Funny English

Әбдуахит Салтанат Сейтжанқызы

Білімділік: «Аңдар», «Отбасы», «Сандар», «Түстер», «Дене мүшелері»  тақырыбы бойынша өткенді пысықтау.

Дамытушылық: балалардың есте сақтау, логикалық ойлау қабілеттерін, диалогтік және монологтік сөйлеу қабілеттерін дамыту.

Тәрбиелік: топпен жұмыс жасауға, ағылшын тілін құрметтеуге тәрбиелеу.

Құрал-жабдықтар: үй және жабайы жануарлардың суреттері, интерактивті тақта, аңдар киімі, түрлі-түсті қағазлар, кәмпиттер

Әдіс-тәсілдер:  ойындар, қайталау және имитация, драматизация.

Сабақтың барысы:

Сахнаға музыка ырғағымен кіреді:

Мұғалім:Good morning, children!

Балалар: Good morning, good morning

Good morning to you

Good morning, dear teacher

We are glad, to see you

-How are you?

-I’m O’K

-I’m fine. Thanks

Ал кәне, алдымен шаттық шеңберін жасап алайық.

Шаттық шеңбері: «Hello»

-Балалар бүгінгі сабағымызға қонақ келе жатқан сияқты.

Сахнаға микки маус кіріп келеді:

Mikki mouse:Hello,boys!

Балалар:Hello!

Mikki mouse:Hello, girls!

Балалар:Hello!

Mikki mouse:How are you?

Балалар:I’m OK

Mikki mouse: I’m Mikki Mouse. I like speak in English.  Балалар мен Микки мауспын. Англиядан сендерге қонаққа келдім. Сендердің ағылшын тілін қалай меңгергендіктерінді көргім келеді.

Микки маус жылайды.

Мұғалім: Балалар Микки жылап жатқан сияқты. Не болғаның сұрайық. Қәне бәріміз «Why are you crying?» деп бәріміз айтайық.

Mikki mouse: Мен жана сендере келе жатқанда себетімдегі мұз кәмпиттерімді төгіп алдым.(тағы жылайды)

Мұғалім: Жарайды, Микки жылама. Біз саған кәмпиттерінді себетке жинауға көмектесеміз. Көмектесемізбе балалар?

Балалар, Миккидің мұз кәмпиттерін қайтару үшін мына тақтадағы  кәмпиттердің артында тапсырма жасырынған, сол тапсырманы орындасақ, Миккиге көмектесе аламыз. Дайынбыз ба? Are you ready?

Ал, ендеше 1 тапсырма:

1ші мұз кәмпит: «Find mistakes»

-Good bye дегеніміз Сәлем

-Hello бұл Сау бол!

-Yes — Жоқ

-No- Иә

2ші мұз кәмпит :«Sing a song»  Ән айтып бер

Мұғалім: Қәне балалар, қандай ән айтып береміз?

Ән: «Family finger»

Мұғалім : — Well done! Thank you! Sit down, please!

3ші мұз кәмпит :Ал, енді балалар келесі тапсырманы орындау үшін бізге дене мүшелерінің ағылшын тілінде атауларын еске түсіруіміз керек екен.  Экранға қараймыз.

Мен сендерге кез келген дене мүшесін ағылшын тілінде айтам, сендер көрсететін болыңдар.

— Show me your head (shoulders, eyes, knees, fingers, hands, ears).

Now, stand up. Let’s sing a song «Head, shoulders, knees and toes»

— Thank you! Sit down, please.

4ші мұз кәмпит   Өлең шумағы

1-бала: Айболат

I like to read

I like to run

I like to play

It’s fun

 

2-бала: Наргиз

Friends care

Friends share

We need friends

Every where

 

3-бала: Оразалы Айару

I can walk

I can run away

I can dance

I can swim and stay

 

4-бала: Spring is green

Summer is bright

Autumn is yellow

Winter is white

 

-Very good!

 

 

5ші мұз кәмпит Ойын: «Түрлі түсті іздер»

Бұл ойынға маған 3 бала келсін. Сендердің алдарында ғажайып көпір тұр. Осы көпірден іздердің түстерін атап өтесіңдер. Қалған балалар сендерге көмектеседі.

-Жарайсыңдар балалар! Барлық тапсырманы жақсы орындап шықтыңдар.

6ші мұз кәмпит «Ғажайып орман»

— Look, these are animals. Name the animals

-We can see domestic and wild animals.Жабайы және үй жануарларын көріп тұрмыз. Ал ендеше тағы бір ойын ойнайық. If the animal is wild – clap your hands, if the animal is domestic – tap your legs.Мен сендерге жануардын атын атаймын, егер жабайы жануар болса, шапалақтаймыз, ал егер үй жануары болса аяқтарымызды топылдатайық ия?

Сонымен қатар жабайы жануар нешеу, үй жануар нешеу қәне санайық.

-Very good!

7ші мұз кәмпит «Fairy taile».

Балалар костюмдерін кигенше  мұғалім ойын өткізеді.

 Ойын: Ал енді балалар, кішкене ойын ойнайық мен сендерге сұрақ қоямын, сендер «Yes, I’m» немесе  «No,I’m not» деп жауап бересіңдер. Are you ready? Дайынсыңдарма?

— Are you a boy? Are you a girl? Are you Balausa? Are you Raiymbek?

— Yes, I’m. /No,I’m not.

All right! Thank you! You are very clever children!

 

«Wooden house»

There is stood a small wooden house (teremok) in the open field.

A mouse ran by: — Little house, little house! Who lives in the little house?

Nobody answered. The mouse went into the house and began to live there.

A frog hopped by: — Little house, little house! Who lives in the little house?

— I am a mouse. And who are you?

— I am a frog. Let’s live together.

So the mouse and the frog began living together.

A hare ran by.

He saw the house and asked: — Little house, little house! Who lives in the little house?

— I am a mouse.

— I am a frog. And who are you?

— And I am a hare.

The hare jumped into the house and all of them began living together.

Then there came a fox. She knocked on the window: — Little house, little house! Who lives in the little house?

— I am a mouse.

— I am a frog.

— And I am a hare. And who are you?

— And I am a fox. The fox climbed into the house too.

A wolf ran by: — Little house, little house! Who lives in the little house?

— I am a mouse.

— I am a frog.

— And I am a hare.

— And I am a fox. And who are you?

— I am a wolf.

The wolf climbed into the house too, and they all started living together.

A bear walked by.

He saw the house and roared: — Little house, little house! Who lives in the little house?

— I am a mouse.

— I am a frog.

— And I am a hare.

— And I am a fox.

— And I am a wolf. Who are you?

— And I am a bear!!!

The bear started climbing onto the roof and — crushed the whole house!

All of the scared animals ran away in different directions!

 

Мұғалім:Жарайсыңдар балалар! Барлық тапсырманы жақсы орындап шықтыңдар. Микки маус балалардың тапсырма орындағаны сізге ұнады ма?

Микки маус: Ия, балалар сендер барлығын дұрыс орындадыңдар. (Музыка ойнап сиқыр болып кәмпиттер себеттердің ішінен табылады)

Ой мынаны қараңдар менің кәмпиттерім… Балалар мен бұл кәмпиттерді табуға көмектескендерің үшін, сендерге сыйлаймын. Топқа апарып бөлісіп жеңдер.

Мұғалім: Рахмет саған Микки маус. Қәне, балалар рахметті ағылшын тілінде айтайық. Thank you Mikki mouse!

-Good bye! (Микки мауспен қоштасады.)

Қортынды жасау. Балалар бүгінгі сабағымыз ұнадыма сендерге? Қандай ертегіні сахналадық? Ертегі кейіпкерлері өзара тату ма? Ал қонаққа кім келді? Микки маус ағылшын тілінде өте жақсы сөйлейді екен ия балалар! Бізде дәл солай ағылшынды жақсы меңгеруіміз қажет. Ал ол үшін дәл бүгінгідей сабаққа белсене қатысу қажет.  Сабағымыз аяқталды. The lesson is over. Good bye!

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.