Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

Алгебра.  8 сынып                                                                             05.10,2020

 

Сабақтың тақырыбы:Құрамында квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру

Сабақтың мақсаты:

8.1.2.3 көбейткішті квадрат түбір белгісінің  алдына шығару  және көбейткішті  квадрат түбір белгісінің астына алу

Алдыңғы сабақтарда квадрат түбірлердің қасиеттерін пайдаланып, көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығарып және көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алуға мысалдар көрсеттік.  Өткен сабаққа шолу жасап, келесі сөйлемдерді аяқтаңыз.

  • көбейткішті квадрат түбір белгісінің алдына шығару үшін …
  • көбейткішті квадрат түбір белгісінің астына алу үшін … .

Енді бүгінгі сабағымызда есептерді шығаруды жалғастырайық.

Мысал1.Айнымалының қандай мәнінде теңдік орындалады:

  • ;     2)  ;        3) ;

Шешуі:   1)   . Квадрат түбірдің қасиеті бойынша   ,

болады ,егер 0 болса.                     Жауабы: 0.

2)  .  Квадрат түбірдің қасиеті бойынша    болады, ,егер 0 болса.                     Жауабы:  0 .

3) 3) . Квадрат түбірдің қасиеті бойынша    болады, ,егер 0 болса.                               Жауабы:  0 .

 

Мысал 2.Көбейткіштерді квадрат түбір белгісі алдына шығарыңыз :

1)          3) 5)

2)                4)              6)

Шешуі: ескеріп,

1)

2) ;

3) ;

4) ;

5) ;

6) ;

Мысал3.  Көбейткіштерді квадрат түбір белгісінің астына алыңыз:

1)            3)        5)

2) 4)

Шешуі:

1)

2)

3)

4)

5)

Мысалы5: Теңдеуді шешу.

  • 5

(екі жағын да квадраттаймыз)

.                        Жауабы:  .

.

Жауабы: .

 

Мысал4.  Теңдеуді шешіңіз:

1) 2)

Шешуі:

Өзіндік жұмыс

№ 1 Көбейткіштерді квадрат түбір белгісініңалдына шығарыңыз:

1) 2)

№ 2 Көбейткіштерді квадрат түбір белгісініңалдына шығарыңыз :

1) 2)

3) 4)

5) 6)

№3.  Көбейткіштерді квадрат түбір белгісінің астына алыңыз:

1)                               3) 5)

2) 4)

№ 4. Теңдеуді шешіңіз:

1)

2)

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.