Көктем сәні

Шайхаденова Сауле Узакбаевна

Білім беру саласы:Коммуникация,таным,әлеуметік орта,шығрмашылық, денсаулық.

Бөлімі: Біктірілген оқу қызеті.

Тақырыбы: Көктем сәні

Күтлетін нәтиже;Тілдік қатынасты, сөйлеу тілін,байланыстырып сөйлеу,танымдылық қабілетін ой-өрісін кеңейте алады,балалардың эстетикалық қабылдауын қалыптастыру.Денсаулықты нығайтуға  ықпал ететін  жаттығулар орындай алады.

ҰОҚ мақсаты: Дыбыстарды ажырата алады,табиғат құбылыстарын атай алады. Балалардың қоршаған орта, адамдардың іс-і-әрекеті жайлы түсінік алады.Ой-қиялын,эстетикалық қабылдау қабілетін, саусақ қимылдарын дамыта алады .

Қолданатын әдіс-тәсілдер; «Балмұздақ таяқшасы әдісі», «Ойлап табу әдісі», «Ой қозғау әдісі»

Ресурстар/дамыту орталы:                                    С лайд:,таяқша,қиылған суреттер,бояулар,плакаттар,үнтаспа,ребус.

Кіріспе: 4К моделі сыни тұрғыда ойлау(коммуникация) «Балмұздақ таяқшасы» арқылы мұғалім балаларды шеңберге тұрғызып сұрақтар қояды.

1-Жыл мезгілін ата? (Доп лақтыру)2-бала

2-Жылдың қай мезгілі?(жалпылама)

3.Бір аптада неше күн бар?(балмұздақ таяқшасы) 4-5 бала

-Апта аттарын ата?(жапырық беру) 3-4 бала

Негізгі бөлім:4К моделі ,креативтік сұрақ(Бақылау,диолог,белсенділік,көшбашылық)

(Сұрақтар доптың көмегімен қойылды)

-Балала көктем сәні неде?( Көктем сәні күннің жылылығында,табиғаттың ұйқыдан оянуында,құстардың үнінде,жерге шөп шыққанда,балалар ойнағанда,күннің көзінде,малдар жайылысқа шыққанда,ағаштар гүлдегендет.б)

-Мұғалім; дұрыс айтасыңдар!

-Осының бәрін қосқанда көктем сәні екен.

Ойын «Ненің дыбысы?»( топтық жұмыс)

Мұғалім Үнтаспадан дыбыстар қояды. Балалар ажыратады.естіген дыбыстарын айтады.

1-тапсырма(Үн таспадан жәй ырғақты әуен қойып жұмыстандыру)

1 топ-Қабылдауы тез(қиылған суреттерден коллаж жасайды.)

2-топ Жәй қабылдап,нақты орындаушыларға( боямақ көктем суретін бояу)

3-топ жәй орындап,қимылы жәй балаларға.(күннің суретін боятамын)(Болашақта жұмыс жасауға бағыттанамын.

2-тапсырма « Командамен жұмыс»

Артикуляциялық жаттығу;1. Күлу

Тісті көрсетпей жымиу.

2.Түтікше

Ерінді алға созып түтікше жасау.

Ерінді тістеу арқылы үстіндегі ерінмен,астыңғы ерінді тістеу.

Ерін мен мойынға арналған жаттығулар

3-тапсырма Ребустар шешу.Ай+гул,Гул+нұр,қар+мақ,қар+быз,қар+ға, ине+лік( суреттер мен болады.) Жеке жұмыс.Тақтадағы суреттерге буындарды қосып, сөздер шығарады.

Қортынды:Тақтаға тақырыпқа байланысты көрме ұйымдастырылады.

Өз жұмыстарын бағалап қортындылау(.Жұмыстарын дайын жіпке жасыл,сары, қызыл қыстырғыштың көмегімен іледі)

Бәрін түсіндім,түсіндіріп бере аламын;( жасыл қыстырғыш)

Түсіндім,бірақ түсіндіре алмаймын;(сары қыстырғыш)

Ештеңе түсінбедім;(қызыл қыстырғыш)

Көрмеге қойылған суреттерді бағалап,мадақтап,стикерлер арқылы бағалаймын.

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.