Экологиялық факторлар

Түркістан облысы

Арыс Ауданы

А.Макаренко атындағы жалпы орта мектебі

География пәнінің мұғалімі:

Есильбаева Алия Ауезхановна

 

5.4 А  Экология және тұрақты даму

Мектеп: А.Макаренко атындағы жалпы орта мектебі
Мерзімі: 03.02.2020 Оқытушы аты — жөні: Есильбаева А
Сынып:  6 а Қатысқандар: Қатысқандар:
Сабақ тақырыбы: Экологиялық факторлар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.6.1.4 табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру
Сабақ мақсаттары ·         Экологиялық факторларды жіктеу

·         Экожүйеге экологиялық факторлардың әсерін анықтау

·         Биотикалық, абиотикалық, антропогенді факторларға мысал келтіру.

Бағалау критерийлері ·         Экологиялық факторларды ажырата алады;

·         Экожүйенің қызметіндегі  экологиялық факторлардың маңызын бағалайды;

Тілдік мақсаттар терминология

Экожүйе, экожүйе компоненттері, тірі ағзалар, мекен ету ортасы, қоректік тізбектер, өндірушілер, тұтынушылар, деструкторлар, өзара қарым — қатынас, қоршаған орта, су және жер үсті – ауа қоршаған орта, жасанды және табиғи экожүйелер, экологиялық факторлар.

Құндылықтарды дамыту Құрмет көрсету, бірлесе жұмыс жасау, азаматтық жауапкершілік, еңбек және шығармашылық, академиялық адалдық, үздіксіз білім алу.
Пәнаралық байланыс  География .Ағылшын тілі  – тілдік дағдыларды дамыту
АҚТ қолдану Презентацияны қолдану
Алдыңғы білім Қоректік тізбек арқылы жануарлардың күн сәулесі энергиясына тәуелділігін түсіндіру. (4 сынып)
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.Сәл емдесіп,үй тапсырмасын қайталау

Оқушылар жауабын қорытындылап, сабақ тақырыбы мен мақсатын ашу

 Оқулық
Сабақ ортасы

25 мин

 

Сыныпқа бейнебаян көрсету арқылы бейне баян бойынша талқылау жүргізу.  Оқушылармен келесі анықтамаларды олардың қаншалықты түсінетіндігін талқылау: тірі табиғат факторлары, өлі табиғат факторлары, антропогенді факторлар.

·         Абиотикалық факторларға мысал келтіріңіз

·         Антропогенді факторларға мысал келтіріңіз

Кері байланыс: мұғалім – оқушы

 
    табиғаттың «тірі» факторларының сызбасын құруды ұсыну.                         Дескриптор:                                                                                     -Экологиялық факторларды ажырата алады;Экожүйенің қызметіндегі  экологиялық факторлардың маңызын бағалайды;                                                                                                  Кері байланыс: оқушы — оқушы.  

 

А4 қағаздар, қарындаштар

5 мин

 

 

Суретте табиғи экожүйенің компоненттері көрсетілген.

a) А суретіндегі экологиялық фактор.

b) В суретіндегі экологиялық фактор.

Бағалау критерийлері:

 Экологиялық факторларды ажырата алады

Кері байланыс: оқушы – оқушы

 

Рабочие листы

 

Сабақ соңы

5 мин

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жасайды.

— не білдім, нені үйрендім

 
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау тапсырмаларын таңдап қолданғанда, әр оқушыдан күтілетін нәтижеге бағытталуы мүмкін. Топтық жұмыс

Сұрақтарға жеке жауап беру

Оқытудың белсенді әдістерін қолдану.

 

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс  қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді  ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды  ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, Неліктен?

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да  ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуғанеықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда негекөңілбөлуқажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Түркістан облысы

Арыс Ауданы

А.Макаренко атындағы жалпы орта мектебі

География пәнінің мұғалімі:

Есильбаева Алия Ауезхановна

 

5.4 А  Экология және тұрақты даму

Мектеп: А.Макаренко атындағы жалпы орта мектебі
Мерзімі: 03.02.2020 Оқытушы аты — жөні: Есильбаева А
Сынып:  6 а Қатысқандар: Қатысқандар:
Сабақ тақырыбы: Экологиялық факторлар
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 5.6.1.4 табиғи және жасанды экожүйелерді салыстыру
Сабақ мақсаттары ·         Экологиялық факторларды жіктеу

·         Экожүйеге экологиялық факторлардың әсерін анықтау

·         Биотикалық, абиотикалық, антропогенді факторларға мысал келтіру.

Бағалау критерийлері ·         Экологиялық факторларды ажырата алады;

·         Экожүйенің қызметіндегі  экологиялық факторлардың маңызын бағалайды;

Тілдік мақсаттар терминология

Экожүйе, экожүйе компоненттері, тірі ағзалар, мекен ету ортасы, қоректік тізбектер, өндірушілер, тұтынушылар, деструкторлар, өзара қарым — қатынас, қоршаған орта, су және жер үсті – ауа қоршаған орта, жасанды және табиғи экожүйелер, экологиялық факторлар.

Құндылықтарды дамыту Құрмет көрсету, бірлесе жұмыс жасау, азаматтық жауапкершілік, еңбек және шығармашылық, академиялық адалдық, үздіксіз білім алу.
Пәнаралық байланыс  География .Ағылшын тілі  – тілдік дағдыларды дамыту
АҚТ қолдану Презентацияны қолдану
Алдыңғы білім Қоректік тізбек арқылы жануарлардың күн сәулесі энергиясына тәуелділігін түсіндіру. (4 сынып)
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі.Сәл емдесіп,үй тапсырмасын қайталау

Оқушылар жауабын қорытындылап, сабақ тақырыбы мен мақсатын ашу

 Оқулық
Сабақ ортасы

25 мин

 

Сыныпқа бейнебаян көрсету арқылы бейне баян бойынша талқылау жүргізу.  Оқушылармен келесі анықтамаларды олардың қаншалықты түсінетіндігін талқылау: тірі табиғат факторлары, өлі табиғат факторлары, антропогенді факторлар.

·         Абиотикалық факторларға мысал келтіріңіз

·         Антропогенді факторларға мысал келтіріңіз

Кері байланыс: мұғалім – оқушы

 
    табиғаттың «тірі» факторларының сызбасын құруды ұсыну.                         Дескриптор:                                                                                     -Экологиялық факторларды ажырата алады;Экожүйенің қызметіндегі  экологиялық факторлардың маңызын бағалайды;                                                                                                  Кері байланыс: оқушы — оқушы.  

 

А4 қағаздар, қарындаштар

5 мин

 

 

Суретте табиғи экожүйенің компоненттері көрсетілген.

a) А суретіндегі экологиялық фактор.

b) В суретіндегі экологиялық фактор.

Бағалау критерийлері:

 Экологиялық факторларды ажырата алады

Кері байланыс: оқушы – оқушы

 

Рабочие листы

 

Сабақ соңы

5 мин

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жасайды.

— не білдім, нені үйрендім

 
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау тапсырмаларын таңдап қолданғанда, әр оқушыдан күтілетін нәтижеге бағытталуы мүмкін. Топтық жұмыс

Сұрақтарға жеке жауап беру

Оқытудың белсенді әдістерін қолдану.

 

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс  қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді  ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды  ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, Неліктен?

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да  ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақтыжақсартуғанеықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда негекөңілбөлуқажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *