«Мамандық иелері және олардың еңбектері»

Ашық сабақ  

Күні: 20.01.2020                                                                                                            Білім беру саласы:Коммуникация

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті:Сөйлеуді дамыту.

Мақсаты:Балаларға мамандық түрлерін таныстыру, еңбек етудің қажеттілігі жайлы айтып өту.
Болашақта қандай маман иесі болатынына бағдар беру, мамандықтарға деген қызығушылықтарын арттыру. Өз еңбегіне адал болуға тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:Әңгімелеу, көрсету, сұрақ-жауап, сөздік, ойын.

Көрнекілігі:Оқу іс-әрекетінің презентациясы. Мамандық иелеріне керекті құралдар.

Сөздік жұмыс:Тәрбиеші, дәрігер, аспазшы, құрылысшы,  жол сақшысы т.б.

 

 

 

Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс әрекеті Баланың іс әрекеті
 

Мотивициялық

қозғаушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Іздену

Ұйымдастырушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлексті

коррекциялаушы

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар, бүгін ерекше күн! Біздіңтобымызға көп қонақтар келіпті. Қане, балалар қонақтармен

дұрыстап амандасайық!Шаттык шенберге шыга койындар.

 

Армысың шұғылалы ,Алтын күн, Армысың қайырымды, Жер Ана                                      Армысың көк аспан               Армысың балалар, Сәлеметсіздерме,апайлар!

Балалар жақсы тілек білеміз бе?                                              –Кәне айтайықшы.

-Аспанымыз ашық болсын!- Айзере

-Еліміз тыныш болсын!   – Нұрдаулет

-Күніміз жарык болсы! – Дастан

-Мейірімді болайык! -Адина

-Анамыз аман болсын!  -Арнұр

-Әрқашан күн сөнбесін!   -Фатиха

-Балабақшам жайнасын!   -Батырхан

-Досымыз көп болсын!  -Рахым

-Деніміз сау болсын!    -Рената

– әрқашан әдемі болайык!  -Эсат

 

– Жарайсыңдар тілектерің қабыл болсын

-Кәне орындарыңа отыра қойыңдар.

 

-Балалар казыр мен сендерге жұмбак жасырамын сендер мұкият тындап жауап берындер.

 

Жұмбақтар шешу:

*Мектептің жүрегі , білімнің тірегі.
• Сауықтырар сырқатты , жылы үнмен тіл қатты.
• Тікті әсем киімді, дүкенге әкеп ілінді.
• Өскен шашты жаратпайтын, қайшысы бар жалақтайтын.
• Бал татыған мәзір, ол бар жерде әзір.
• Жалтылдап қалағы, салатын кім қаланы?
• Тұрады әркез сауда сатып, таразы, шотпен достасып.

 

Оның  тіккен бұйымы,

Аяғыңда  қартайды.

Шыға қалса жұлымы,

Әдемілеп баптайды

Алатаяқ ұстаған,

 

Жол тәртібін  нұсқаған.

Өміріңді  күзеткен,

Ысқырығы күшті  адам

 

Бүгінгі оқу іс-қызметімізді  бастаймыз

Бүгінгі оқу іс-қызметіміз:

« Мамандық иелері және олардың еңбектері »атты такырыппен таныссамыз.

 

Тақтамен жумыс.

-Мына суреттерге назар аударайық. Суреттен не көріп отырсыңдар?                           -Суреттерде қандай мамандық иелері бар ,қане айтайықшы?

Тәрбиеші сөзі:

-Балалар бұл маман иелері арнайы оқу   орнын бітіріп      жұмыс жасайды. Бізге барлық мамандықтар қажет.

-Қане, маман иелері қандай еңбек атқарады, білеміз бе?

1.Дүкенші қандай  қызмет атқарады?

2.Тігінші не істейді?

3.Құрылысшы не істейді?

4.Шаштараз не істейді?

5.Аспазшының еңбегін білеміз бе?

6.Мұғалім не істейді?

7.Дәрігердің еңбегі қандай?

Дәрігер:                                                –Есік тоқылдайды,осы кезде Асия тате кіріп келеді.                                                 – Сәлеметсіңдерме балалар?

Тәрбиеші: -Балалар бізге қонаққа кім келді?

Дәрігер:Мен сендердің тазалыктарынды,денсаулықтарынды тексеруге келдім,қане маған келіңдер.                                                 -Балалар біз ауырмау үшін әр түрлі жаттығулар жасауымыз керек.Таза жуынып жүруіміз керек.Жемістерді, көкіністерді жуып жеуіміз керек.Әйтпесе әр түрлі мейкроп кіріп  ішіміз ауырады.Дәрігер: Сау болыңдар балалар!

Тәрбиеші:Дәрігердің айткан кеңесін есімізде сақтайық.

-Балалар қазір біз сендермен ойын ойнаймыз.Дидактикалық ойын:«Кім жылдам»
Үстел үстіне түрлі мамандық иелеріне қажетті құралдарды қойып, төрт баланы шығарамын, үш баланы үш түрлі мамандық иесіне бөлемін, ойын шартын түсіндіремін.Үш бала өзіне қажетті құралдарды тез – тез бөліп алады. Алған құралдарымен не істеуге болтындығын айтады және өскенде сол маман иесі болғысы келетіндігін айтады. (шаштараз, дәрігер, аспаз).

-Жарайсыңдар балалар,өте жақсы.

-Балалар сендер мамандықтарға байланысты қандай тақпақтар білесіңдер?
1.Мұғалім – Фатиха.
Жаққан білім шырағын,
Мен боламын мұғалім.
2.Дәрігер –Адина.
Сыйлайтын саулық, амандық,
Дәрігер жақсы мамандық.

3.Жүргізуші –Рахым.
Елге қызмет істеген,
Көлік айдап үйренем.

4.Аспазшы –Рената.
Жасайтын түрлі тағамдар,
Аспазшы жақсы мамандық.

5. Полиция – Арнұр.
Тәртіп, заңды қолдайды,
Полиция елді қорғайды.

6. Құрылысшы –Дастан
Адамдарға үй салған,
Құрылысшы болам ұлғайсам.

Сергіту сәті

-Балалар отыра бермей бойымызды сергітіп алайық;

-Осы балалар биді билейтін ән айтатын адамдарды кім дейді?(Биші,әнші)

-Дұрыс ,биші дейді.Ендеше барлығымыз биші болып көрсек қайтеді.

(«Кап-кап» әнін қосып, балаларды билету)

– Рахмет,балалар,біз өзімізді бір сәтке биші және әншә болып сезініп көрдік!

-Ал балалар кім қанша медаль жинады екен соны тексерейік.  Қорытынды:

– Сонымен балалар қандай маман иесі болсын ол адамның еңбегін бағалай білу керек екен.Ол мейлі бастық болсын,мейлі қарапайым шаруа иесі болсын ол адамның еңбегін бағалай білу керек.Осыны еш ұмытпаңдар!

-Осымен ұйымдастырылған оқу іс-қызметіміз аяқталды, жылулық шеңберімен қоштасайық!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Балалар мұқият қарап, жауап береді

 

 

 

 

 

( Мұғалім) 

(Дәрігер) 

(Тігінші) 

(Шаштараз) 

(Аспазшы) 

(Құрлысшы) 

(Сатушы) 

 

 

(етікші)

 

(полицей)

 

 

 

 

 

Дәрігер-врач, шаштараз-парихмахер, дүкенші-продовец, тігінші-швея, жүргізуші-водитель, полиция, аспазшы-повар т.б.

 

 

 

– Халыққа керекті заттарды сатады.

– Көйлек, киім тігеді.

– Үйлер, сәнді ғимараттар    тұрғызады.

– Шаштарды сәндейді.

-Дәмді тамак пісіреді

– Оқушыны оқытады, білім береді, үйретеді.

– Адамдарды емдейді.

 

Балалар таңқалып амандасады.

 

Балалардың тазалыктарын тексеріп,жолдама жазып береді.

-Сау болыңыз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-Тапқырлығы үшін

-Үлгілі тәртібің үнің

-Бүгіңгі сабаққа жақсы қатысқаны үшің

 

 

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *