулім күмбезді , тәу ету, тайқазан, шығыс моншасы , отырықшы , торап .

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Менің ойымша…

Осылардың ішінде…

Ғалымдардың айтуынша..

 

Құндылықтарға баулу

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.

Пәнаралықбайланыс

 Орыс  тілі, ағылшын тілі, география.

Тақырып бойынша алдыңғы білім

«Мен саған, сен маған » әдісі  арқылы

Өткенге жалпы шолу

«Ұлы Жібек жолы» қай қалалардың үстімен өткен ?

«Ұлы Жібек жолының» бағыты қандай болған?

 

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар

 

    Сабақтың басы.

1минут

 

2 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Жүректен жүрекке» тренингі.

Жақсы болу-өзіңнен

Жаман болу-өзіңнен .

Өзің үйрен өзіңнен,

Өзіңсің –ақыл айнасы .(Өтепберген Ақыпбеков)

Түркістан және Ахмет Ясауи кесенесі

Мақсаты: топқа бөлу.

Әріптерді құрастырып , топқа бөлінеді

Мюстернберг әдісі арқылы тақырыпты ашады

ФТүрцэкіючстанф  цтаьричтхию ъэқачфлаъэ

Түркістан – тарихи қала

Кері байланыс.Үй жұмысын тексеру

«Мен саған, сен маған » әдісі  арқылы

Мақсаты:

Дескриптор

1.Тақырыпқа байланысты  сұрақты дұрыс құрады,қояды

2.Толық жауап береді.

«Ұлы Жібек жолы» қандай жол?

Қазақстан жерінен қай жылдары өтеді ?

Ұлы Жібек жолы қай елден бастау алған ?

ҚБ. От шашу

(Үй жұмысын тексеру)«Ұлы Жібек жолы» эссе

Бейне жазба тамашалайды

Оқылым алды тапсырма.

1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактивті тақтадан

тақырыпқа қатысты жаңа сөздерге тоқталады.

Оқушылар сөздердің аудармасын еске түсіріп табады, айтады. Оларды оқиды, ағылшынша аудармасын айтады

Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендір.

Қазақша

Орысша

 Ағылшын-ша

Кесене

расцветай

 

Гулден

оседлай

 

Отырықшы

мавзолей

 

Таралу

грузи

 

Торап

урюк

 

Тие

распределение

 

Өрік

перекресток дорог

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор

1. Сөздікпен жұмыс жасайды.

2.Сөздерді мағынасына қарай сәйкестендіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қағаз қиықтары

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта, слайд

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

5 минут

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

5-минут

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 минут

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жеке жұмыс .Жаңа сөздермен сөйлем құрайды және етістіктің шақтарын ажыратады

 

 

Мәтінмен жұмыс « Киелі сан 7»

 

Мәтінді  тыңдайды

 

Дескриптор

 

1.бірінші бөлімнен 7 тірек сөз жазады, түсіндіреді

2.Екінші бөлімнен 7 тірек сөзді жазады , түсіндіреді

Қ.Б . бармақпен бағалау

 

 

1- топ Жазылым 1- тапсырма .Мәтін құрайды

2-топ айтылым Суретке қарап қандай ескерткіш бейнелегенін сипаттайды.

 

Дескриптор

1. Өз ойларын толық жеткізеді

2.Тақырыпқа қатысты сөздерді дұрыс қолданады

 

3  Ақылдасып, бірлесіп жұмыс жүргізеді .

 

Сергіту әдісі

« Иә, жоқ»

7

«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ»

 әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.

І топ ақ  (фактілер),  қызыл ( ұнады, ұнамады)  қалпақ

ІІ топ   сары (артықшылығы, қажеттілігі) , көк қалпақ (қорытынды)

 

ДескрипторІ топ

1. Өз ойларын  білдіреді.

2. Пікірін дәлелдеп қолданады.

           ІІ топ

1.Өмірмен байланыстыра алады.

2. Қорытынды шығарады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта, слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2-минут

 

Сабақтың  соңы :

 

Рефлексия                   ми, қол жүрек

Үй жұмысы :4- 5-тапсырма . 27 бет

 

Жеке таратпа қағаздар

 

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? 

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Шығармалық жұмыста өз қабілеттерін байқауға мүмкіндік беремін

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Барлық оқушылар

сөздіктермен қамтамасыз етіледі. Грамматикалық ережені еске түсіруге тапсырма беріледі.

 

Көпшілігіне мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдерді орынды қолдану үшін диалогқа түсуге қолдау көрсетіледі.

 

Кейбір  оқушылар  «ПОПС» формуласы әдісі арқылы мәтін мазмұнын дамыта айтуға жағдай жасалады. Грамматиканы естеріне түсіре отырып, сөйлем құрастыруға мысал беріледі.

«Жүректен жүрекке» тренингі, Кері байланыс – «Сен маған, мен саған » әдісі, ««Мюстернберг»,  «Сен және мен» диалог құрастыру, «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ»

 

 

 

ҚБ. «Смайликтер»;

ҚБ. «От шашу »;

ҚБ.  Көңіл күй одағайлары

ҚБ. «Бас бармақ»;

ҚБ. Мадақтау сөздері арқылы;

ҚБ. «Бағдаршам».

 

 

 

 

 

Әлем тілдері туралы ақпараттты меңгере отырып, мемлекеттік тілдің мәртебесін арттыруға баулу. Мақал-мәтелдер, терминдер мен неологизмдермен танысады.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

 

  Оқушылар сабаққа белсенді қатысты. Тапсырмалар мен  сұрақтарды , әдіс-тәсілдерді оқушы қабілеттері мен жас ерекшелектерін ескере отырып құрдым.

  Барлық оқушылар берілген тапсырмаларды түсініп, өз дәрежесінде орындады.

 Топтық, жұптық жұмыстарда оқушылар бір-біріне қолдау көрсетіп, бір-біріне түсіндіріп ауызбіршілікте жұмыс жүргізді. Берілген тапсырмалар уақытында орындалды. Уақытты тиімді қолдандым.

 

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Топтық жұмыста оқушылардың бір-бірін қолдауы, бір-біріне көмектесуі .

2: Сыни тұрғыдан ойланып , жарнама жасауы

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1: Өзге ұлт оқушыларының талпынып өз беттерімін қазақ тілін тереңірек үйренуі .

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *