Қазақстандағы жануарлар әлемі

Бөлім

 

Мектеп: «К.Тоқаев атындағы орта мектеп» КММ
Күні: Мұғалімніңесімі: Малдыбекова Алмагүл

 

СЫНЫП: 8 Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Тақырыбы Қазақстандағы жануарлар әлемі
Сабақнегізделгеноқумақсаты 8.1.6.1 тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап беру.
Сабақмақсаттары Барлықоқушылар:
Қазақстандағы жануарлар әлемі  жайындатолық  түсінікалады
Оқушылардыңбасымбөлігі:
қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын мен мәтін мазмұнын түсініп, идеясы мен тақырыбын талдайды
Кейбіроқушылар:
тыңдалым материалдарының мазмұны негізінде деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді
Күтілетін нәтиже

 

Қазақстандағы жануарлар әлемі  жайында толық  түсінік алады,  қажетті сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасы мен мәтін мазмұнын түсініп, идеясы мен тақырыбын талдайды, деректерді келтіре отырып, дәлелді жауап береді
Бағалаукритерийі -Сөйлесім әрекетінің негізінде оқушыларға тақырып аясында түсінік қалыптастырып, ақпарат бере білуге үйренеді

-Сабақ барысында  тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

-Топпен жұмыс істеп, ойларын еркін жеткізеді, мәтін мазмұнын түсініп, идеясы мен тақырыбын талдайды, деректер келтіріп, дәлелді жауап береді

— Жануарлар әлемінің  табиғатта алатын ерекше орнын түсінеді

Тілдік мақсаттар Тақырыпқа қатысты тірек сөздер:

Жануарлар әлемі,шөл мен шөлейт, қорексіз, қауіпті жау, адамның әсері,бейімделген, жабайы.

Диалог және айтылымға қажетті тіркестер: менің  ойымша,…мен … ойлаймын, дегенмен ……, өйткені ….., неге десеңіз, ….. т.б.

Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Әңгімелеу, талдау, сұрақ-жауап, «Ой толғау», «Insert» стратегиясы, Венн диаграммасы,  кластер «Ішкі және сыртқы» шеңбер
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Қызығушылықты ояту

 

Бейнебаян көру арқылы  «Ой қозғау»

Балалар біз қандай бейнебаян көріп отырмыз?

Шөл мен шөлейт ландшафтысының жануары дегенді қалай түсінеміз?

Сабағымыздың тақырыбы қандай?

Мақсатымыз не?

Жануарлар әлемі дегенді қалай түсінеміз?

Егер олар жойылса әлемде не болады?

2. Сөздікпен жұмыс

А)Жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады, оларды оқиды, оқушыларға қайталатады,сөз тіркесін құрайды.

 

Жануарлар әлемі-мир животных

Ақбөкен-сайгак

Қарақұйрық-джейран

Құлан-кулан

шөл мен шөлейт- пустынное и не пустынное

қорексіз-без пищи,

қауіпті жау-опасный враг,

адамның әсері-влияние человека,

бейімделген-приспособлен,

жабайы-дикий.

 

Оқиық Мәтінді түсініп оқы

1-топ. Ақбөкен

2-топ. Қарақұйрық

3-топ.  Құлан

 

Ойланайық    2-тапсырма

Мәтінді «Insert» стратегиясы бойынша талдаңдар.

Төмендегі белгілермен әр бөлікті немесе сөйлемдерді белгілеңдер. Өз ойларыңды қорытындылап жазыңдар.

 

    «V» «-» «+» «?»
Бұрыннан

білемін

Менің ойлағаныма қайшы Мен үшін жаңа ақпарат Білгім келеді

 

Дескриптор

1. Мәтінді «Insert» стратегиясы бойынша талдаңдайды.

2.Төмендегі белгілермен әр бөлікті немесе сөйлемдерді

белгілейді.

3.Өз ойларыңды қорытындылап жазады.

 

6-тапсырма Мәтіндегі жануарлардың ұқсастығы мен ерекшеліктерін Венн диаграммасы арқылы салыстырыңдар.

Ақбөкен
Қарақұйрық
Құлан

 

 

 

 

 

 

Ортақ белгісін анықтаңыздар.

Оқушылар бейнебаян негізінде өз ойларын айтады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. Тыңдалым.Оқылым. Жаңа cөздерді тыңдайды, қайталайды, сөз тіркестерін құрайды.

Тапсырмаларды орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

Әр топ оқушылары

Мәтінмен танысады.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар «Insert» кестесі бойынша жұмыс жасайды.

 

 

 

 

 

 

Оқушылар Венн диаграммасы  бойынша жұмыс жасайды

 

 

 7-тапсырма. Алдымен өз жұбыңда кейін топта талқыла

Тұжырымдар Келісемін Келіспеймін
Жануарларды  қорғауға алу керек.    
Оларды қорғай алмайсың    
Мен де олардың өміріне жауаптымын.    
Аң-құстарға қиянат жасағандарды жазалау керек    
Оқушылар кестедегі сөздерді талқылайды
Бекіту  Қос жазба күнделігі

Сөз, сөз тіркесі Мағынасы
Шөл мен шөлейт ландшафтысының жануары  
Оқушылар қос жазба күнделігін толтырады
Үйге тапсырма 8-тапсырма  
Рефлексия —          Не білдім, не үйрендім?…………………………….

—          Бұл не үшін керек?…………………………………….

—          Оның қолданысы қандай?…………………………

—          Бұл білімді ары қарай қалай дамытамын?……..

—   Тағы да не білгім келеді?……………………………

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Анкета

 

Аты-жөніМалдыбекова Алмагуль Какимхановна

Облыс                          Алматы

Аудан                           Қаратал

Қала                             Үштөбе

Мектеп  К.Тоқаев атындағы орта мектеп

Лауазымы                  орыс сыныбында қазақ тілі мен әдебиет пәнінің

мұғалімі

Тақырып     Қазақстандағы жануарлар әлемі

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *