«Gerund and Infinitive»
АШЫҚ САБАҚ ҮРДІСІ
Факультет: Экономика және педагогика
Кафедра: Тілдер
Оқытушы: Алайдарова Салтанат Рысбекқызы
Оқытушының ғылыми дәрежесі, атағы: магистр, оқытушы
Пән: Практикалық грамматика
Курс: 2 курс
Тобы: ШТ 119-18
Сабақтың тақырыбы: «Gerund and Infinitive»
Сабақ түрі: Практикалық
Білім берудің заманауи технологияларын пайдалану формасы: Интерактивті тақта, слайдтар, карточкалар, кейс, презентация.
Сценарий формасы:
Өткізу уақыты мен орны:4 желтоқсан, 2019ж.
Уақыты: 10.40сағ, 417 ауд.
АШЫҚ САБАҚ ҮРДІСІ
№ | Оқу фрагменті атауы
Оқу фрагментінің мазмұны |
Интеракция | Инновация-лық толықтыру | Студенттердің білімі, іскерлігі мен дағдыларын (БІД) бақылау формасы | Оқу фрагментінің мақсаты | Уақыт |
1 | Ұйымдастыру бөлімі.
Студенттерді түгелдеу, тақырыптары және дәріс жоспарын жазу, дәріс мақсаты мен міндетін таныстыру,өзіндік жұмыстар үшін әдебиеттермен таныстыру |
Тақтаға сабақтың тақырыбын жазу | Сабақтың тақырыбы тақтаға жазылады | Студенттердің қатысуын тіркеу, студенттердің тақырыпты жұмыс дәптерлеріне жазуы | Оқытушының және топтың журналына студенттерді белгілеу және дәріс тақырыбын жазу | 5 мин. |
2 | Өткен сабақты қайталау (оқытушы блиц-сұрақ қояды) | Студенттерге өткен сабақ бойынша сұрақтар қойылады | Сұрақтар және олардың баллдары ноутбук экраны бетінде көрсетіледі | Әрбір дұрыс жауап үшін студент экранда көрсетілген тиісті баллды алады | Студенттің сабаққа дайындығын бағалау | 7 мин.
|
3 | Практикалық сабақты түсіндіру | Презентациялық материалдар ноутбук экраны бетінде көрсетіледі. Сонымен қатар тақта бетінде нақты геометриялық интерпретациясы түсіндіріледі | Сабақтың мазмұнын түсіндіру үшін нақты практикалық мысал программалар мен алгоритмдер пайдаланылады | Студенттер оқытушы дәрісін тыңдайды, сұрақтар қояды | Дәріс мазмұнын меңгеру | 20 мин. |
4 | Сабақты қорытындылау (сұрақтар қою, тапсырмаларға жауап беру) | Компьютер мониторы бетінде тапсырмалар көрсетіледі | Тапсырмалар электронды түрде және кеспе қағаз түрінде беріледі | Әрбір дұрыс жауап үшін студент экранда көрсетілген тиісті балды алады | Өтілген сабақтың қаншалықты меңгергенін анықтау | 8 мин. |
5 | Тапсырма, өзіндік жұмыс тақырыптарын беру | Өзіндік жұмыстар үшін тапсырмалар беріледі | Тапсырмалар электронды түрде көрсетіледі | Өтілген сабақты қаншалықты меңгергенін бағалау | 10 мин. |
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
Халықаралық гуманитарлық-техникалық университеті
«Экономика және педагогика» факультеті
«Тілдер» кафедрасы
«Практикалық грамматика»
пәні бойынша
« Gerund and Infinitive » тақырыбындағы ашық сабағы
Шымкент-2019
ҰЙЫМДАСТЫРУ БӨЛІМІ.
Сабақ тақырыбы: «Gerund and Infinitive» .
- Сабақтың мақсаты, мазмұны және түсініктілігі
Студенттерді берілген тақырып бойынша тереңдетілген сөздік қоры мен таныстыру және оларды жазбаша және ауызекі тілде қолдануға үйрету. Диалог және монологтық сойлеу бойынша студенттердің коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру.
а) студенттердің жеке белсенділіктерін дамыту, талдау, жалпылау және өз тұжырымдарын қалыптастыру қабілеттерін дамыту.
ә) тақырып бойынша зерттелген материалды жүйелеу, жалпылау және топтастыру, әр түрлі білім беру стратегиялары бар мәтінді оқып үйрену), пассивті дауыс (қарапайым) құрылымын қолдана отырып сөйлеудің грамматикалық дағдыларын шоғырландыру, зат есімнің сөзжасамдық формасын қайталау.
б) студенттерді қоршаған ортаны құрметтеуге, белсенді ұстанымды қалыптастыруға, жұпта және топта жұмыс жасау кезінде ынтымақтастық пен өзара көмекке қажеттілік пен қабілетті қалыптастыруға үйрету.
в)бірлескен жұмыстың қуанышы, сәттілік жағдайын жасау.
г)ауызша сөйлеу дағдыларын жетілдіруге арналған әртүрлі оқыту әдістерін көрсету.
Сабақ жоспары:
Theme: « Gerund and Infinitive » .
Group ShT-119-18
Teacher: Alaydarova Saltanat Rysbekkyzy
Тype of lesson: practical
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Оқылым,айтылым дағдылары қалыптасады. | ||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Герундий мен инфинитивті ажырата алады.
Көптеген оқушылар:Сөйлемдерде таба алады. Кейбір оқушылар:Герундий мен инфинитивті сөйлемдерде мағынасына қарай қоя алады. |
||
Жетістік критерийлері | Герундий мен инфинитивті бір-бірінен ажырата алады,сөйлемдерде таба алады,сөйлемдерде мағынасына қарай қоя алады. | ||
Тілдік мақсаттар | Герундий мен инфинитивті қолдана алу, орыс тілімен салыстыру, | ||
Құндылықтарды дарыту
|
Топта бірге жұмыс жасауға, бірін-бірі тыңдауға,өзге тілді меңгеруге талпындыру. | ||
Пәнаралық байланыстар | Орыс тіліндегі герундий мен инфинитивтің ұқсас жақтарын, сөйлемде аударылуын білу | ||
АКТ қолдану дағдылары | Слайдтар,видеоролик | ||
Бастапқы білім | Оқушылардағы герундий мен инфинитив туралы қарапайым түсініктерін дамыту, қандай етістіктерден кейін қолданылатынын түсінеді, сөйлемдерде таба алады,жаттығулар орындау арқылы меңгереді. | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |
Сабақтың басы | Студенттер қағаз қиындылары беріледі,соларды құрау арқылы топтасады.
The 1st of December –The first President’s Day The 16th of December– Independence Day Gerund, Infinitive атты екі топқа бөлінеді. Топ ережесі таныстырылады. Group’s rule: -be active; -be attentive; -listen to each other; -save your time; -be friendly; -enjoy learning English.
Үй тапсырмасын сұрау.
Үй тапсырмасын пысықтау.
Task. Read the text. Then write T(true), F(false) or ?(The text doesn’t say). 1.In the last 100 years, 97% of the world’s tiger population has gone.T. 2.Hunters with the guns are the biggest problem for tigers. 3. There used to be wild tigers in Kazakhstan. 4. The government plans to bring tigers to the north of Kazakhstan. 5. It will be a few years before the protected area is ready. 6. Some other countries have similar plans.
1.Jane………………. living with her evil aunt. 2. Why does the Count …… seeing Jonathan during the day? 3.Bilbo Baggins ….. living an ordinary life.
1.Jane can’t stand living with her evil aunt. 2. Why does the Count avoid seeing Jonathan during the day? 3.Bilbo Baggins enjoy living an ordinary life. |
Топ ережесі,
топтастыру парақшалары, топ аттары. |
|
Сабақтың ортасы | RULE: The verbs enjoy, don’t mind, can’t stand, imagine, fell like, suggest, practise, miss and avoid are all followed by to+infinitive\a gerund.
The verbs hope,promise, learn, expect, ddecide,afford,offer,choose and want are followed by to+infinitive\a gerund. Task:2 e. Complete the sentences with the correct form of a verb from box A and a verb from box B. Make any necessary changes to the verb tenses.
|
АКТ, тақта,
English in Mind, Student’s Book. |
|
Сабақтың соңы | Сабақ соңында рефлексия орындалады.Рефлексия «Білім мұздығы», Айсберг «Знание», Iceberg «Knowledge».
Cтудентке берілген критериялды бағалау парақшалары арқылы оқушылар өздеріне қойылған бағаларын оқиды. |
English in Mind, Workbook.
Рефлексия «Білім мұздығы», стикерлер |
|
65
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ГУМАНИТАРЛЫҚ-ТЕХНИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
«Экономика және педагогика» факультеті
«Тілдер» кафедрасы
ХАТТАМА №5
(кафедра хаттамасынан көшірме)
Шымкент қ. 4.12.2019ж.
Қатысқандар кафедра мүшелері: кафедра меңгерушісі ф.ғ.к., аға оқытушы Жакипбеков Б.А., ф.ғ.к., доцент Таукебаева Р.Б., және аға оқытушы Даулеталиева, оқытушылар: магистр, оқытушы С. Алайдарова, Г.Осымова қатысты.
Күн тәртібінде:
«Тілдер» кафедрасының оқытушысы Алайдарова Салтанат Рысбекқызы ШТ 119-18 тобында « Gerund and Infinitive » пәнінен өткізген ашық сабағына қатысып, талдау.
Ашық сабақ « Gerund and Infinitive » университеттің 2019-2020жж. оқу жылының жоспарына сәйкес 2019 жылдың 4 желтоқсан күні өткізілді.
Практикалық сабақтың тақырыбы – «Gerund and Infinitive» Тақырып пәннің күнтізбелік-тақырыптық жоспарына сай келеді.
Оқытушының ашық сабақты әдістемелік тұрғыда дұрыс өткізу үшін барлық материалдары бар. Атап айтатын болсақ,
Практикалық материал, слайдтар, сызбалар мен лекция презентация, студенттерге арналған жеке тапсырмалар.
Оқытушы Алайдарова Салтанат Рысбекқызы практикалық сабақты визуалды түрде өткізуге кірісті. Бұл әдіс студенттердің танымдық белсенділігін арттырып, өзіндік жұмыстармен айналысуға дағдыландырады деп ойлаймын. Сонымен қатар, визуалды дәріс үлкен практикалық маңыздылыққа ие болған жоғары ғылыми деңгей және теориялық абстракцияға негізделген болып табылады.
Сабақтың мақсаты: Сабақтын мақсаты студенттерді берілген тақырып бойынша тереңдетілген сөздік қоры мен таныстыру және оларды жазбаша және ауызекі тілде қолдануға үйрету. Диалог және монологтық сойлеу бойынша студенттердің коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру.
ШЕШІМ:Оқытушы өзінің көп жылдық практикалық тағылымын ұтымды пайдаланып, нақты мысалдарды келтіре отырып, практикалық сабақтың негізгі мәнін анық және түсінікті түрде жеткізе білді. Практикалық ашық сабақ барлық әдістемелік талаптарға сай жоғары деңгейде өтті. Сабақта презентациялар, есептеулер мен әдістің қолдану аумағы, нақты мысалдар көрсетілді. Студенттер сабақ барысына белсенді қатысып, көптеген жаңа материалдармен таныс болды.
Кафедра меңгерушісі: Жакипбеков Б.А.
Оқу әдістемелік жауапты: Б.С.Тоқтағұл