ОҚУ МЕН ОҚЫТУДАҒЫ КЕДЕРГІЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ.Дулатбаева Мөлдір

ОҚУ МЕН ОҚЫТУДАҒЫ КЕДЕРГІЛЕР ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ШЕШУ ЖОЛДАРЫ

 

Жалпы мақсаты: Оқыту мен оқуда мүмкін болатын кедергілерді және оларды жою жолдарын анықтау, кедергілерді жеңудің стратегияларын ұсыну.

Күтілетін нәтижелер:  Мұғалімдер оқуда болатын кедергілерді анықтайды кедергіні жою жолдарын таба алады оны тәжірибелерінде қолданады. Оқушыларды оқу үрдісіне тартып, бағыттап бағдар бере алады. Оқыту мен оқуда жаңа идеялар табуға ынталанады.

Қосымша материалдар: Презентация,бейнежазба.

 

Оқыту әдістері:        1. «Миға шабуыл»

  1. Таныстырылым

3.Кері байланыс

 

Коучинг барысы.

 

Бөлінетін уақыт Коучтың іс-әрекеті Қатысушылардың іс-әрекеті
5 мин Жағымды психологиялық ахуал туғызу.  

Проблемалық тақырып, оны шешу жолдарында қолданатын әдістері туралы айтады.

 

3 мин

«Миға шабуыл»

1.Бұл бейнежазбадан қандай ой түйдіңіздер?

2.«Кедергі» деген не?

3.Оқытуда Сіз үшін кедергі болатын не? 4.Оқуда бала қандай кедергілерге тап болады?

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

2 минут

«Ой қозғау»

Өз бойыңыздағы кедергілерді атаңыз

3-4 мұғалім кедергілерді атайды.
2 минут Таныстырылым көрсету

Коуч мұғалімдерге тақырып бойынша таныстырылым көрсетіп, мағлұмат береді

Мағлұмат алады
5-мин Тапсырма№1

Нұсқау: Сіздер осы әдісті  сабақтың қай бөлімінде қолданар  едіңіз?

 

Сабақтың қай бөлімінде қолданатынын айтады.

10 минут Тапсырма №2Мәтін

Мазасыз Альма

Дәрменсіз Ханна

Мәтінді оқу талдау, оқушылардың оқуда қандай кедергіге тап болғанын, әлеуметтік, эмоциялық, зияткерлік деңгейде кездесетін кедергілерді және ондай оқушылармен қандай жұмыс жүргізу керектігін анықтау

Мәтінмен танысады,зерттейді,талқылап қорытындысын шығарады.

 

5 минут Тапсырма №3

«Оқушылардың оқуына әсер ететін факторлар» кестесін талқылау

Оқушылардың оқуына оң әсер ететін және оқу үдерісін айтарлықтай қиындататын факторларды анықтайды.
5 минут Кері байланыс

Мен нені үйрендім?

Маған не қиын болып көрінді?

Не күрделі болды?

Мен енді нені үйренгім келеді?

 

 

Алған әсерлерімен бөліседі.

 

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген. Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718  

Cізге ұнауы мүмкін...

1 комментарий

  1. Салтанат:

    тамаша тақырып

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *