Циклограмма ересектер тобы(Ақпан айы)
ЦИКЛОГРАММА
Бірінші аптаға (03-07 Қаңтар 2020 ж.)
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі »
Тақырыпша «Айналамыздағы өсімдіктер »
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі
03.02.2020 |
Сейсенбі
04.02.2020 |
Сәрсенбі
05.02.2020 |
Бейсенбі
06.02.2020 |
Жұма
07.02.2020 |
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
7.30-8.30
|
Табиғат туралы әңгімелеу ой өрісін дамыту. | ||||
Ойын «Сенде не бар, не жоқ?» Мақсаты: Балаларды бар/жоқ сөздермен сөйлем құрастыру үйрету. Қазақ тіліндегі дыбыстарды дұрыс айтқызып, жаттықтыру Мысалы: Менде көйлек бар. Менде етік жоқ. |
Д\ойын «Суретті құрастыр»
мақсаты: Баланы бірнеше бөліктерден тұратын, бір тұтас суретті құрастыра білуге үйрету, төзімділікке, бастаған істі аяқтауға тәрбиелеу. Ойын шарты: Сурет бөліктерін таңдағанда қателеспеу, кім тез өз суретін құрастырып, дұрыс атайды сол жеңімпаз атанады.
|
Д\ойын «Бұл қай кезде болады»
Мақсаты: Баланың жыл мезгілдері жайлы білімдерін тиянақтау пысықтау тиісті белгілерін атату, тілдерін жетілдіру, танымдылықтарын, ұстамдылықтарын дамыту. Ойын шарты: Бала өз суреті бойынша әңгімелейді, ал әңгіме қай мезгіл туралы айтылғанын, бағыттаушы кімге көрсетсе сол жауап береді. Жауап дұрыс болған жағдайда ғана сурет балаларға көрсетіледі. |
Ойын «Сен не кидің?» Мақсаты: Киім атауларын дұрыс айту. Сөйлем құрастыру. Сөз ішінде қазақ тілінде тән дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру. Мысалы: Мынау құлақшын. Мен құлақшын кидім. Мен ақ құлақшын кидім. |
Ойын «Сенде не бар, не жоқ?» Мақсаты: Балаларды бар/жоқ сөздермен сөйлем құрастыру үйрету. Қазақ тіліндегі дыбыстарды дұрыс айтқызып, жаттықтыру Мысалы: Менде көйлек бар. Менде етік жоқ. |
||
Жаттығулар кешені |
||||||
Таңғы ас | 8.30
9.00 |
Сергіту сәті «Күн» Күндей болып күлеміз Гүлдей болып өсеміз Құстар болып ұшамыз Көбелектей қонамыз |
||||
Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 9.00
9.15 |
Балалар мен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | ||||
|
«Санамақ» Мақсаты: ойын арқылы саусақтардың аттарын үйрете отырып, бөбектердің тілін дамыту, саусақтарының қимылын жетілдіру. |
«Әдемі сандық» Мақсаты: баланың тілін дамыту. Ойын барысы. – Мен мына әдемі сандыққа суреттерді салдым. Сендер суреттерді алып, не екенін айтып бересіңдер.
|
«Айгүлдің көмекшілері» Мақсаты: баланың тілін дамыту. Ойын барысы. – Бізге қонаққа Айгүл өзінің көмекшілерімен келді. Мен сендерге оларды көрсетемін, ал сендер оларды айтып берулерің керек. |
Сақина жасыру
Ойынды өткізуші және сақина жасырушы бала белгіленеді.Қалған ойыншылар жерге отырып тізелерінің үстіне алақандарын жаяды.Бастаушы бір баланың алақанына сақина салысымен, ойыншылардың біреуінен-«Сақина кімде»-деп сұрайды. |
||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 9.15 10.00 | Дене шынықтыру
Негізгі қимылдар: 1.Түрлі бағытта жүгіру. Гимнастикалық қабырға бойынша жоғары-төмен кезектескен қадаммен өрмелеу. Басынан асыра лақтыру және оны қағып алу. Қимылды ойын: «Мысық пен торғайлар» Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы:«Жыл құстары» Мақсаты: Жеке тәжірибесінен суреттің мазмұны бойынша шағын әңгімелер құрастыру дағдыларын бекіту. Дид.ойын: «Құстардың атын ата» Сурет салу Тақырыбы: «Тотықұс» Мақсаты: Құстың үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып бейнелеу. Үстел-үсті ойыны: «Тотықұстың әдемі үйі»
|
ҚМҰҚ
Тақырыбы: «Құстарға қамқорлық» Мақсаты: Осы заттардың сыңарларын қою негізінде салыстырып, теңдігін немесе теңсіздігін анықтау іскерлігіне жаттықтыруды жалғастыру. Мүсіндеу Тақырыбы: «Тотықұс» Мақсаты: Құстардың мүсінін жасаудың әртүрлі тәсілдерін пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Дид.ойын: «Құсты және ұясын құрастыру» (Воскобович ойындары)
|
Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Қарлығаш» ертегісі Мақсаты: Таныс сюжеттер бойынша ертегілерді драмалау. Ертегі желісін ретімен орындау. Дид.ойын: «Құстарша ән сал»
Жаратылыстану Тақырыбы: «Үй құстары» Мақсаты: Үй құстарын атап, дала құстары мен үй құстарының ерекшеліктерін аңғарту. Олардың адамға тигізер пайдасы туралы айту. Құстарды күтуге, баптауға тәрбиелеу. Ойлау, тыңдау қабілеттерін жетілдіру. Дид.ойын:«Әр құсқа өз орны» Музыка Тақырыбы: «Қанатты достар» Мақсаты: Қыстап қалған құстарға қамқор болуға тәрбиелеу. Балаларды өздігінен баяу-көтеріңкі, жоғары-төмен дыбыстарды ажыратуға үйретуді жалғастыру. Әуенді ырғақты қимыл: «Пингвин» Ж.Молдажанова «Зерек ботақан» жинағынан Музыка тыңдау: «Қараторғай» Ақан сері Ән айту: «Ақ қоян» А.Айтуова Ойын ойнау: «Қасқыр мен қаздар» |
Дене шынықтыру
Допты қағып алып жүгіру. Биіктігі 5-10см 2-3 заттың үстінен кезектесе секіру.Сызықпен (диаметрі1,5см) тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын: «Тордағы құстар» Құрастыру Тақырыбы: «Жануарларларға қора жасаймыз» Мақсаты:Құрастыру кезінде сәйкес белгілері бойынша біріктіре білу және онымен ойнай отырып шығармашылық қиялдау дағдыларын қалыптастыру. Дид.ойын: «Мекенін тап»
Қоршаған орта. Тақырыбы: «Қыс мезгілі» Мақсаты: қыс мезгілінде табиғатты бақылау дағдыларын дамыту Дидактикалық ойын : «Мұздатамын»
|
Дене шынықтыру
Жетекшінің ауысуымен қарқынды жылдамдатып және ақырын жүгіру.Сызықтар арасымен(10см қаш-та) тепе-теңдікті сақтап жүру. Допты бір-біріне төменнен лақтыру. Қимылды ойын: «Қоян мен қасқыр»
Музыка Тақырыбы: «Қанатты достар» Мақсаты: Қыстап қалған құстарға қамқор болуға тәрбиелеу. Балаларды өздігінен баяу-көтеріңкі, жоғары-төмен дыбыстарды ажыратуға үйретуді жалғастыру. Әуенді ырғақты қимыл: «Пингвин» Ж.Молдажанова «Зерек ботақан» жинағынан Музыка тыңдау: «Қараторғай» Ақан сері Ән айту: «Зырлайды шанамыз» Д.Мацуцин Ойын ойнау: «Қасқыр мен қаздар»
|
Екінші таңғы ас | 10.00-10.15 | Балаларға саппен жүріп, асханаға баруды үйрету. Дәруменді екінші таңғы астың маңыздылығын ұғындыру. | ||||
Серуенге дайындық | 10.15-10.30 | Киіну: серуенге шығу. | ||||
Серуен:
|
10.30
11.45 |
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.
1. Ауа райын бақылау, күн суық туман қар жауып түр мұз қатып жатыр. Осы түсініктерді ажырата білуге баулу.Қыс ерекшеліктерін салыстыру. 2.Үлкендерге көмектесу.Ауладағы тастарды теру. Мақсаты : қарапайым тапсырмаларды орындауға үйрету. 3.Қимылды ойындар «Тауық күрес. » « Арқан тарту.» мақсаты:.Бұл күрес балалардың нық басып,орнықты жүруін жетілдіреді. (2-3рет қайталау);
Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру. |
||||
Серуеннен оралу | 11.45
12.00 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | ||||
Түскі ас | 12.00
12.55 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. | ||||
Ұйқы | 13.00
15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | ||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу :Сылдырлайды мөлдір су, |
||||
Бесін ас | 15.30
16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | ||||
Ойындар, дербес әрекет
|
16.00 -17.00
|
«Киіз үй» Төрт орындықты қояды. Әрбір орындықтың үстінде орамал жатады. Балалар орындықты айнала жүгіріп, тәрбиешінің дабылы бойынша «киіз үй» құрады: орамалдың бұрышынан ұстап жоғары көтереді. | «Ат шабыс» Ойыншыларда сандық реті тағылған, олар салт атты бейнесін бейнелейді. Салт аттылар белгілі ара қашықтықта жарысады. Олардың шабысын тәрбиеші бақылап отырады. Кім де кім қалып қойса не итерсе, ол ойыннан шығады. Алда болып, жақсы жарысқан ойыншы жеңімпаз атанады. | Вариативтік компонент
«Бүлдіршіндердің шығармашылығын дамыту» |
Вариативтік компонент
«Шебер қолдар» |
|
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс
|
Фонематикалық қабылдауды дамыту (сөйлегенде сөздің айтылуына ерекше зейін қойып, сөздерде берілген белгілі бір дыбыстарды меңгерту | Заттың қасиетінің түрлері сипаттамаларымен таныстыру.Қоршаған ортадағы заттарды қабылдауды үйрету.
|
Заттың сапасына және оған өзінің қатынасына сиаттама бере білуге үйрету.
|
Бақылау,және еңбек және эксперимент арқылы тірі және өлі табиғат обьектілері ,табиғаттағы өзара байланыс жөнінде түсініктерін қалыптатыру | ||
Кешкі ас | 17.00-17.30 | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. | ||||
Серуен | 17.30
18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Қазақстан туралы әңгіме жүргізу»,
және т.б. |
||||
Балалардың үйге қайтуы |
18.00 |
– Балабақшаның тамақтану ас мәзірімен танысып баланың үйдегі тамақтануына балабақшада ішетін тамақтар түрін қосыңыз | – Үйдегі жағдайда баланың өзіне – өзі қызмет етудің алғы шарттарына үйрете беріңіз: жуыну, қолын сүрту, шешіну, өз бетімен тамақтану, тамақ ішкенде қасықты пайдалану, горшокқа сұрану. | – Баламен жағымды эмоционалдық жағдайлар жасау қажет, ол көбіне ата – ана жағынан болуы қажет, балабақша туралы, оның өзіне керектігін түсіндіріп балаңызды сүйіп, аймалап, жиі оған өз мейіріміңізді көрсетіңіз | Балаңыздың көзінше балабақша туралы өзіңізді толғандыратын мәселені айтудан аулақ болыңыз.
|
ЦИКЛОГРАММА
Екінші апта (10-14 ақпан 2020 ж.)
Өтпелі тақырып «Бізді қоршаған әлем»
Тақырыпша «Қыс қызығы»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі
10.02.2020 |
Сейсенбі
11.02.2020 |
Сәрсенбі
12.02.2020 |
Бейсенбі
13.02.2020 |
Жұма
14.02.2020 |
|
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
7.30-8.30
|
Күз мезгілі туралы әңгімелесу.Өз ойын еркін жеткізуге баулу. | |||||
Тақырыбы: «Гүл отырғызу» дидактикалық ойын
Мақсаты: Гүлдердің аталуын , сырт келбетін , жеке бөлшек атауларын айтуын , оларды баптап , күту ережелерімен таныстыру Әдемілікті сезіне білуге , табиғатты қорғауға , адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Шарты: Тілектерін айта отырып , гүлдерді жапсыру.
|
Тақырыбы: “Түсті автокөліктер” Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Жол ережесін білуге және сақтауға тәрбиелеу. Ойынның шарты: Балалар алаңның бір жағында тұрады, екінші жағында автокөліктер тұрады. Балалар жолда ойнап жүреді. Автокөліктер келе жатқан кезде балалар орындарына бару керек. Орнына жете алмаған бала ойыннан шығады |
«Балабақша» Мақсаты:Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту.Ой-өрістерін дамыту. Көрнекілігі:Қуыршақтар. Шарты: Тәрбиеші балаларды қабылдап, таңертеңгілік жаттығуды өткізеді, ойнатады.
|
Тақырыбы: “Аттар” Мақсаты: Балалардың қимыл қозғалыстарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. «Ер қанаты –ат »деген ұғымды қалыптастыру. Жарыса ойнауға, ұлттық дәстүрді тәрбиелеу. Ойынның шарты: Балалар алаңда екі топқа бөлінеді. Үлкен шеңбер сызып, ортасында жалауша болады. Осы жалаушаны екі топ жарысып, белгіленген жерге жеткізу керек. Қай топ бірінші жеткізеді сол топ жеңіске жетеді
|
Тақырыбы: «Қандай жеміс?» дидактикалық ойын
Мақсаты:Балаларды жемістерді ажырата білуге тәрбиелеу. Шарты: Балалар бір-бірден келіп үстел үстіне төмен қарап жатқан жеміс суреттерінің біреуін алып , сол жемісті сипаттайды . Қалған балалар оның қандай жеміс екенін табады |
|||
Жаттығулар кешені | |||||||
Таңғы ас | 8.30
9.00 |
Отыр аппақ, ақ қоян
Неткен сап-сақ бұл қоян (жүресінен отыру) Құлақтары делеңдеп (екі қолмен қоянның құлақтарын келтіру) Әр дыбысқа елеңдеп (сол жаққа және оң жаққа құлақтарын тосу)
|
|||||
Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 9.00
9.15 |
Балалар мен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | |||||
Мақал жаттау
«Ас атасы–нан» |
Сөздік ойын қимылын көрсет | жұмбақ шешу:
Ұзын мұртты сарылар, Қойнында дәні бар |
Күз мезгілі туралы әңгімелесу. | Д/О «Бұл қай кезде болады?» | |||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 9.15 10.00 | Дене шынықтыру.
Негізгі қимылдар: 1.Қатарға екеуден, үшеуден тұрып, сапты қайтадан құру, бағдар бойынша теңелу:оңға,солға айналу, бұрылыстар,ажырату және жақындату. Допты бір қолымен кедергі арқылы лақтыру.(2м ара қашықтық). Табан мен алақанға сүйеніп, төрттағандап еңбектеу. Қимылды ойын: «Қармен дәл тигіз»
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Мөлдіреген аппақ қыс» Мақсаты: Тілдің қарқынын өзгерту біліктерін бекіту: баяу сөйлеу,жаңылтпаштар оқу. Артикуляциялық аппаратты одан әрі жетілдіру. Дид-қ ойын: «Жыл мезгілі»
Сурет Тақырыбы: «Ақша қар» Мақсаты: Үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып, сурет салуды дамыту. Үшбұрыш,сопақша пішіндерді пайдаланып ақша қардың суретін салуды қалыптастыру. Дид-қ ойын: «Ұлпа қарлар» |
ҚМҰҚ
Тақырыбы: «Қысқы орман» Мақсаты: Топтарды салыстыру негізінде сандық мәндерді дұрыс талдап, қорыта білуді дамыту. Дид-қ ойын: «Шырша қанша?»
Мүсіндеу Тақырыбы: «Аққала» Мақсаты: Бірнеше бөліктерді біріктіре отырып мүсіндеуді, оларды орналастыру әдіс тәсілдерін сақтауды қалыптастыру. Дид-қ ойын: «Ұлпа қарлар»
|
Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Көңілді қыс» өлеңі Ш.Мұхамеджанов Мақсаты:Балаларды жатқа эмоционалды, мәнерлі айта білуге, сөздерді анық айтуға, логикалық екпіндерді сақтауға, өлеңдердің ұйқасын айта білу дағдыларын қалыптастыру. Дид-қ ойын: «Аппақ, аппақ, жапалақтап…» Жаратылыстану Тақырыбы:«Қар қиыршықтары» Мақсаты: Өлі табиғат нысандары туралы білімдерін байыту. Қарапайым экологиялық білімдерін қалыптастыру. Дид-қ ойын: «Қар қиыршықтары қандай?»
Музыка Тақырыбы: «Ғажайыптар әлемі» Мақсаты: Жеңіл қозғалу, ырғақты қозғалуды қолдану. Музыка тыңдау ережелерін сақтау. Әуенді ырғақты қимыл: «Қарлармен билейміз» «Холодное сердце» мультфильмінен әуен. Музыка тыңдау: «Табиғат дыбыстары» Э.Григ Ән айту: «Аққала» Б.Жұмабекова Ойын ойнау: «Желді қуып жет» Қимылды ойын
|
Дене шынықтыру.
Негізгі қимылдар:
Қатарға екеуден, үшеуден тұрып, сапты қайтадан құру, бағдар бойынша теңелу:оңға,солға айналу, бұрылыстар,ажырату және жақындату. Табан мен алақанға сүйеніп, төрттағандап еңбектеу. Затты тігінен (нысана ортасының биіктігі 1,5м) 1.5-2 м ара қашықтыққа лақтыру.. Қимылды ойын: «Қар атыспақ» Құрастыру
Тақырыбы:«Аққала» Мақсаты: Балаларды қалдық материалдан бұйым жасауға баулу. Бөліктерді біріктіру үшін желімді пайдалану. Дид-қ ойын: «Аққала соғамыз» (жинаймыз)
|
Дене шынықтыру.
Негізгі қимылдар: Қатарға екеуден, үшеуден тұрып, сапты қайтадан құру, бағдар бойынша теңелу:оңға,солға айналу, бұрылыстар,ажырату және жақындату. Затты тігінен (нысана ортасының биіктігі 1,5м) 1.5-2 м ара қашықтыққа лақтыру. Гимнастикалық орындық үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын: «Кегли»
Музыка Тақырыбы: «Ғажайыптар әлемі» Мақсаты: Жеңіл қозғалу, ырғақты қозғалуды қолдану. Музыка тыңдау ережелерін сақтау. Әуенді ырғақты қимыл: «Қарлармен билейміз» «Холодное сердце» мультфильмінен әуен. Музыка тыңдау: «Табиғат дыбыстары» Э.Григ Ән айту: «Аққала» |
|
Екінші таңғы ас | 10.00-10.15 | Балаларға саппен жүріп, асханаға баруды үйрету. Дәруменді екінші таңғы астың маңыздылығын ұғындыру. | |||||
Серуенге дайындық | 10.15-10.30 | Киіну: серуенге шығу. | |||||
Серуен
|
10.30
11.45 |
1.Серуенге қызығушылық туғызу; Ойын алаңын жапырақтан тазартуға үлкендерге көмектесу.
2. Аспанды бақылау, ақша бұлттар жүзіп келе жатқан сияқты. Бұлттар жеңіл ұлпа қарға ұқсайды. Аспан ашық көгілдір болса күн жылы болады деген түсініктерді бекіту. 3.Ойын алаңын жапырақтан тазартуға үлкендерге көмектесу. 4.Қимылды ойындар. «Мысықтар мен қаздың балапандары» (2-3рет қайталау); Мақсаты:Бір-біріне қақтығысып қалмай жүгіруге үйрету. 5.Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру. |
|||||
Серуеннен оралу | 11.45
12.00 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | |||||
Түскі ас | 12.00
12.55 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. | |||||
Ұйқы | 13.00
15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | |||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу : Сылдырлайды мөлдір су, |
|||||
Бесін ас | 15.30
16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | |||||
Ойындар, дербес әрекет
|
16.00 17.00
|
Дидактикалық ойын: «Кім жылдам?»
Ойын шарты:себеттің айналасында жемістер мен көкөністер аралас жатыр.Себеттің ішіне тек жемістерді жинап салу керек.
|
Дидактикалық ойын:«Сөзді аяқта».Ойын шарты:педагог жемістердің алғашқы буынын айтады,балалар жалғасын тауып,сөзді аяқтайды.
|
Дидактикалық ойын:«Сөзді аяқта».Ойын шарты:педагог жемістердің алғашқы буынын айтады,балалар жалғасын тауып,сөзді аяқтайды.
|
Вариативтік компонент
«Бүлдірщіндердің шығармашылығын дамыту» |
Вариативтік компонент
«Шебер қолдар» |
|
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
«Күз»(сурет қарастыру) Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық»
Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
–Егінді жылдың қай мезгілінде жинайды?
|
«Жапырағынан таны»ойыны: Ойын шарты бойынша. Әртүрлі ағаштардың жапырақтарын жинайды. Жинаған жапырақтарының ішінен үйеңкі және емен ағаштарының жапырақтарын тауып, сипаттап береді | Дидактикалық ойын «Атын атап бер»
Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
|
|||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс
|
|||||||
Кешкі ас | 17.00-17.30 | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. | |||||
Серуен | 17.30
18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Күз мезгілі жайында әңгіме жүргізу»,
және т.б. |
|||||
Балалардың үйге қайтуы | 18.00 | Ата-анамен әңгімелесу
Баланы жыл мезгіліне сай киіндіресізбе? |
Дербес сурет салу әрекеті. Түстерді дербес таңдау және бекіту. | Жұмбақтар.
Жыл мезгіліне байланысты жұмбақтар жасыру. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. |
Менің сүйікті мультфильім. | Үстел үсті ойындарын ұсыну.
Логикалық ойлау қабілетін дамыту. |
ЦИКЛОГРАММА
Үшінші апта (17-21 ақпан 2020 ж.)
Өтпелі тақырып «Бізді қоршаған әлем»
Тақырыпша «Көліктер»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі
17.02.2020 |
Сейсенбі
18.02.2020 |
Сәрсенбі
19.02.2020 |
Бейсенбі
20.02.2020 |
Жұма
21.02.2020 |
|
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
7.30-8.30
|
Күз мезгілі туралы әңгімелесу.Өз ойын еркін жеткізуге баулу. | |||||
Тақырыбы: «Гүл отырғызу» дидактикалық ойын
Мақсаты: Гүлдердің аталуын , сырт келбетін , жеке бөлшек атауларын айтуын , оларды баптап , күту ережелерімен таныстыру Әдемілікті сезіне білуге , табиғатты қорғауға , адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Шарты: Тілектерін айта отырып , гүлдерді жапсыру.
|
Тақырыбы: “Түсті автокөліктер” Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Жол ережесін білуге және сақтауға тәрбиелеу. Ойынның шарты: Балалар алаңның бір жағында тұрады, екінші жағында автокөліктер тұрады. Балалар жолда ойнап жүреді. Автокөліктер келе жатқан кезде балалар орындарына бару керек. Орнына жете алмаған бала ойыннан шығады |
«Балабақша» Мақсаты:Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту.Ой-өрістерін дамыту. Көрнекілігі:Қуыршақтар. Шарты: Тәрбиеші балаларды қабылдап, таңертеңгілік жаттығуды өткізеді, ойнатады.
|
Тақырыбы: “Аттар” Мақсаты: Балалардың қимыл қозғалыстарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. «Ер қанаты –ат »деген ұғымды қалыптастыру. Жарыса ойнауға, ұлттық дәстүрді тәрбиелеу. Ойынның шарты: Балалар алаңда екі топқа бөлінеді. Үлкен шеңбер сызып, ортасында жалауша болады. Осы жалаушаны екі топ жарысып, белгіленген жерге жеткізу керек. Қай топ бірінші жеткізеді сол топ жеңіске жетеді
|
Тақырыбы: «Қандай жеміс?» дидактикалық ойын
Мақсаты:Балаларды жемістерді ажырата білуге тәрбиелеу. Шарты: Балалар бір-бірден келіп үстел үстіне төмен қарап жатқан жеміс суреттерінің біреуін алып , сол жемісті сипаттайды . Қалған балалар оның қандай жеміс екенін табады |
|||
Жаттығулар кешені | |||||||
Таңғы ас | 8.30
9.00 |
Отыр аппақ, ақ қоян
Неткен сап-сақ бұл қоян (жүресінен отыру) Құлақтары делеңдеп (екі қолмен қоянның құлақтарын келтіру) Әр дыбысқа елеңдеп (сол жаққа және оң жаққа құлақтарын тосу) |
|||||
Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 9.00
9.15 |
Балалар мен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | |||||
Мақал жаттау
«Ас атасы–нан» |
Сөздік ойын қимылын көрсет | жұмбақ шешу:
Ұзын мұртты сарылар, Қойнында дәні бар |
Күз мезгілі туралы әңгімелесу. | Д/О «Бұл қай кезде болады?» | |||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 9.15 10.00 | Дене шынықтыру
Негізгі қимылдар: 1.Ұсақ және алшақ адыммен сапта бір-бірден және жұппен түрлі бағытта бытырап жүгіру. Затты көлденеңінен 2-2.5 ара қашықтықта оң және сол қолымен лақтыру. Арқанмен (диаметрі 1,5см) тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын: «Торғайлар мен автомобиль»
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Көліктер» Мақсаты: Заттардың тобын білдіретін сөздерді балалардың сөздік қорына жалпылауыш сөздерді түсіну арқылы ендіру. Дид-қ ойын: «Көлікті аяқта» Сурет Тақырыбы: «Автобус» Мақсаты:Сурет салудың техникалық дағдыларын жетілдіру. Суретте ашық және солғын түстерді пайдалану. Дид-қ ойын: «Ненің дыбысы?»
|
ҚМҰҚ
Тақырыбы: «Автотұрақ» (геометриялық пішіндер) Мақсаты: Геометриялық пішіндерді:шеңбер, шаршы тану және атау. Пішіндердің пішінін сипап-сезу және көру тәсілдерімен зерттеу. Дид-қ ойын: «Вагонның таңбасын тап»
Аппликация Тақырыбы: «Паровоз» Мақсаты: Жапсыру мазмұнын күрделі ете және әртүрлі бейнелерді жасау үшін мүмкіндіктерін кеңейте отырып, оған қызығушылықты тәрбиелеу. Пішіндерді ретімен қию,желіммен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру. Дид- ойын: «Әр бөлшектің орнын тап»
|
Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Көнілді көліктер» Мақсаты: Жұбымен келісе отырып, сезім ырғағы мен қозғалыс үйлесімін сақтау. Сахнада бағдарлану. Дид-қ ойын: «Көліктерше ән салайық» Жаратылыстану Тақырыбы: «Қыстағы көліктердің күтімі» Мақсаты:Табиғаттағы ауа-райының жағдайларын бақылау және бақылаулардың нәтижелелін табиғат күнтізбесіне белгілеу дағдыларын жетілдіру.Көліктерге күтім жасау дағдыларын қалыпастыру. Дид-қ ойын: «Көліктерді жинайық»
|
Дене шынықтыру.
Негізгі қимылдар:
Ұсақ және алшақ адыммен сапта бір-бірден және жұппен түрлі бағытта бытырап жүгіру. Арқанмен (диаметрі 1,5см) тепе-теңдікті сақтап жүру. Көлденең және көлбеу орындықта төрттағандап еңбектеу. Қимылды ойын: «Түрлі-түсті көліктер»
Қоршаған ортамен таныстыру. Тақырыбы: «Электроника әлемінде» Мақсаты: Қоршаған заттар, олардың қасиеттері және міндеттері туралы білімдерін кеңейту.
|
Дене шынықтыру.
Негізгі қимылдар: Қатарға екеуден, үшеуден тұрып, сапты қайтадан құру, бағдар бойынша теңелу:оңға,солға айналу, бұрылыстар,ажырату және жақындату. Затты тігінен (нысана ортасының биіктігі 1,5м) 1.5-2 м ара қашықтыққа лақтыру. Гимнастикалық орындық үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын: «Кегли»
Музыка Тақырыбы: «Ғажайыптар әлемі» Мақсаты: Жеңіл қозғалу, ырғақты қозғалуды қолдану. Музыка тыңдау ережелерін сақтау. Әуенді ырғақты қимыл: «Қарлармен билейміз» «Холодное сердце» мультфильмінен әуен. Музыка тыңдау: «Табиғат дыбыстары» Э.Григ Ән айту: «Аққала» Б.Жұмабекова Ойын ойнау: «Желді қуып жет» Қимылды ойын Орыс тілі.
Тема: «Транспорт» Цел:Формирование навыков называния некоторых свойств предметов:цвет, формы, признаки.Упражнять в увоении глагола «ехать» с различными приставками. Совершенствовать звукопроизношение. Дид-я игра: «Шофер» |
|
Екінші таңғы ас | 10.0010.15 | Балаларға саппен жүріп, асханаға баруды үйрету. Дәруменді екінші таңғы астың маңыздылығын ұғындыру. | |||||
Серуенге дайындық | 10.15-10.30 | Киіну: серуенге шығу. | |||||
Серуен
|
10.30
11.45 |
1.Серуенге қызығушылық туғызу; Ойын алаңын жапырақтан тазартуға үлкендерге көмектесу.
2. Аспанды бақылау, ақша бұлттар жүзіп келе жатқан сияқты. Бұлттар жеңіл ұлпа қарға ұқсайды. Аспан ашық көгілдір болса күн жылы болады деген түсініктерді бекіту. 3.Ойын алаңын жапырақтан тазартуға үлкендерге көмектесу. 4.Қимылды ойындар. «Мысықтар мен қаздың балапандары» (2-3рет қайталау); Мақсаты:Бір-біріне қақтығысып қалмай жүгіруге үйрету. 5.Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру. |
|||||
Серуеннен оралу | 11.45
12.00 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | |||||
Түскі ас | 12.00
12.55 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. | |||||
Ұйқы | 13.00
15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | |||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу : Сылдырлайды мөлдір су, |
|||||
Бесін ас | 15.30
16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | |||||
Ойындар, дербес әрекет
|
16.00 17.00
|
Дидактикалық ойын: «Кім жылдам?»
Ойын шарты:себеттің айналасында жемістер мен көкөністер аралас жатыр.Себеттің ішіне тек жемістерді жинап салу керек. |
Дидактикалық ойын:«Сөзді аяқта».Ойын шарты:педагог жемістердің алғашқы буынын айтады,балалар жалғасын тауып,сөзді аяқтайды.
|
Дидактикалық ойын:«Сөзді аяқта».Ойын шарты:педагог жемістердің алғашқы буынын айтады,балалар жалғасын тауып,сөзді аяқтайды.
|
Вариативтік компонент
«Бүлдірщіндердің шығармашылығын дамыту» |
Вариативтік компонент
«Шебер қолдар» |
|
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
«Күз»(сурет қарастыру) Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық»
Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
–Егінді жылдың қай мезгілінде жинайды?
|
«Жапырағынан таны»ойыны: Ойын шарты бойынша. Әртүрлі ағаштардың жапырақтарын жинайды. Жинаған жапырақтарының ішінен үйеңкі және емен ағаштарының жапырақтарын тауып, сипаттап береді | Дидактикалық ойын «Атын атап бер»
Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
|
|||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс
|
|||||||
Кешкі ас | 17.00-17.30 | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. | |||||
Серуен | 17.30
18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Күз мезгілі жайында әңгіме жүргізу»,
және т.б. |
|||||
Балалардың үйге қайтуы | 18.00 | Ата-анамен әңгімелесу
Баланы жыл мезгіліне сай киіндіресізбе? |
Дербес сурет салу әрекеті. Түстерді дербес таңдау және бекіту. | Жұмбақтар.
Жыл мезгіліне байланысты жұмбақтар жасыру. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. |
Менің сүйікті мультфильім. | Үстел үсті ойындарын ұсыну.
Логикалық ойлау қабілетін дамыту. |
ЦИКЛОГРАММА
Төртінші апта (24-28 ақпан 202020 ж.)
Өтпелі тақырып «Бізді қоршаған әлем»
Тақырыпша «Қыс қызығы»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі
24.02.2020 |
Сейсенбі
25.02.2020 |
Сәрсенбі
26.02.2020 |
Бейсенбі
27.02.2020 |
Жұма
28.02.2020 |
|
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу
Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )
Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
7.30-8.30
|
Күз мезгілі туралы әңгімелесу.Өз ойын еркін жеткізуге баулу. | |||||
Тақырыбы: «Гүл отырғызу» дидактикалық ойын
Мақсаты: Гүлдердің аталуын , сырт келбетін , жеке бөлшек атауларын айтуын , оларды баптап , күту ережелерімен таныстыру Әдемілікті сезіне білуге , табиғатты қорғауға , адамгершілікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Шарты: Тілектерін айта отырып , гүлдерді жапсыру.
|
Тақырыбы: “Түсті автокөліктер” Мақсаты: Балалардың денсаулыққа, ойынға деген құштарлықтарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. Ептілікке, шапшаңдыққа, қызыға ойнауға баулу, ойынға деген қызығушылықтарын, белсенділіктерін арттыру. Жол ережесін білуге және сақтауға тәрбиелеу. Ойынның шарты: Балалар алаңның бір жағында тұрады, екінші жағында автокөліктер тұрады. Балалар жолда ойнап жүреді. Автокөліктер келе жатқан кезде балалар орындарына бару керек. Орнына жете алмаған бала ойыннан шығады |
«Балабақша» Мақсаты:Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту.Ой-өрістерін дамыту. Көрнекілігі:Қуыршақтар. Шарты: Тәрбиеші балаларды қабылдап, таңертеңгілік жаттығуды өткізеді, ойнатады.
|
Тақырыбы: “Аттар” Мақсаты: Балалардың қимыл қозғалыстарын дамыту, балалардың дене қимылдарын , бұлшық еттерін жетілдіру, ойын арқылы көңіл-күйлерін көтеру. «Ер қанаты –ат »деген ұғымды қалыптастыру. Жарыса ойнауға, ұлттық дәстүрді тәрбиелеу. Ойынның шарты: Балалар алаңда екі топқа бөлінеді. Үлкен шеңбер сызып, ортасында жалауша болады. Осы жалаушаны екі топ жарысып, белгіленген жерге жеткізу керек. Қай топ бірінші жеткізеді сол топ жеңіске жетеді
|
Тақырыбы: «Қандай жеміс?» дидактикалық ойын
Мақсаты:Балаларды жемістерді ажырата білуге тәрбиелеу. Шарты: Балалар бір-бірден келіп үстел үстіне төмен қарап жатқан жеміс суреттерінің біреуін алып , сол жемісті сипаттайды . Қалған балалар оның қандай жеміс екенін табады |
|||
Жаттығулар кешені | |||||||
Таңғы ас | 8.30
9.00 |
Отыр аппақ, ақ қоян
Неткен сап-сақ бұл қоян (жүресінен отыру) Құлақтары делеңдеп (екі қолмен қоянның құлақтарын келтіру) Әр дыбысқа елеңдеп (сол жаққа және оң жаққа құлақтарын тосу)
|
|||||
Ойындар,Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 9.00
9.15 |
Балалар мен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | |||||
Мақал жаттау
«Ас атасы–нан» |
Сөздік ойын қимылын көрсет | жұмбақ шешу:
Ұзын мұртты сарылар, Қойнында дәні бар |
Күз мезгілі туралы әңгімелесу. | Д/О «Бұл қай кезде болады?» | |||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 9.15 10.00 | Дене шынықтыру.
Негізгі қимылдар: 1.Қатарға екеуден, үшеуден тұрып, сапты қайтадан құру, бағдар бойынша теңелу:оңға,солға айналу, бұрылыстар,ажырату және жақындату. Допты бір қолымен кедергі арқылы лақтыру.(2м ара қашықтық). Табан мен алақанға сүйеніп, төрттағандап еңбектеу. Қимылды ойын: «Қармен дәл тигіз»
Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: «Мөлдіреген аппақ қыс» Мақсаты: Тілдің қарқынын өзгерту біліктерін бекіту: баяу сөйлеу,жаңылтпаштар оқу. Артикуляциялық аппаратты одан әрі жетілдіру. Дид-қ ойын: «Жыл мезгілі» Сурет Тақырыбы: «Ақша қар» Мақсаты: Үлгі бойынша пішінін, түсін ескере отырып, сурет салуды дамыту. Үшбұрыш,сопақша пішіндерді пайдаланып ақша қардың суретін салуды қалыптастыру. Дид-қ ойын: «Ұлпа қарлар» |
ҚМҰҚ
Тақырыбы: «Қысқы орман» Мақсаты: Топтарды салыстыру негізінде сандық мәндерді дұрыс талдап, қорыта білуді дамыту. Дид-қ ойын: «Шырша қанша?»
Мүсіндеу Тақырыбы: «Аққала» Мақсаты: Бірнеше бөліктерді біріктіре отырып мүсіндеуді, оларды орналастыру әдіс тәсілдерін сақтауды қалыптастыру. Дид-қ ойын: «Ұлпа қарлар»
|
Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Көңілді қыс» өлеңі Ш.Мұхамеджанов Мақсаты:Балаларды жатқа эмоционалды, мәнерлі айта білуге, сөздерді анық айтуға, логикалық екпіндерді сақтауға, өлеңдердің ұйқасын айта білу дағдыларын қалыптастыру. Дид-қ ойын: «Аппақ, аппақ, жапалақтап…» Жаратылыстану Тақырыбы:«Қар қиыршықтары» Мақсаты: Өлі табиғат нысандары туралы білімдерін байыту. Қарапайым экологиялық білімдерін қалыптастыру. Дид-қ ойын: «Қар қиыршықтары қандай?»
Музыка Тақырыбы: «Ғажайыптар әлемі» Мақсаты: Жеңіл қозғалу, ырғақты қозғалуды қолдану. Музыка тыңдау ережелерін сақтау. Әуенді ырғақты қимыл: «Қарлармен билейміз» «Холодное сердце» мультфильмінен әуен. Музыка тыңдау: «Табиғат дыбыстары» Э.Григ Ән айту: «Аққала» Б.Жұмабекова Ойын ойнау: «Желді қуып жет» Қимылды ойын
|
Дене шынықтыру.
Негізгі қимылдар:
Қатарға екеуден, үшеуден тұрып, сапты қайтадан құру, бағдар бойынша теңелу:оңға,солға айналу, бұрылыстар,ажырату және жақындату. Табан мен алақанға сүйеніп, төрттағандап еңбектеу. Затты тігінен (нысана ортасының биіктігі 1,5м) 1.5-2 м ара қашықтыққа лақтыру.. Қимылды ойын: «Қар атыспақ» Құрастыру
Тақырыбы:«Аққала» Мақсаты: Балаларды қалдық материалдан бұйым жасауға баулу. Бөліктерді біріктіру үшін желімді пайдалану. Дид-қ ойын: «Аққала соғамыз» (жинаймыз)
|
Дене шынықтыру.
Негізгі қимылдар: Қатарға екеуден, үшеуден тұрып, сапты қайтадан құру, бағдар бойынша теңелу:оңға,солға айналу, бұрылыстар,ажырату және жақындату. Затты тігінен (нысана ортасының биіктігі 1,5м) 1.5-2 м ара қашықтыққа лақтыру. Гимнастикалық орындық үстімен тепе-теңдікті сақтап жүру. Қимылды ойын: «Кегли»
Музыка Тақырыбы: «Ғажайыптар әлемі» Мақсаты: Жеңіл қозғалу, ырғақты қозғалуды қолдану. Музыка тыңдау ережелерін сақтау. Әуенді ырғақты қимыл: «Қарлармен билейміз» «Холодное сердце» мультфильмінен әуен. Музыка тыңдау: «Табиғат дыбыстары» Э.Григ Ән айту: «Аққала» |
|
Екінші таңғы ас | 10.00-10.15 | Балаларға саппен жүріп, асханаға баруды үйрету. Дәруменді екінші таңғы астың маңыздылығын ұғындыру. | |||||
Серуенге дайындық | 10.15-10.30 | Киіну: серуенге шығу. | |||||
Серуен
|
10.30
11.45 |
1.Серуенге қызығушылық туғызу; Ойын алаңын жапырақтан тазартуға үлкендерге көмектесу.
2. Аспанды бақылау, ақша бұлттар жүзіп келе жатқан сияқты. Бұлттар жеңіл ұлпа қарға ұқсайды. Аспан ашық көгілдір болса күн жылы болады деген түсініктерді бекіту. 3.Ойын алаңын жапырақтан тазартуға үлкендерге көмектесу. 4.Қимылды ойындар. «Мысықтар мен қаздың балапандары» (2-3рет қайталау); Мақсаты:Бір-біріне қақтығысып қалмай жүгіруге үйрету. 5.Дербес ойын әрекеті, серуенге алып шыққан материалдармен ойындар Мақсаты: қызығушылықтары бойынша ойындарды таңдауды қамтамасыз ету және құрдастарымен қарым-қатынасты қалыптастыру. |
|||||
Серуеннен оралу | 11.45
12.00 |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | |||||
Түскі ас | 12.00
12.55 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. | |||||
Ұйқы | 13.00
15.00 |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | |||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.00-15.30 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу : Сылдырлайды мөлдір су, |
|||||
Бесін ас | 15.30
16.00 |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | |||||
Ойындар, дербес әрекет
|
16.00 17.00
|
Дидактикалық ойын: «Кім жылдам?»
Ойын шарты:себеттің айналасында жемістер мен көкөністер аралас жатыр.Себеттің ішіне тек жемістерді жинап салу керек. |
Дидактикалық ойын:«Сөзді аяқта».Ойын шарты:педагог жемістердің алғашқы буынын айтады,балалар жалғасын тауып,сөзді аяқтайды.
|
Дидактикалық ойын:«Сөзді аяқта».Ойын шарты:педагог жемістердің алғашқы буынын айтады,балалар жалғасын тауып,сөзді аяқтайды.
|
Вариативтік компонент
«Бүлдірщіндердің шығармашылығын дамыту» |
Вариативтік компонент
«Шебер қолдар» |
|
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу
«Күз»(сурет қарастыру) Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық»
Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
–Егінді жылдың қай мезгілінде жинайды?
|
«Жапырағынан таны»ойыны: Ойын шарты бойынша. Әртүрлі ағаштардың жапырақтарын жинайды. Жинаған жапырақтарының ішінен үйеңкі және емен ағаштарының жапырақтарын тауып, сипаттап береді | Дидактикалық ойын «Атын атап бер»
Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту.
|
|||
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс
|
|||||||
Кешкі ас | 17.00-17.30 | Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. | |||||
Серуен | 17.30
18.00 |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Күз мезгілі жайында әңгіме жүргізу»,
және т.б. |
|||||
Балалардың үйге қайтуы | 18.00 | Ата-анамен әңгімелесу
Баланы жыл мезгіліне сай киіндіресізбе? |
Дербес сурет салу әрекеті. Түстерді дербес таңдау және бекіту. | Жұмбақтар.
Жыл мезгіліне байланысты жұмбақтар жасыру. Логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. |
Менің сүйікті мультфильім. | Үстел үсті ойындарын ұсыну.
Логикалық ойлау қабілетін дамыту. |