ЦИКЛОГРАММА. Өтпелі тақырып: «Әрқашан күн сөнбесін»

ЦИКЛОГРАММА
ІІI-апта (16.05.2022-20.05.2022 ж.)
Ортаңғы «Күншуақ» тобы Өтпелі тақырып: «Әрқашан күн сөнбесін»
Тақырыпша: Көңілді жаз
Күн тәртібі Дүйсенбі
16.05.2022ж Сейсенбі
17.05.2022ж Сәрсенбі
18.05.2022ж Бейсенбі 19.05.2022ж Жұма
20.05.2022ж
«Сәлеметсіңдер ме, балалар?»
Балаларды қабылдау
(Ата –аналармен
әңгімелесу)
Ойындар (үстел үсті, саусақ т.б.

 

 

 

Таңертеңгі дене шынықтыру Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Көңілді жаз туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және
көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.
Сенде не бар?
Мақсаты: Сұрақты түсініп затты дұрыс атап, жауап беруге үйрету.Шарты: Мұғалім заттарды балаларға таратып беріп, сенде не бар? — деп сұрақ қояды, балалар жауапбереді
Домино Дидактикалық міндет. Балалардың қоғамдық тасымалдаушы көліктер жайлы білімдерін дамыту: автокөлік, позд, ұшақ, кеме, қайық, олардың ерекшеліктерін анықтау; балалардың бірге ойнау, ережеге бағыну қабілеттерін тиянақтау Балалар мен дос бола білейік
Мақсаты: Балаларды басқа
балабақшадағы, ауладағы
балалармен дос болуға баулу, балалармен
тілдік қарым-қатынас мәдениетін сақтауға
үйрету. Сенде не бар?
Мақсаты: Сұрақты түсініп затты дұрыс атап, жауап беруге үйрету.Шарты: Мұғалім заттарды балаларға таратып беріп, сенде не бар? — деп сұрақ қояды, балалар жауапбереді
Кім көп сөз айтады?Мақсаты: Өткен сөздерді пысықтау, логикалық ойлау қабілетін дамыту.Шарты:
Мұғалім тақырыпты айтады, балалар сол тақырыпқа байланысты сөздерді айтады.
Мысалы: «Ойыншықтар». Балалар: доп, аю, қоян,
зырылдауық т. б
Таңертеңгі жаттығулар кешені Құралсыз 5-6минут
Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру.
Гигиеналық шаралар
Таңғы ас Ойын- жаттығу
Айнадағы бейнедей,
Қимылдарды қайтала.
Бiр сөз айтсаң сен оған
О-дан жауап қайта ма?
/Б.Бөрiбаев/

Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау Асқа деген құрметті түсіндіру.

