2 санына көбейту жəне бөлу кестесін бекіту.

 

Тақырыбы: 2 санына көбейту жəне бөлу кестесін бекіту. Мектеп: Қ.Аманжолов атындағы ЖОМ
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сулеева К
2-сынып Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Оқыту мақсаттары 2.1.2.4** 2; 3; 4; 5 сандарына көбейту мен бөлу кестесін құру, білу жəне қолдану.

2.5.1.3.Бірдей қосылғыштардың сомасын табуға; мазмұнына қарай жəне бірдей бөліктерге бөлуге берілген есептерді талдау жəне шығару; кері есеп құру жəне шығару.

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар:

•2-ге көбейту жəне бөлу кестесін біледі жəне қолданады.

Көптеген оқушылар:

•көбейту жəне бөлуге берілген есептерді шығаруда амалдарды дұрыс таңдауды іске асыра алады.

Кейбір оқушылар:

•көбейту жəне бөлуге берілген есептерді өз бетінше құрастырады жəне шығара алады.

Тілдік мақсаттар Оқушылар:2-ге көбейту кестесі қалай құрылғанын түсіндіреді, көбейту

жəне бөлуге берілген есептерді шығаруда амалдар таңдауды түсінеді.

Пəндік лексика жəне терминология:

Көбейту кестесі, көбейту мен бөлудің байланысы, көбейту мен бөлуге берілген есептер.

Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы

Талқылау:

 

2 санына көбейту жəне бөлу кестесі қалай құрастырылғанын түсіндіре аласың ба?

Көбейту кестесін есептеулер барысында қалай қолдануға болатынын түсіндіре аласың ба?

Есепті қалай шығаратынын түсіндір? Есептің шешуін қалай жазатынын түсіндір?

Жазу:

2 санына көбейту жəне бөлу кестесі, есептердің шешуін жазу.

Тірек білім, білік, дағдылар Көбейту мен бөлу амалдарының мағынасы, 2 санына көбейту жəне бөлу кестесі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт (минут)  

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар
0–3 Қызығушылықты ояту.

Психологиялық дайындық. Мұғалім оқушыларды  қазақтың ұлттық  ойындары туралы, математиканың ойын жүргізуге қалай көмектесетіні (есеп жүргізу, командаға бөліну, ойынға керекті заттарды санау жəне т.б.) туралы əңгімеге тартады.

 
  Үй тапсырмасын тексеру.

Пысықтау. Моншақ түзу әдісі

2 санына көбейту

жəне бөлуге

 

                                   

 

4–6   берілген

мысалдары бар карточкалар.

 

 

 

 

7–11

Жаңа сабақ

Қимылды ойындар.

Асықтарды екі екіден санату.

Ұжымдық жұмыс.

1-тапсырма.  Асықтарды санатып тақ сандар мен жұп сандарды ажырату.

Топтық жұмыс.

1.       Қалдықсыз бөлінетін сандарды ата.

2.       Қалдықсыз бөлінбейтін сандар

3.       Асықтардан жұп және тақ сандарды атау.

 

 

Оқулық.
 

 

 

12–29

Ұжымдық жұмыс

2- тапсырма. А) 20-ға дейінгі жұп сандарды өсу ретімен ата.

Ә) Оқушылар 20-ға дейінгі жұп жəне тақ сандарды өсу жəне кему реті бойынша жазады.

Шыбын ұрғыш әдісі.

Әр топтан оқушылар шығып тақтадағы есептердің жауабын табу.

Жұптық жұмыс. «Ойлан –жұптас-бөліс» әдісі

3-тапсырма.

Оқулық жəнедəптер.
 

 

 

 

30–40

Сергіту сәті.

Топтық жұмыс. Дәптермен жұмыс.

4-тапсырма. Салыстыру.

Топтық жұмыс.

5-тапсырма.

А) 18 бала ойнау үшін жұптасып сап құрды. Неше жұп болды?

 

 

 

Ә) Балалар ойнау үшін әр командаға 4 адамнан бөлінді .

2 командада барлығы неше адам болды?

Б) Аулада 14 бала ойнап жүр. Олар 2 командаға теңдей бөлінді. Әр командада неше адамнан болды?

Үйге. 6 тапсырма.

 

 

 

 

 

Оқулық.

Құрастырмалы жинақ.

41–45 Рефлексия.

Жетістік деңгейін бағалайды. Оқушылар:

•2-ге көбейту жəне бөлу кестесін біледі жəне қолдана алады.

•көбейту жəне бөлуге берілген есептерді шығаруда амалдарды таңдауды дұрыс жүзеге асыра алады.

•көбейту жəне бөлуге берілген есептерді өз бетінше құрастырады жəне шығарады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жетістіктер жолағы.

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *