Екі амалды өрнектер

Педагогтің аты-жөні
Түркістан облысы,Арыс ауданы, Жиделі ауылы

«Жиделі жалпы орта білім беретін мектеп»

Бастауыш сынып мұғалімі                                                                                      Бекаева Тұрдыгүл Әбдіхалыққызы

 

Бекаева Тұрдыгүл

Күні:
Сынып: 1 «Ә» Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Екі амалды өрнектер
Оқубағдарламасынасәйкесоқытумақсаттары 1.1.1.2** бір таңбалы сандарды/ 11-ден 20-ға дейінгі сандарды салыстыру
Сабақтың барысы.
Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Басы Психологиялық ахуал қалыптастыру.

Ерте тұрып, күнде мен

Тереземді ашамын.

«Сәлем!» деймін күнге мен,

Шаттық әнге басамын.

Айналама қарасам,

Ғажаптар қаншама,

Сан жетпейді санасам,

«Сәлем!» деймін күнге мен.

Жұмыс ережесін келісу

Сабақта бір-бірімізді  сыйлаймыз, тыңдаймыз!

Уақытты  үнемдейміз!

Нақты,дәл  жауап  береміз!

Сабақта  өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды  көрсетеміз!

Сабаққа  белсене  қатысып, жақсы  баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске  түсіру (ұжымда)

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

 

 

 

 

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.

 

ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

Психологиялық ахуал.

 

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

 

Дескриптор:

l  есептерді шығару          әдісін түсіндіреді.

l  септеудің            жазбаша     тәсілдерін пайдаланады.

l  оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.

ҚБ: Бас бармақ  арқылы бір-бірін бағалау.

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

 

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

 

 

 

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

 

 

Соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану.

«Конверт – сұрақ» әдісі2-3 сұрақ жазып, конвертке салыңыз(оқу мақсатына қарай). Әрбір оқушыдаөзінікі болатындай етіп, бірнеше конвертдайындаңыз. Әрқайсысына екі минутберіңіз: оқушы стикерде атын және жауабынжазады; екі минут өткен соң конверт келесі

оқушыға беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді.Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты

дауыстап оқыңыз (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықтыдұрыс болғанын талқылайды.

 

 

 

 

 

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.

 

Топтық тапсырмалар.
Кері байланыс Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

Оқушыларға «Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

 

«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. «Жетістік баспалда

ғы»

Кері байланыс парағы.

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *