Сабақ жаспары “Нан құрамы”
Ұйымдастырылған оқу іс-әретінің
технологиялық картасы
Күні: ________________
Білім саласы: Қатынас
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: «Ас атасы – нан »Ә.Қалдыбаев
Мақсаты: Нан туралы,оны қастерлеу керектігін түсіндіру сұраққа толық жауап беруін үйрету,тақпақтын төрт жолын жаттату.
Міндеттері:
Білімділік: Балаларды нанның қасиетімен таныстыру
Дамытушылық: Сөздік қорын дамыту
Тәрбиелік: Үлкендердің еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің әдіс –тәсілі: Түсінік беру, сұрақ – жауап, суретпен жұмыс, іздену жұмысы,
Сөздік жұмыс: ұн,қамыр
Билингвалды компонент: нан-хлеб
Көрнекіліктер: тақырыпқа байланысты суреттер
Сауықтыру міндеттері: сергіту сәтін жасату.
Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің түрі: Топпен
Әрекет
кезеңдері |
Тәрбиешінің іс – әрекеттері | Балалардың
іс- әрекеті |
Мотивациялық қозғаушы
|
Шаттық шеңбері:
Балалар, барлығымыз бір-біріміздің колымыздан ұстап, бір- бірімізге жақсы тілектер айтайық. |
Балалар дөңгелене қол ұстасып тұрып,бір-біріне тілек тілейді |
Ұйымдас
тыру іздену
|
1.Әңгіме жүргізу.
– Біз бүгін нанның дастарқанға қалай келгендігін әңгімелейміз.Наның қандай түрлері бар екен? Айтыңдаршы. – Дұрыс балалр,нан ақ,нан қара,нан батон нан,қара нан,бөлке,бауырсақ немесе тәтті бөлкелер, тоқаштар болып бөлінеді екен. Нанның неден пісіретінін білесіндер ме? – Әрине, ұннан пісіреді. Ал ұнды қайдан алады? – Адамдар алдымен жерді трактормен жыртады, кейін тұқым себеді. Оны суарады. Күзде егін піседі оны комбайнмен жинайды. Диірменге апарады, бидайдан ұн дайындайды. Енді ұнды кайда апарады деп ойлайсыңдар? – Наубайханаға апарады, наубайшылар ұннан неше түрлі нан пісіреді. Пісірілген түрлі нанды дүкендерге жібереді. 3. Сергіту сәті: Нан қоқымын шашпаңдар, Жерде жатса баспаңдар. Теріп алып қастерлеп, Торғайларға тастаңдар. 4. Үлестірмелі материалмен жұмыс. Суретте берілген батон нанның бір бөлігін табу. 5.Жұмбақ жасыру Ұзын мұртты сарылар Қойынында наны бар |
Балалардың жауаптары тыңдалады.
Балалар тактадағы суретпен жұмыс істейді.
Бір-бірінің жауаптарын толыктырады.
Балалар өлең жолдарына сәйкес қимылдар көрсетеді.
Балалар барлығы бірдей орнына қойды..Балалар тәрбиешімен бірге тыйым сөздерді қайталайды.
Балалар ұн мен бидайды салыстырып айтады.
|
Рефлексиялық коррекциялау | Сұрактар:
1.Балалар дастарқанға нан қалай келеді? 2.Нанның қандай түрлері бар? Балаларды мадақтау. |
Балалар жауап береді |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: Нанның түрлерін,олардың қалай аталатынын;
Түсінеді: Нанның дастарқанға келу жолы және үлкендердің еңбегі туралы түсініктері;
Қолданады: Нан туралы тыйым сөздерді жаттап, үлкендердің еңбегін құрметтей білуді;