Қоректік тізбектер. Қоректік торлар.
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 1 Мектеп: 238 орта мектеп
Күні: 29.06. 2018 жыл Мұғалімнің аты-жөні: Алмат.Жансая Сынып: 7 Қатысқандар: 12 Қатыспағандар: |
|||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: §.2.Қоректік тізбектер
§.3.Қоректік торлар. |
|||||||||||||
Оқу мақсаттары: | 7.3.1.2-Табиғи қоректік тізбектерді салыстыру.
7.3.1.3-Қоректік тізбектер және қоректік торлар құрастыру. |
||||||||||||
Сабақтың мақсаты
|
Барлығы: Табиғи қоректік тізбектерді салыстыра отырып, қоректік торларды құрастырады;
Басым бөлігі: Тірі ағзалар арасындағы қоректену кезінде болатын бәсекелестікті анықтайды ; Кейбірі: Жергілікті жерге тән ағзалардың қоректену ретін сипаттайды; |
||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Талдау | ||||||||||||
Бағалау критерийі | – Тірі ағзалардағы қоректену жүйесінің реттілігін салыстырады ;
– Қоректік тізбектің өзара байланысын, қоректену ретіне қарай сипаттайды; – Қоректік тордың түзілу жолдарын анықтап,экологиялық пирамида ережесін сай құрастырады; |
||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика мен терминология: қоректік тізбек,экожүйе,қоректік тор,продуцент,консумент,редуцент. Диалог құруға / жазылымға қажетті сөздер топтамасы: · Гетеретрофтар ….. заттармен қоректенушілер · Автотрофтар …. .. заттарды өздері түзетін организмдер |
||||||||||||
Құндылықтарға баулу | Зайырлы сипатты экономикадағы өрлеудің білім , қоршаған оратаны қорғауға , достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге баулу. | ||||||||||||
Пәнаралық байланыс | География-экожүйлер | ||||||||||||
Алдыңғы білім | 6.6.1.1.экожүйенің құрамдас бөліктерін анықтау; | ||||||||||||
Сабақтың барысы | |||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||||||||
Сабақтың басы
8 минут |
Ұйымдастыру.Психологиялық жағымды ахуал туғызу.
«Сәлеметсің бе? » әдісі арқылы Үй тапырмасы «Миға шабуыл» әдісі арқылы 1.Экологиялық факторлардың қанша түрі бар? 2.Жануарлар үшін жарықтың маңызы қандай? 3.Антропогендік факторға дегеніміз не? 4.Абиотикалық факторға нелер жатады? 5.Өсімдіктер бейімделуіне қарай неше топқа бөледі? 6.Өсімдіктер үшін температураның әсері қандай? 7.Қоршаған орта жағдайларына нелер жатады? 8.Жануар үшін жарықтың маңызы қандай? (М) Бағалау «алтын теңге» әдісі арқылы |
Оқулық |
|||||||||||
Сабақты ортасы
20 минут
|
Жаңа сабақ
Топқа бөлу «сурет қиындылары» әдісі арқылы 2-топқа бөлу. 1-топ: өсімдік 2-топ:жануар (Т.Ж) «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісі арқылы Суретке назар аударыңыз. Осы суретке төменде берілген сұрақтар бойынша сипаттама жасаңыз.
1.Қайда? бұларды қайда және қандай мағынада кездестіріп едіңдер? 2.Қалай? Өз тәжірибелеріңмен осы атауларды қолданудың мысалдарын қалай келтірер едіңдер ? 3.Қандай? Осы сабақта бұл атаулар қандай қолданыста болады деп ойлайсыңдар? Бағалау «құндылықтар спектрі» әдісі арқылы (Ж) «Айырмашылығы неде?» әдісі арқылы Берілген сызбаны саралаңыз. Сызбаға сәйкес жануар мен өсімдіктің қоректену жүйесін жазыңыз.
Бағалау: (М) «пішіндер» әдісі арқылы
(Ж.Ж) «Сөз тізбегі» әдісі арқылы Берілген сөздерге назар аударыңыз. А)Осы сөздерді қоректік тордың реттілігіне сәйкес байланыстыра отырып, дәптермен жұмыс жасаңыз. Ә) Берілген сөздерді пирамида ережесіне сай орналастырыңыз. 1.Шөп.2.қоян. 3.Шегіртке 4.кесіртке. 5.шөп. 6.тышқан. 7.жылан. 8.бактерия.9.торғай. 10.бүркіт
Бағалау: «шаршылар» әдісі арқылы
|
https://go.mail.ru/search_images?q=%D2%9B%D0%BE%D1%8F%D0%BD%20%D1%81%D1%83%D1%80%D0%B5%D1%82%D1%96&rf=1514499&fm=1&gp=824026
оқулық |
|||||||||||
Сергіту сәті
2 минут |
«жануарлар әлемі» |
https://www.youtube.com/watch?v=Pbn8YhwWmK8 | |||||||||||
Сабақтың соңы
10 минут |
«Әңгімелесетін әріптестер» әдісі арқылы сабақты қорытындылау
· Өткен сабақ бойынша 3 факті туралы; · оларға жеңіл болып көрінгендер туралы · оларға қиын болып көрінгендер туралы · алдағы уақытта оқығысы келген нәрселер туралы ақпарат алмасады.
Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі арқылы • бүгінгі сабақта мен….түсіндім, …білдім, ….көзімді жеткізд • маған ерекше ұнағаны.. • қызықты болғаны….. • ……қиындық тудырды. • менің түсінгенім….. • енді мен……аламын
Үй тапсырмасы: Қоректік тізбектегі жыртқыштыққа қатысты ағзаларды модельдеу.
|
|
|||||||||||
Қосымшаақпарат
|
|||||||||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапырмалар бересіз? v Оқушылардың білім дағдысын қалыптастыру мақсатында тапсырмалар беру арқылы дегейлерін анықта v Жергілікті жерге тән ағзалардың қоректену ретін анықтата отырып, ойлау қабілеттерін арыттырамын. |
Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?
«алтын теңге әдісі «құндылықтар спектрі»әдісі «пішіндер» әдісі «шаршы» әдісі |
Денсуық және қауіпсіздік техникасын сақтау
Кабинеттегі қауіпсіздік ережесін сақтау. Сергіту сәті- «жануарлар әлемі» |
|||||||||||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайыма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағыахуал Қандай болды? Мен жоспарлаған Саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген Уақыт ішінде үлгердімбе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды Жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718