Жастар және ғылым

Сабақ : 96\4 Мектеп: №32 ОМ
Пән: қазақ тілі қазақ тілі
Күні : 30.01.2020ж Мұғалім:
Сынып: 9 «в» Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Бөлім: Биотехнология жаңалықтары
Сабақтың тақырыбы: Жастар және ғылым
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: 9.1.2.1-тыңдалған мәтіннің негізгі мәтінін түсіну, ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтау;
9.1.5.1-мәтіннің мақсатты аудиториясын, автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау.
Бағалау критерийлері Тыңдалған мәтіннің негізгі мәнін түсінеді.
Ақпараттың шынайылығы мен нақтылығын анықтайды.
Автордың негізгі ойы мен көзқарасын анықтау.
Құндылықтарды игерту: Адамзаттық құндылықтар
Пәнаралық байланыс: Биология
АКТ-ны қолдану дағдылары: Презентация
Дифференциация Тапсырмалар арқылы саралау
Тілдік мақсаттар: Баламалы энергия, мұнай, көмір, табиғи газ
Осыған дейін меңгерілген білім Н. Назарбаев «Тәуелсіздік толғауы»
Жоспар
Жоспарланатын уақыт Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту
Психологиялық ахуал орнату.
Топқа бөлу
Сыныпты осы тақырыпқа қатысты термин сөздерді айту арқылы
4 топқа бөлу. Дереккөздер
Сабақтың ортасы

10 мин

Тапсырмалармен жұмыс. 1-тапсырма. Сөздерді тақырыптық топтарға жікте.
1. Ғылым …
2. Білім, …
3. Дерт, …
4. Мекеме …
5. Адам, жасуша …
2-тапсырма. Мәтінді оқы.

3-тапсырма. Мәтіннен тұжырымдарға сәйкес сөйлемдерді анықта.
1. Ол медицинамен айналысуды армандады.
2. Дәмелі – медицина саласындағы жас ғалым.
3. Дәмелі бірнеше идеяны ұсынды.
4. Байқау жыл сайын өтіп тұрады.
5. Адам бойындағы ауруды тез анықтауға болатын құрал бар.
4-тапсырма. Мәтін мазмұнына сәйкес сөйлемдерді толықтыр.
1. Дәмелінің арманы …
2. Сақинаның ерекшелігі …
3. НАСА грантының мүмкіндігі …
4. Назарбаев Университетінде …
5. Адам денсаулығына пайдалы құрылғы …

5-тапсырма.
Дәмелі ойлап тапқан сақинаның қандай пайдасы бар?
Дәмелі бос уақытын неге арнайды?
НАСА гранты қандай идеяларға беріледі?

6-тапсырма. Сендер НАСА ұйымына қандай идея ұсынар едіңдер? Ұсыныстарыңды баяндап, топта талдаңдар.

7-тапсырма. Мәтінді тыңдап, сұрақтарға жауап бер.
А) Медицинада ғалымдар қандай жаңалық ашты?
Ә) Дерт адамда неден болады екен?
Б) Болашақта жаңа туған сәбиге қандай қандай анықтама беріледі?
В) Жаңалық адамзатқа несімен пайдалы

8-тапсырма. Тыңдалған мәтін бойынша тұжырымдардың шын не жалған екенін анықта.
Жаңалықтың медицина ғылымына пайдасы бар.
Болжаушы ген болашақ болашақ ауруларды емдейді.
Болашақта гендік паспорт барлық адамдарға беріледі.
Гендік паспорттың қажеттілігі дәлелденді,

9-тапсырма. «Болашақ ауруларды анықтаудың қандай маңызы бар?». Сауалға ойыңды жаз.

10 тапсырма. Жас ғалым ретінде жаңалық жайында ақпараттық сөз дайындап, топта баянда.

Сабақтың соңы

5 мин
Рефлексия Үш «Қ»
Құнды …
Қызық
Қиын …
Үйге тапсырма беру.
М.Сәрсеке «Жетінші толқын» оқып келу.

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.
Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
Ойлану
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?
Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?
Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?
Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?
Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?
Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?
Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?
Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?
Жалпы баға
Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1.
2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?
1.
2.
Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым

Вам может также понравиться...

1 комментарий

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *