Асан Қайғы

«Тексерілді»

Оқу ісінің орынбасары:                                          Оразымбетов. Ғ

САБАҚ:  Таза мінсіз асыл сөз   Мектеп: С.Сейфуллин атындағы жалпы орта   мектебі
   Күні :18.10.18ж Мұғалімнің аты-жөні:Бимурзаева М
   Сынып: 5а   Қатысқандар:   Қатыспағандар:
Тақырыбы: «Асанқайғының жерге айтқан сыны» аңызы
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 5.2.2.1. Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

5.1.4.1 Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жатқа айту;

Сабақ мақсаттары Оқушылар орындай алады:
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтап, Эпикалық шығармадағы автор бейнесін таниды
Оқушылар жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтай алады:
Аңыз бойынша нақты немесе абстрактілі сурет салады. Асан қайғы болып, аңыздағы бір жерді және өз туған жерін суреттеп жазады.
Бағалау критерийлері — әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтай алады;

— Эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтай алады;

Құндылықтарды дарыту «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» атты тармағындағы идеялар қазақтың әдет-ғұрпын, салт-дәстүрлерін дәріптей отырып, тұсау кесу дәстүрін құрметтеуді насихаттайды.
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады:
Ауызекі сөйлеу мен көркем сөйлеуге машықтана алады
Түйінді сөздер мен тіркестері:
Топырағы асыл, Шұрайлы , құмы құт, жері жусан
Сыныптағы диолог/ жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
Талқылауға арналған сұрақтар:
Асан қайғы шынайы өмірдегі осы ақпаратқа қандай пікір айтар еді? Көріпкел абыз ХХІ ғасырда өмір сүрсе, өзі баға берген жерлеріне қандай сын айтар еді?
Алдыңғы оқу:

 

Аңыз тақырыбына және оның маңызына қатысты бірнеше бөлігін белгілейді.
 Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы

7 минут

Психологиялық ахуал

«Айна»

Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады(немесе партада отырып та болады) Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әр түрлі қимылдар жасайды. Екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды.

Топқа бірігу

«Ұсақ заттар» әдісі

Оқушылардың бір затын мұғалімге тапсырады, мұғалім сол заттарды араластырып, әр партаға қояды. Оқушы заты тұрған партаға отыру керек.

Ой қозғау

(Асан есіміне «қайғы» сөзінің тіркесіп келу себебін түсіндіру.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қаламсап, дәптер, түсті қарындаш

 

Сабақтың ортасы

25 минут

1-тапсырмаТ.Ж.

«Әдеби шеңбер» әдісі

Топ мүшелерінің әрқайсысына тапсырма беру:

1-топ-талқылаушы. «Асан қайғының жерге айтқан сыны» әңгімесі бойынша 3-4 сұрақ құрастырады.

2-топ-белгілеуші. «Асан қайғының жерге айтқан сыны» тақырыбына және оның маңызына қатысты 3-4 бөлігін белгілейді.

3-топ-байланыстырушы. «Асан қайғының жерге айтқан сыны» мен шынайы өмір арасындағы байланыстарды табады.

4-топ-қорытындылаушы. «Асан қайғының жерге айтқан сынын» қорытындылайды

5-топ-суреттеуші. «Асан қайғының жерге айтқан сыны» әңгімесі бойынша нақты немесе абстрактілі сурет салады.. (топ ішінде жұмыс жасауға уақыт белгіленеді.)

Дискриптор:  Білім алушы:

— талқылаушы тобы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» әңгімесі         бойынша 3-4 сұрақ құрастыра алады.

— белгілеуші тобы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» тақырыбына және оның маңызына қатысты 3-4 бөлігін белгілей біледі.

— байланыстырушы тобы«Асан қайғының жерге айтқан сыны» мен шынайы өмір арасындағы байланыстыра алады

— қорытындылаушы тобы «Асан қайғының жерге айтқан сынын» қорытындылай біледі

— суреттеуші тобы «Асан қайғының жерге айтқан сыны» әңгімесі бойынша нақты немесе абстрактілі сурет сала алады..

 

К.Б. « Сыныптасқа 1 » әдісі

* Жарайсың! * Мен сенің жұмысыңа ризамын. Сен жақсырақ жұмыс істей алар едің.

2-тапсырма Ж.Ж.

«Ментальді карта» әдісі

(Асан қайғы бейнесін ментальді картаға түсіреді, әр бейнеге аңыз мазмұнынан дәлел келтіреді. )

Асан қайғы

дәлел   көріпкел

 

мем.қайраткері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дескриптор

— шығармадағы автор бейнесін ментальді картаға түсіреді; — әр бейнеге аңыз мазмұнынан дәлел келтіреді;

Бағалау:-шығармадағы автор бейнесін ментальді картаға түсірді :    1 балл

-әр бейнеге аңыз  мазмұнынан  дәлел  келтірді: 3 балл

 

   Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ментальды

карта

Сабақтың соңы

8 минут

Кері байланыс «Үш мәселе және әрекет» Оқушылар сабақ барысында жақсы орындаған үш мәселені атап, сабақта олардың жұмысын жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасау ұсынылады.

Үйге тапсырма: Асан қайғы туралы қосымша мәлімет іздеу.

Қосымша ақпарат
Саралау  – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

1-тапсырмада «Әдеби шеңбер»

әдісіндесаралап оқытуды қолдану арқылы

топ ішінде әрбір оқушының

мүмкіндіктерін ескере отырып, тапсырма

беріледі

«Сыныптасқа 1 пікір» Дескриптор арқылы бағалау Кері байланыс «Үш М және Ә» (үш мәселені атап, жұмысын жақсартатын бір әрекетке ұсыныс жасайды) Денсаулық және қауіпсіздік ережелері сабақтың өн бойында сақталады.
Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?

Төменде берілген бөлімді осы сабақ  туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *