«Көңілді ноталар»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы
Музыка пән мұғалімі: Ермекқалиева Е. Е.
Күні: 28.11.19
Топ: «Күншуақ» ересек тобы
Білім беру саласы: шығармашылық
Бөлімі: Музыка
Тақырыбы: «Көңілді ноталар»
Мақсаты:Музыка пәні туралы терең ұғындыру.Әнді әуендете орындауға, дыбыс биіктігі мен тембірін ажыратуға дағдыландыру,әуенге сай қимылдарын ауыстыра білуге үйрету.Есту,тыңдау қабілеттерін,музыкалық есте сақтау қабілеттерін,эмоциялық қиялын,тәртібін,музыканы сараптай білу,музыканың мәнерін айқындай білу қабілетін дамыту.
Музыкалық репертуар: «Балабақша Б.Бисенова» «Оркестр»
Көрнекіліктер: Суреттер, видеотаспа, аспаптар, т.б
Ырғақты-қимылды ойын: «Көңілді ұшақ»
Полигвальді компонент: Жай- Медленно- Slow
Әдіс-тәсіл: Сұрақ-жауап, музыкалық-ырғақты қимылды ойын, дәстүрден тыс аспаптарда ойнау, АКТ
Оқу қызметінің кезеңдері | Музыка жетекшісінің іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық | Балалар музыка ырғағымен музыка залына кіреді, қонақтарға қарап тұрады. Өлең шумақтарымен үш тілде амандасады.
Үш тілде амандасу:
– Сәлеметпе балалар? -Здравствуйте ребята? – Good morning children? Шаттық шеңбері Қайырлы таң ұстазым. Қайырлы таң достарым, Шеңберге тұрайық Жылулық сыйлайық. Доброе утро учитель Доброе утро друзья Посмотрите друг на другу Пожелайте добра Good morning,good morning Good morning to you Good morning,good morning I’m glad to see you |
Саппен жүріп, қимылдар жасайды
– Сәлеметсіз бе! -Здравствуйте! -Good morning!
Шаттық шеңберін қайталайды |
Ұйымдастырушылық – ізденістік
Рефлексифті- түзетушілік
|
Балаларға музыка туралы қысқаша мәлімет беру.Аспаптар суреттерін көрсетіп оларды қолдана әуен ойнап көрсету.Балаларға дауыстарын ояту мақсатында аспаппен жаттығулар орындау.Тақырыпқа сай берілген әндерді бірнеше рет қайталап орындау.Балаларға тосын сый арқылы «Сиқырлы сандық» әкеліп,тапсырмалар орындату.
Сергіту сәті «Көңілді ұшақ» (қимылмен көрсету)
Тыңдау: Енді қолымызды тізелерімізге қойып «Оқуда озат боламын» үнтаспадан тыңдаймыз.
–Әннен не түсіндіңдер балалар?
Дауыс жаттығуын орындату «Мама» – Жарайсыңдар енді сиқырлы сандықтың келесі тапсырмаларын орындайық , балабақшамызға арнап «Балабақша» әнін айтайық. Оркестр: Енді тыныш отырып, шулы аспаптар арқылы(барабан,қоңырау,маракас)аспабында оркестр орындау. –Жарайсыңдар балалар жақсы орындадыңдар. Ойын: «Әуенді асық» Асықты бір-біріне әуендете отырып жалғастырады. Ән соңында асықты иіре ортаға лақтырады. Алшы түссе алақандарын соғады. Тәйке түссе аяқтарын топылдатады. Бүге түссе шеңберде жүгіреді. Шіге түссе «Қара жорға» билейді. Бүгін не үйрендік? Қандай аспаппен Бүгін -Бүгін қандай тақырыппен таныстық? -Не туралы ән айттық? Белсенділерді мадақтайды.Балалармен үш тілде қоштасу,сапқа тұрғызу, марш ойнау.
|
Балалар мұқият тындайды, сұрақтарга жауап береді.
Дауыстарын жаттықтырады,әнді аспапта қосыла орындайды.
Сергіту сәтін орындайды. Қимылмен көрсетеді.
Сабағымызды жақсы оқып,оқуда озат болуымыз керек.
Әнді тыңдайды. Дауыс жаттығуын орындайды. Ән орындайды.
Ойынға белсене қатысады.
Жауап береді,әндете қоштасады.Саппен шығып кетеді. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Асықтың алышы, тәйке, бүк, шік түсу түрлерін ажырата біледі. Игереді: Әнді мәнерлеп айтуды, әуендете орындауға, дыбыс биіктігі мен тембірін ажыратуды. Меңгереді: Әуенге сай қимылдарын ауыстыра білуді, шығарманың ажыратуды.