Ойындар, ұйымдастырылған Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар
Дидактикалық «Азамат өсіп келеді». Тақпақтар жаттаймыз. Лото Дидактикалық «Әрқашан күн
оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық міндет. Балалардың мектеп, үй жануарлары, отбасы туралы жекелеген білімдерін жүйеге келтіру; сөйлеу қабілетін дамыту, заттарды дұрыс атауға үйрету, жалпылама сөздерді қолдану: көлік, үй жануарлары, мектеп, отбасы.  Сөзі: Ертай Ашықбаев.
Көрсетіп көмек кішіге,
Үлкенге сәлем береді.
Ұқыпты барлық ісіне Азамат өсіп келеді. Біз кішкентай балдырған,
Сескенбейбіз жаңбырдан.
Төбемізде қолшатыр,
Алдымызда жол жатыр міндет. Балалардың мектеп, үй жануарлары, отбасы туралы жекелеген білімдерін жүйеге келтіру; сөйлеу қабілетін дамыту, заттарды дұрыс атауға үйрету, жалпылама сөздерді қолдану: көлік, үй жануарлары, мектеп, отбасы.  сөнбесін».
Күн әлемі, көк әлемі
Бұл суреті жас баланың.
Ақ қағазға салған ізі,
Қалдырған бұл сөзі:
Қайырмасы:
Әрқашан күн сөнбесін!
Аспаннан бұлт төнбесін!
Қасымда болсын мамам
Болайын менде аман
«Ойнайықта та, ойлайық» Ұйымдастырылған оқу қызметтері
(Үзілісті қосқандағы жалпы ұзақтығы. Үзілісте: Дәруменді таңғы ас)
Жаратылыстану. Тақырыбы: Жәндіктер –кішкентай көмекшілер Мақсаты:
Жәндіктердің пайдасы мен зияны жайлы түсіндіру, балаларды олармен таныстыру.
Орыс тілі. Тема:Лето Цель: Обучать проявлять интерес к явлениям живой и неживой природы , познакомить с основными признаками лета , развивать речь, внимание , умение отвечать на вопросы ,воспитывать любовь к природе.
Дене шынықтыру.
Тақырыбы: Математика негіздері.
Тақырыбы: Алыс – жақын. Биік – аласа. Сол жақ – оң жақ.
Мақсаты: Өзінің айналасындағы және қағаз бетіндегі кеңістікте бағдарлану білігін бекітуді жалғастыру (алыс-жақын, биік-аласа, сол жақ-оң жақ); осы терминдерді сөйлеген кезде қолдану білігін бекіт
Құрастыру. Тақырыбы :Жайлаудағы қошақандар Мақсаты:Жануарлармен таныстыру олардың төлдерімен таныстыру . Сөйлеуді дамыту. Тақырыбы: «Ғажайып қалта»
Мақсаты: Сөйлем қарқынын өзгерте білуге үйрету ( мысалы: ақырын сөйлеу ). Ойыншықтарды күтіп, ұқыпты, таза ұстауға тәрбиелеу.
Дене шынықтыру.
Тақырыбы: Көңілді әткеншек
Мақсаты: Тереңдікке секіруге үйрету. Орындықтан секірген кезде алға қарап, бас пен денені түзу ұстап, аяқты сәл бүгіп, табанды жазып, жерге жеңіл қону; шеңбер құру; бір-біріне кедергі жасамай, алға-артқа жылжи білу қабілеттерін Сурет салу. Тақырыбы: «Балапандар көк шалғында»
Мақсаты: Көк шалғындағы балапандар жайлы түсініктерін жетілдіру, сөздік корларын жетілдіру, қылкаламды пайдаланып, үзік сызықтарды қосу аркылы сурет салуға қызығушылықтарын арттыру. Көркем әдебиет. Тақырыбы: «Отан»(өлең )Е. Өтетілеуұлы Мақсаты: Отан туралы шығармаларды оқып беру арқылы әдебиетке құштарлыққа баулу. Өлеңді мәнерлеп оқуға үйрету. Өз Отанын сүюге тәрбиелеу
. Дене шынықтыру. Тақырыбы: 1.Бастаушыны (жүргізушіні)ауыстырып жүру және секіру.
Тақырыбы:
2.Бір орыннан ұзындыққа секіру.
Мақсаты: Бір орыннан ұзындыққа секіруге жаттықтыру.Тепе-
Бастаушыны (жүргізушіні)ауыстырып жүру және секіру.
Мақсаты: «Қол мен аяқ қозғалыстарын үйлестіріп жүру және
Қол мен аяқ қозғалыстарын үйлестіріп жүру және
Қимыл-қозғалыстың үйлесімділігін олардың дәлділігі мен нақтылығын көрсету,түсіндіру.
Балаларды қамқорлыққа тәрбиелеу.
Музыка. Тақырыбы: Аспаптар әлемі Мақсаты:Ән айтуға талаптарын одан әрі қызықтыру,Аспаптармен таныстыру. бекіту.
теңдікті сақтау және бағдарлай білу біліктерін дамыту.Еңбектеуге және арқан немесе гимнастикалық қабырғада өрмелеуге үйрету; гимнастикалық орындық үстінде жүруді бекіту.

 

«Табиғат аясына бірге бармыз»
Серуенге дайындық. Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау.
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.
Серуен Бұлтқа бақылау жасау.
Бақылау
Наурыз айының екінші жартысында алғашқы шоғырланған бұлттар пайда бола бастайды. Қимылды ойын
Күнге бақылау жасау
Бақылау
Күннің аңыздылығы адам өмірінде өсімдік пен жануарлар әлеміндегі алатын орны жайында түсінік қалыптастыру Қимылды ойын
«Күн мен бұлт»
Шеңбер бойында жұппен тұруды жалғастыру, ойын ережесін сақтау. «Күн» деген сөзді естігенде қыдырып жүреді, ойнайды, «түн» сөзінде тығылады. Бақылау. Транспортты бақылау.
Мақсаты: көлік түрлері туралы білімдерін толықтыруды жалғастыру. Оларды тануға , айырып атауға үйрету. Аспанға бақылау жасау.
Бақылау
Балалардың көктемгі аспанға назар аударуларын талап ету. Қимылды ойын
«Қазым,қазым қаңқылда!»
Ойын шартына сай түрлі қимылдар жасауға үйрету. Балалардың ойында қырағылық, шапшаңдық таныта білдіруіне назар Шоғырланған бұлтқа бақылау жасау.
Бақылау
Наурыз айының екінші жартысында алғашқы шоғырланған бұлттар пайда бола бастайды. Қимылды ойын
«Кілттер»
Кеңістікті бағдарлап жылдам әрекет жасауға үйрету. Бастаушы шеңбер бойымен жүріп, кілт кімде деп сұрайды. Балалар жауап беріп орындарын ауыстырады. Бастаушы бос шеңберді жылдам алып қою керек.
Еңбек әрекеті
Гүл тұқымын топыраққа егу.
аудару.
Еңбек іс-әрекеті
Тұқымды қарашірікке отырғызу.
Шеңберсіз бос қалған бала бастаушы орнына болады. Балалардың ойынға деген қызығушылығын арттыру.
Еңбек іс-әрекеті
Ауладағы қарды тазалау.
Серуеннен оралу Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау
«Ас дәмді болсын»
Гигиеналық шаралар Түскі ас Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру; Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. балалардың назарын тағамға аудару ; тағамның атымен таныстыру, бата айтқызу Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау.
«Тәтті ұйқы»
Күндізгі ұйқыға жатқызу Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату
Баяу бесік
жырын тыңдату Төлдер айтысы
ертегісін оқып беру. . Торғай мен тышқан
ертегісін айту Бір үзім нан
«Торғай мен тышқан» ертегісін оқып беру
Екі сараң қонжық.
ертегісін оқып беру. Баяу музыка тыңдату
«Ұйқыдан ояну және сергіту»
Біртіндеп ұйқыдан ояту.
Шынықтыру шаралары.Ойындар 1.Керуеттегі жаттығулар
Балалар ұйқыдан оянады. Жалпы денеге арналған жаттығу-балалардың  денсаулығын нығайтып, дене, қолдың саусақтарын ашып-жұму бітімін жақсы қалыптастырады.  Ұйқымызды ашайық  Қолымызды созайық
Енді қане бәріміз,
Жаттығуды жасайық. 2.Керует жанындағы жаттығулар
Б.қ.: аяқты сәл алшақ қою. Қолдарды жан-жаққа созу, былғау . Б.қ.: тұрып, қол белде, аяқ сәл алшақ. Оң жаққа, сол жаққа бұрылу. Б.қ.: тұрып, аяқ сәл алшақ, қол төменде. Отыру, саусақпен еденді соғу, бастапқы қалыпқа келу.  Б.қ.: тұрып, аяқ сәл алшақ, қол түсірілген.
Жүріспен кезектесіп, бір 3.Шынықтыру шарасы.
«Денсаулық» жолымен жүру. Арнайы жолдармен, Жалаң аяқ жүреміз. Табанға біз нүктелі, Массаж жасау білеміз.
4.Демалуды қалыпқа келтіру
Тыныс алу жаттығулары.
Денсаулық ол – шыныққанБарлық денең мүшесі.Денсаулық ол — тыныққанЖүйке тамыр жүйесі.
«Денсаулығым керемет, жаттығуға рахмет!»
1,5 мин 5.Ұйқымызды ашайық Қолымызды созайық
Енді қане бәріміз,
Жаттығуды жасайық.
— Кереуетте жатып, аяқ – қолдарын жоғары көтеру кезекпен.- Керуетте жатып велосипед тебу.
— Қолды алға созып, қайшылап қозғалту.
Төсектен тұру:Сағаттың тіліндейИіліп оңға бір.Сағаттың тіліндейИіліп солға бір.
Оң аяқ, сол аяқ
— Кереуетте жатып, аяқ – қолдарын жоғары көтеру кезекпен.- Керуетте жатып велосипед тебу.
— Қолды алға созып, қайшылап қозғалту.
Төсектен тұру:Сағаттың тіліндейИіліп оңға бір.Сағаттың тіліндейИіліп солға бір.
Оң аяқ, сол аяқ
Жаттығу оңай- ақ.6-7 рет
орында секіру.
7 — 8 рет
Жаттығу оңай- ақ.6-7 рет

«Ас дәмді болсын» Гигиеналық шаралары. Бесін ас. Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау

«Алақай! Ойнаймыз!» Ойындар, дербес әрекет. «Ойыншықтар әлеміне саяхат» Тақырыбы: Біздің топтағы әдемі ойыншықтар.
Мақсаты: Балаларды ойыншықтың көптеген түрлері бар екенін айтып түсіндіру. Ойыншықтар өлеңін жаттату. Жылдам тез жинайды?
Дидактикалық міндет. Балалардың жеміс пен көкөністерді тез топтастыруға үйрету, тәрбиешінің сөзіне жылдам әрекет етуге, төзімділікке және тәтіптілікке тәрбиелеу ТҮЛКІШЕК (қызықтама)
Tүлкi, түлкі, түлкішек, — Түнде қайда барасың? — Апам үйіне барамын, — Апаң саған не берер? — Eшкі сауып сүт берер, — Оны қайда қоясың? — Жалпақ тасқа қоямын. — Ит ішіп кетсе қайтесің? — Бақан ала қуамын. — Былғанып қалса қайтесің? — Ағын суға жуамын. — Ағып кетсе қайтесің? — Қайықпенен қуамын. — Жеткізбесе қайтесің? –
Жылай, жылай қаламын. Кім тез жинайды?
Дидактикалық міндет. Балалардың жеміс пен көкөністерді тез топтастыруға үйрету, тәрбиешінің сөзіне жылдам әрекет етуге, төзімділікке және тәтіптілікке тәрбиелеу Ойыншық өзі туралы неайтады?
Дидактикалық міндет.
Балаларды заттардың өзіне тән өзгеше ерекшеліктерін сипаттауға үйрету; сөйлеу, тыңдау қабілетін дамыту.
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыстар. Жеке баламен жұмыс: Мақсаты: Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденеңді орындауға биімделді Мақсаты: құрдастарына сұрақтарға жауап береді, қарым-қатынас жасауға үйрету
Жеке баламен жұмыс: Мақсаты: Әр түрлі сызықтарды салу: тік, көлденеңді орындауға биімделді Мақсаты: аттарды, суреттерді қарастыруда сұрақтарға жауап береді, әңгіме құрастыру. Мақсаты: көлік құралдарын атауды үйрету

Серуенге дайындық. Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау.
Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.
Серуен, қимыл – қозғалыс ойындары « Көзді жұм » ойыншының көзін байлап, бірнеше ретшыр-көбелек айналдырады, соданкейін былай деп сұрайды Мысық, мысық неде тұрсың?Күбіде.
 Не бар екен күбіде?Бар боп шықты ашытпа.Бізді емес, тышқанды ұста.Осы сөздерден кейін ойынға қатысушылар жан-жаққа тарап қашады, ал « Соқыртеке» оларды қуады.
« Қармақ »
Жүрісі: Балалар шеңбер жасап тұрады. Шеңбердің ортасында тәрбиеші. Ұшына құм салынған қапшық байланған жіпті төменнен айналдырады. Балалар мұқият қарап тұрады. Өзіне келгенде жіптен секіріп үлгере алмаған бала, ойыннан уақытша шығады. Жіптері кері бағытта да айналдыруға болады. Егер секіру қиын болса, кейін қарай секіріп кетуге болады Саусаққа арналған жаттығу:
Достық
Қыздар менен ұлдар
Дос қой біздің топта.
Ұсынса біреу қолын,
Ешқашан бас тартпа.
«Досың туралы айт» жаттығуы
Сенің досың ұл ма, әлде қыз бала ма?
Досың ызақор ма, әлде мейірімді ме? « Соқыртеке » ойыншының көзін байлап, бірнеше ретшыр-көбелек айналдырады, соданкейін былай деп сұрайды Мысық, мысық неде тұрсың?Күбіде.
 Не бар екен күбіде?Бар боп шықты ашытпа.Бізді емес, тышқанды ұста.Осы сөздерден кейін ойынға қатысушылар жан-жаққа тарап қашады, ал « Соқыртеке» оларды қуады.
«Аққу-қаздар»
Балалардың өз еріктерімен жасалатын
іс-әрекеттері
«Аңшы мен қояндар»
Балалардың өз еріктерімен жасалатын іс-әрекеттері
Серуеннен оралу. Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау
«Ас дәмді болсын»
Гигиеналық шаралар Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру; Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. балалардың назарын тағамға аудару ; тағамның атымен таныстыру, бата айтқызу Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау.
Кешкі ас
«Қош бол, балабақша!»
Балалармен,
ата-аналармен қарым- қатынас.
Еркін ойындар.
Балалардың үйге қайтуы. Ата-аналардан сұраныс:
« Көңілді жаз» гул салатын себет жасау.
Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу. Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту. Ата-аналардан сұраныс:
Ойыншық салатын себет жасау.
Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелеу. Бала тәрбиесіне көңіл бөлуді ескерту.
Ата-аналардан сұраныс:
« Көңілді жаз» гул салатын себет жасау.
Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету

Циклограмманы толтырған тәрбиеші: Тәрбиеші : Ташева А.З. Даулеталиева Н.У.
Циклограмманы тексерген әдіскер: __________________

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.