Бизнес бастамалары
Бизнес бастамалары
Егер сіз соңғы энергиямен жұмыс жасасаңыз, онда сіз бизнес жасамайсыз, бірақ бизнес сізді «жасайды» …
Бизнесте тек екі жол бар, біріншісі жоғары, екіншісі дәл және төмен:
- Ақша табу қиын емес, үнемдеу қиын, бақытты болу одан да қиын.
- Жеңіске сенбейтін адам шайқас басталмай тұрып-ақ жеңіліп қалды.
- Кез-келген іс-әрекет плюстар мен минустардан тұрады, ал артықшылықтар неғұрлым көп болса, олардың негізінде минусты өзгерту оңайырақ болады.
Жеңілген адам — өзінің кемшілігін білетін, бірақ оның қадір-қасиетін білмейтін адам.Бизнестің өркендеуі мен дамуының маңызды шарттарының бірі — клиенттің сенімі. Сенім несиесін алу үшін біз бұл клиентке бірегей өнім немесе қызметті ұсынуымыз керек. Оларды ұсыну үшін біз өзіміз болуымыз керек немесе бірегей тұлға немесе ұйым болуымыз керек. Барлығы өте қарапайым. Біздің тауарлар мен қызметтерді сатып алушылардың бізбен жұмыс істеуге деген ықыласы болуы керек. Сондықтан бізді басқа ұқсас бизнестарданерекшелендіретін айырмашылық болуы керек.
Үнемі күмәнданған адам мәселені аяқтай алмайды. Күмән энергиясы оны іс-әрекетті бастауға кедергі келтіреді, немесе оны жұмыс барысында ұстап алады немесе оны қайтадан бастапқы нүктеге қайтарады … Егер бірдеңе біз үшін нәтиже бермесе, оның басты себебі бізде, ал біз мұны тезірек түсінетін болсақ, соғұрлым тезірек болады машықтану.Кейде, сіз осы нәтижені алуға жағдай жасамай-ақ нәтиже ала алмайсыз.
Егер сіз кәсіп ашқыңыз келсе, мұндай кәсіптің иесімен танысуға жалқау болмаңыз. Онымен бәсекелеспеу үшін, мүмкін, басқа қалада. Осылайша, сіз өзіңіздің бизнесіңізді бастаудың бастапқы кезеңінде көптеген қателіктерден аулақ боласыз. Қалай болғанда да, оны ашуға тұрарлық екенін түсінесіз.
Күшті бағаламай, кәсіп бастамаңыз. 90-шы жылдары «ас үй және тұрмыстық» бизнес танымал болды. Кешке асханада ерлі-зайыптылар отырғанда, олар қағаз алып, кәсіпті «ашты». Есептеу кезінде жоспарланған бизнесте үлкен пайда болуы керек еді, бірақ көбінесе ол күйреумен, шығындармен және көңілсіздіктермен аяқталды.
Егер сіз тағдырдың берген мүмкіндіктерін қайта-қайта жіберіп алсаңыз, ол сізге қажет емес деп шешім қабылдауы мүмкін және кедергілерді жібере бастайды … Егер сіз ондай қажеттіліктерді анықтай алмасаңыз, оларды «тамыр жайып» алған жерлерден «қарызға» алуға тырысыңыз. … Мысалы, егер сіз шетелде болсаңыз, көрнекі жерлерді көруден басқа, әдеттен тыс, таныс емес өнімді немесе қызметті көруге тырысыңыз. Үйге оралғаннан кейін, сіздің қалаңызда қажет пе екенін шешіңіз. Жобаның коммерциялық тұрғыдан тиімді болуы үшін мүдделі сатып алушылардың үлесі жеткілікті ме?
Қоғамдық пікір шегінен шыға алған адам не батыр, не қуғыншыға айналады…
Өз кварталыңыздағы, ауданыңыздағы, қалаңыздағы барлық тұрғындарды жасына, кәсібіне, отбасылық жағдайына, қызығушылықтары бойынша топтарға бөліңіз. Олардың тілектерін ескеріп, сіз ұсынған өнім немесе қызмет үшін төлеуге дайын екендіктерін біліңіз. Делдалдық қызметпен айналысыңыз, нақты іскери идеялары бар адамдарды және осы идеяларға өз қаражатын салуға тәуекел етуге дайын инвесторларды табыңыз. Жаңа өнімдерді немесе қызметтерді ұсынатын бизнесті бастамас бұрын. Осы тауарлар мен қызметтерге сұранысты анықтау үшін қызметкерлерді барлық ұйымдарға және жақын маңдағы тұтынушылар ағынына жіберіңіз. Сауалнамадан сіз екі жолмен пайда көресіз. Потенциалды клиенттердің ассортиментіне, сапасына, бағасына деген адалдығын нақтылаңыз және ашылатын кәсіпорыныңызды жанама түрде жарнамалаңыз.
Әрине, сіз өзіңізді қайталап, оны өзіңіздің бизнесіңізге айналдыра аласыз, бірақ … Бір нәрсені үнемі қайталайтын адам үшін өмір шеңбер бойымен жүре алады ..
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті
Философия және Саясаттану факультеті
Дінтану мамандығының 1 – курс студенті
Нүсіпбай Ақерке Жайырбекқызы
Жетекші аға оқытушы: Тунгатова У.А.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718