«Үлкен, кіші» , Биік-аласа, «Ұзын-қысқа»

Насаналиева Нұрлы Аронқызы

Білім беру саласы: «Таным»                            

Бөлімі: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру

Тақырыбы: «Үлкен, кіші» , Биік-аласа, «Ұзын-қысқа»                                           Мақсаты: Таныс заттарды көлеміне қарай (үлкен-кіші, биік-аласа) салыстыруды үйрету. Қоршаған ортадан биік және аласа, ұзын-қысқа, үлкен-кіші затты таба білуді дамыту.

Әдіс-тәсілдер:_Әңгімелеу,түсіндіру,сұрақ- жауап,ойын                                           Қажетті құрал-жабдықтар: әр балаға шеңбер,төртбұрыш,үшбұрыш бейнеленген суреттер бір-бірден қарындаш,тәрелкеге әр балаға картоннан қиылған төртбұрыш,үшбұрыш және шеңбер

 

Оқу қызмет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі        Шаттық шеңбері.                                — Балалар, бүгін біз сендермен «Пойызға»  мініп математика еліне саяхатқа барамыз.

— Ендеше пойызға жайғасып отырайық.

-Балалар, біз самал желдің ескенін сезіп тұрмыз ба?

-Олай болса жерге де жақындап қалған сияқтымыз.

-Иә, Жер-жер (балалар бірге айтып қуанады).

-Балалар, айналадан нелерді байқап тұрсыңдар?

Шаттық шеңберіне тұрады.

 

 

-иә самал жел есіп тұр

 

 

-иә, жер, жер

 

-гүлдерді

Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі -Гүлдер қандай?

— Гүлдердің түсі қандай?

-Гүлдер сендерге ұнай ма ?

-Ой балалар қараңдаршы аңдар ?-Қоян мен зебра.

-Олар қандай жануарлар?

— Зебраның түсі қандай?

-Ал, қоянның түсі қандай ?

-Зебра үлкен бе, қоян үлкен бе? Дұрыс айтасыңдар балалар!

Дидактикалық ойын:

«Ең үлкен және кіші ағаштар»

Мақсаты: Балаларға үлкен және кішіні ажырата білуге үйрету.

Сергіту сәті:                   Орнымыздан тұрамыз Мойнымызды бұрамыз

Оңға қарай иіліп                         Солға қарай иіліп                                    Бір отырып,бір тұрып

Орнымызды табамыз

Балалар сендерге саяхат ұнады ма? Ендеше «Пойызға» мініп үйімізге қайтайық.

— үлкен, кіші

-жасыл

-иә ұнайды

-Қоян мен зебра

-дала жануарлары

-қара, ақ

-ақ түсі

-Зебра үлкен, ал қоян кіші

 

-балалар ойынды қызыға ойнайды.

 

Балалар сергіту сәтін қимылымен орындайды.

 

-Ия

 

Балалар бір-бірінен ұстап жүреді.

 

 

Іс-әрекеттің бағалау кезеңі -Балалар бүгінгі оқу қызметінде не туралы айттық.-Балалар не үлкен.           -Не кіші?                       Жарайсыңдар балалар.

 

-Сендерге бүгінгі оқу қызметі ұнады ма? Балаларды мадақтау.

 -үлкен, кіші ұғымдары туралы

-Зебра

 

-қоян

 

 

-Ия ұнады.

 

 

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білді:  Балалар үлкен, кіші ұғымдары  туралы толық мағұлмат алды

Игереді:    Үлкен, кіші ұғымдарын жақсы айыра білді.

Жасай алады:  Көрген – білгендерін толық айта білді.

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.