«Атмосфераның құрамы мен құрылысы»

Күні: Мұғалімнің есім і: Махмутова Айжамал Исахановна
Сынып 6 «А»
Сабаққа негізделген оқу мақсаты Білімділік:Оқушыларға атмосфераның құрамы және құрылысы жайлы ақпаратмен кеңінен таныстыру, атмосфера қабатының жер беті үшін маңыздылығын ұғындыру.
Дамытушылық:оқушылардың ойлау, шығармашылық дағыларын дамыту.
Тәрбиелік: География пәніне деген қызығушылықты ояту, ынтымақтастыққа , шығармашылыққа баулу.
Күтілетін нәтиже Атмосфераның құрамы және қабаттарымен танысып, олардың жер беті үшін маңыздылығын түсінеді.
Тілдік мақсат Оқушылар:
Негізгі сөздер мен тірекстер Атмосфера, тропосфера, стротосфера,
термосфера, ионосфера, экзосфера
Сыныптағы диалог: жекелеген тапсырмалар орындау мен пікір алмасу барысында өзара талқылау.
Талқылауға арналаған тармақтар: Атомосфера жер бетін аспан денелерінен қалай қорғайды ?
Сіз неліктен … екенін айта аласыз ба?Неліктен ауасыз тіршілік ету мүмкін емес?
Жазылым бойынша ұсыныстар: Атмосфера сөзінің мағынасын, құрамы мен құрылысын және атмосфера қабаттарын қалыңдықтарымен атқаратын ролін жазып алады.
Табыс критериі
1. Атмосфераның жер беті үшін басты маңыздылығын біледі
2. Атмосфераның құрамы мен құрылысымен ажырата алады
3. Атмосфера қабаттарыңың ерекшеліктерімен маңызылығын біледі.
Жоспарланған
уақыт Ынтымақтастық атмосферасын құру 1 минут
Үй тапсырмасына арналған тест шешу 5минут
«Ой қозғау» 2 минут
Жаңа сабақтың тақырыбы мақсатымен танысу 1 минут
Топқа бөліну 2 минут
ББҮ стратегиясы бойынша кесте толтыру 3 минут
Бейнефильм «Атмосфера» 2 минут
Постер құру 8 минут
Таныстырылым жасау 8 минут
Тапсырмалар орындау 2 минут
Сергіту сәті 2 минут
Географиялық есептер шығару 7 минут
«Автор орындығы» әдісі 2 минут
Үйге тапсырма беру, бағалау 1 минут
Алдыңғы оқу Ынтымақтастық атмосферасын құру үшін оқушылар топта отырған жерлерінде бір – бірінің қолын ұстап, бір – біріне сәттілік тілейді.
Қайырлы күн, достым,
Қайырлы күн болсын.
Сәрсенбінің сәті.
Сәттілікке толы болсын!
Біздің алар бағамыз.
Кілең бестік болсын!
Үй тапсырмасын тексеру үшін оқушыларға 10 сұрақтан тұратын жабық тест тест тапсырмасы беріледі.
1. Дүние жүзілік тұщы су үлесі———————————————
2. Арал дегеніміз—————————————————————-
3. Түбек дегеніміз ————————————————————–
4. Дүние жүзілік мұхиттағы ең терең шұңғыма ———————-
5. Мұхит суының қасиеттері ———————————————–
6. Тұздылықтың өлшем бірлігі ——————————————–
7. Мұхит су қандай температурада қатады—————————-
8. Цунами деп——————————————————————–
9. Ең қуатты жылы ағыс—————————————————–
10. Өзеннің ағып шығатын жері қалай аталады.———————
Сонымен Гидросфера жердің су қабаты. Сусыз жер бетінде тіршіліктің дамуы мүмкін емес.Сулы жер нулы жер деп ата- бабаларымыз айтқандай суды қорғай білейік балалар. Ресурстар
Интербелсенді тақта, ақ қағаз
Басталуы «Ой қозау» әдісі
Ортаға банкіні қойып оған қағазды салып жағамын қағаз жанады.
2. Келесі банкіге қағазды жағып салып, банкінің аузын бекітемін. Нені байқадыңдар? Неліктен деп ойлайсыңдар?
Мұның бәрінің себебі атмосфераға байланысты екен. Олай болса бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Атмосфера құрамы мен құрылысы» деп аталады. Мақсатыатмосфераның құрамы және құрылысы жайлы ақпаратмен кеңінен танысып, атмосфера қабатының жер беті үшін маңыздылығын ұғыну.
Топқа бөліну: «Орыны ауысқан» әріптер әдісі бойынша ГОЛЭКО, ШЫИХТАР, КИМХИ, МЕТОЛОГОР сөздерін дұрыс құрастыру сынып төмендегідей топтараға бөлінеді.
ЭКОЛОГ, ТАРИХШЫ, ХИМИК, МЕТОРОЛОГ
Жалпыы атмосфера туралы нені білетінін, нені білгісі келетінінн анықтау мақсатында балаларға БҮБ стратегиясы бойынша кесте толтырады.Кесте әр баланың қолына жеке – жеке таратылады.
Бір оқушы тақтаға кестені толтырады.
Білемін Үйрендім Білгім келеді

Кестені толтырып болған соң, балалар жаңа ақпаратпен электронды кітапхана қорынан «Атмосфера» бейнефильмін тамашалайды. Ақ қағаз қиындысы, сіріңке, банкі ыдысы.

Слайд

Тарқатпа материалдар.
Электронды кітапхана.
Түрлі- түсті қалам, ватман.

Оқулық

Ортасы Постермен жұмыс. Шеңберлі сызық бойынша оқушылар жаңа тақырыпты графикалық суреттеп шығады. Ол үшін оқушыларға шеңбер бөліктері қиылып таратылады сол қиындыларға оқушылар өз ойыларын сипаттайды.

1.ТапсырмаОйлан есте сақта!
Атмосфера қабаты Биіктік, км
Термосфера
Мезосфера
Стратосфера
Тропосфера
2 тапсырма Географиялық есептер шығару
1.Адам бір рет тыныс алса, 500 мм ауа жұтады.
Минутына 18 рет тыныс алса, сағатына қанша ауа жұтады?
2.Оқушы 1 тәулікте қанша ауа жұтады?
3. Мектепте 470 оқушы 1 минутта қанша ауа жұтады?
4 Адам бір рет тыныс алғанда 500 мл ауа жұтады. Әр жұтқан сайын 5 % оттегін қабылдайды. Сонда қанша мл оттегін қабылдайды?
Есептер жауабы
1.Есеп. 18х500=9000 мл – 1 минутта
2.Есеп. 9000х24 =216 000 мл 1-сағат
3.Есеп. 9000 мл х 470 =4230000 мл
4.Есеп 25 мл оттегін қабылдайды.
Полиглот
1. Көзге ілінбейді, жұтсаң білінбейді. АУА – воздух – аir
2. Гидросфера жердің СУ- вода- water
3. Атосфераның ең төменгі қабаты – ТРОПОСФЕРА – troposhere
4.Ульткакүлгін сәулелердін қорғайтын қабат ОЗОН – озон- оsone
5. Озон орналасқан қабат СТРАТОСФЕРА – стратосфера- strotoshere Карта , атлас, оқулық

Қосымша ақпараттар
Тарқатпа материалдар

Аяқталуы

Рефлексия Неліктен ауасыз жер бетінде тіршілік ету мүмкін емес?
Деген сұрақ бойынша оқушылар өз ой қорытындыларын ортаға салады.
Сабақты қорыту мақсатында оқушылармен «Автор орынығы» әдісін ұйымдастырамын. «Қорашаған орта министрі»
Қойылатын сұрақтар
1. Ауаның құрамындағы көмір қышқыл газын шамадан тыс көбейіп кетуінің алдын алудың қандай жолдарын ұсынар едіңіз.
2. Қазіргі кезде ауаны негізгі ластаушы көлік және өндіріс орындары болып тұр сондықтан осы мәселені қалай шешер едіңіз?
Баға
лар Үй тапсыра
сының орындау
ының бағасы «Ой қозғау» бойынша тақырыптың мақсат мазмұнын түсінуім Жаңа тақыр
ыпты түсіну деңгейім Тапсыр
маларды орындау
дағы деңгейім Бүгінгі сабақ
тағы
білім көрсетк
ішім Барлық ұпай саны
5
4
3
2
1
Бағалау шкаласы
21- 25 ұпай «5» деген баға
20- 14 ұпай «4» деген баға
13- 6 ұпай «3» деген баға
Болмасын ауа ешкімнің арман мұңы,
Ауадан артық ас жоқ жалғанда ұлы.
Ойлашы, кімге керек боламыз біз,
Жұтудан таза ауаны қалған күні деп бүгінгі сабағымызды аяқтайыз

Түрлі – түсті стикерлерге бүгінгі сабақ жайлы ой пікірлерін интербелсенді тақтадағы аралдың түрлеріне орналастырады.

Қосымша ақпарат Электронды кітапхана қорынан оқушылар қосымша ақпараттар тыңдап тапсырмалар орындайды. Ғаламтор желісі
e.edu.rz
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Сіз қабілеті жоғар оқушыларға тапсырманы күрделілендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пән аралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. АКТ – мен байланыс құндылықтардағы байланыс
Биология, химия, әдебиет
Рефлексия сабақ оқу мақсатары шынай ма?Бүгін оқушылар нені білді?сынеыптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?, мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгізер едім және неліктен?

Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды ( оқытуды да оқуды да тексеру)
1:
2:
3:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды( оқытуды да оқуды да тексеру)
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *