Кинематика негізгі түсініктері және теңдеулері.Механикалық козғалыстың сипаттамалары

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ

«Бақанас аграрлы-индустриалдық колледжі»МКҚК

 

САБАҚ  ЖОСПАРЫ №

 

 

 

Келісілді: _______________________                   

 

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары Каркынбаева Г.О.

«____» ________________ 20____ ж.

 

Модульдің / пәннің атауы:

физика

Дайындаған:Альмуратова Г.Б

Оқытушы _________

 

 

Курс: 1 Топ: 22 Сабақ нөмірі
Пән/модуль атауы: физика
Сабақ тақырыбы: Кинематика негізгі түсініктері және теңдеулері.Механикалық козғалыстың сипаттамалары
Күні:   Ұзақтығы: 1 сағат (45 мин)
Өткізу орны: Математика-физика кабинеті
Сабақ мақсаты:  Оқытудың  жаңа  әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше  және топпен  жұмыс  істеу дағдылару арқылы адамның сезім мүшелерін, көз-көру қызметін толығымен түсінеді  қалыптастырып дамыту
Сабақ міндеті: Білімділік: Тақырыпты  түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру

Дамытушылық:Студенттерге білім сапасын арттыруға және пәнге қызығушылығын, ізденімпаздығын, алған білімдерін практикада   қолдана білуге  дағдыландыру, байқау қабілеттерін жетілдіру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік:Студенттерге эстетикалық талғамдарын қалыптастыру нәтиже алуға және уақытты үнемдеуге  тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже: Студенттер физика тілінде   сипаттама беруді үйренеді
Сабақ типі Аралас сабақ

 

Оқыту әдістері, педагогикалық техникалар, педагогикалық технологиялар
Кім шапшаң, Жигсо,Инсерт , «Автобустық аялдама» әдісі,Ойлан тап

 

Қажетті құралдар мен жабдықтар: Физика, электронды окулық, плакаттар, суреттер, құралдар; интерактивті тақта
Қосымша ақпарат көзі (әдебиет): Б.Конгарт,В.Кем,Н.Қойшыбаев. Физика (Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук)
Оқытушы жайлы байланыс ақпарат
Альмуратова Гулжан Бимуратовна Тел: 87075850126

 

 

 

 

Сабақ барысы Уақыт

(минут)

Оқытушы әрекеті Студенттің әрекеті Оқыту ресурстары мен материалдар
Ұйымдастыру кезеңі 3 мин Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты  диалогқа түсіру.Өткен тақырып аррналған үй тапсырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі, крассворд, карточкалар Студенттер топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.

Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады,қимылымен бейнелеу.

 
Білу 6 мин Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Студенттердің мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы  өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу Өткен тақырықа қатысты сұрақ- жауап

Кім шапшаң әдісі бойынша

Түсіну

 

10 мин Көлемді мәтінді әрқайсысы жеке-жеке топ ішінде оқып шығып, топпен талқылайды, сосын топтар құрамы өзгертіліп, құрамында әр бастапқы топтан бір белсенді студент бар жаңа (сарапшылар тобы) топтар құрылды.Құрылған сарапшы топ берілген  тапсырмаларды біріге  талқылап орындайды Осыдан кейін олар өз топтарына қайта оралып, өздерінің  бұрынғы топтағы достарына кезекпен өз жанұяларында түсінген материалдарын  тиянақты түрде жеткізіп, үйрету керек Студенттердің мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап , өз ой-пікірлерімен санаса білу

Топпен жұмыс жасау

Қайталау масатында қосымша тапсырмалар таратылады .Жаңа тақырыпқа қадам басу үшін
Қолдану

 

10 мин Студенттердің қабілеттеріне сай «Автобустық аялдама» әдісі бойынша әр топтың алдына сұрақ жазылған парақ беру. Олар жауап жазып келесі топқа  жіберіп отырды.

 

Студенттер тапсырма мен сұрақтарды орындап келесі топқа береді, олар сұрақ пен тапсырманың дұрыстығын тескеріп пікір аласады. Жаңа тақырып төңірегінде тапсырмалар пайдалану үшін «Автобустық аялдама» әдісін пайдалану
Сергіту

 

1 мин Студенттермен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероликтегідей жаттығулар жасайды. «Балапандар биі» атты жаттығу жасау
Талдау

 

 

5 мин Тақырыпты оқып шығуға уақыт беруӘр топ сұрақтар дайындайды Бір-біріне сұрақтар қоя отырып тақырыптың негізгі  идеясы мен  мазмұнын ашу Сұрақ-жауап кезеңі.

Ойлан тап әдісін пайдалану

Жинақтау

 

5 мин Берілген әдіс бойынша студенттер бүгінгі сабақтан не үйренгендігін білу үшін  студенттер өз ойларын айтады.

 

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жеке дара  тапсырмаларды орындайды. Топпен жұмыс    «Инсерт әдісі»
Бағалау 2 мин Бағалау парақтарын таратады.

Бір- бірін бағалауды қадағалау.

Топты бағалау

Өзін өзі бағалау

Бағдарша, бағалау парақшалары
Рефлексия 2 мин Студенттерге стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру Стикер ілу
Үйге тапсырмасы 1 мин Оқытушы үй тапсырмасын береді Мұғалім берген тапсырманы орындау.  

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *