Теңге. Монета жəне қағаз ақша

Сабақ: математика Мектеп: №15 орта мектеп
Сабақтың тақырыбы: Теңге. Монета жəне қағаз ақша
Мұғалімнің аты:Жалғасбаева Г
Сынып: 2 « Ғ »

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

2.1.3.6. 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг купюраларды ажырату жəне түрліше төлем жасау.
Сабақ мақсаты:  Теңге монеталарды біледі, атай алады;
Тапсырмаларды топтық , жеке, жұптық жұмыстарда бірлесіп орындай алады;
Оқулықтан тыс тапсырмаларды өз бетінше орындап тұжырым жасайды;
Бағалау критерийлері
1. 50 тг, 100 теңгелік монеталарды, 200 тг, 500 тг купюраларды ажыратады;
2. Әртүрлі амалдар орындауды үйренеді;
Тілдік мақсат Теңге — ; монета-
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Не себепті……деп ойлайсыз
1. 40 бананды 5 адамға теңдей бөлуге бола ма?
2. 20 санын 2 көбейтсек қанша болады?
3. 40: 2 өрнегі математикалық терминмен қалай айтылады
Алдыңғы оқу 5 санына көбейту және бөлу кестесін құру
Ишара Жасыл-түсіндім; Сары – сыныптасымның көмегімен түсіндім;
Қызыл- көмек қажет, түсінбедім.
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) ресурстар

Басы

«Шаттық шеңбер»
Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.Білім алушылар сабақтың мақсатымен танысады.
Видео материал көріп жаңа сабақтың мазмұнын ашуға талпынады.
1-тапсырма: «Анықта» ҰЖ
Дескриптор:
1.Суретке қарап қағаз ақшаларды, монеталарды атайды;
2. Ірі ақшаларды монетаға ұсақтауды үйренеді;
3.Қорытынды жасап жариялайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ «Жұлдызшалар»
2.- тапсырма: ТЖ «Есепте»
Дескриптор:
1. Берілген тапсырманы дауыстап оқып, талқылайды;
2. Әр баладағы монетаны есптеп, сұрақтарға жауап береді;
3. Бір-біріне түсіндіреді, толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ «Жұлдызшалар»
Сергіту сәті
3- тапсырма: ТЖ «Теңдіктер мен теңсіздіктер құр»
Дескриптор:
1. Суретті пайдаланып тура теңдіктер теңсіздіктер құрастырады;
2. Әр топ тапсырмаларын қорғайды;
3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ «Жұлдызшалар»
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ «Жұлдызшалар»
4- тапсырма: ТЖ «Кім математик?!»
Дескриптор:
1. Әр топ берілген тапсырманы талқылап, есептейді, жауабын жариялайды;
2. Математикалық терминмен атап айтады;
3. Бір-бірін тыңдап, толықтырады, бағалайды;
Кері байланыс: «Житондар»
ҚБ «Жұлдызшалар»

Үй тапсырмасы: 47-б. № 3

Кері байланыс: «Білім ағашы»

Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы
қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша тапсырмалар беремін.
Барлық оқушылар орындайалады: Берілгенақша монеталарды біледі, атай алады;
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: ТЖ,ЖЖ,ӨЖ тапсырмаларды орындайды;
Кейбір оқушылар орындай алады:
Тапсырманы орындап тұжырым жасайды; Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын. Пәнаралық байланыс-өмір қауіпсіздік негізі. Музыка . АКТ мен байланыс
Құндылықтармен байланыс: Рухани-жаңғыру бағдарламасы: «Бәсекеге қабілеттілік» , «Сананың ашықтығы »
(тәрбие элементі)

Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *