Мен және менің достарым

Кадыркулова Карлыгаш Нурымбетовна

Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетінің технологиялық картасы

 

 

Күні: 04.04.2022ж

Білім беру саласы: Әлеуметтік орта.

Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.

Тақырыбы: «Мен және менің достарым»

Мақсаты  1. Өзінің есімін, тегін атай білуге жаттықтыру.

  1. Топтағы балаларды атымен атауды үйрету; «ұл», «қыз» ұғымдары туралы түсініктерін бекіту.
  2. Адамдармен өзара түсінісіп, қарым-қатынас жасай білуге үйрету.

Қажетті құрал-жабдықтар:.ойыншық тышқан, доп, балалардың суреттері, үлестірмелі материалдар.

Сөздік жұмыс: достық, ынтымақ.

Оқу іс – әрекеттің кезеңдері Тәрбиешінің іс — әрекеті Балалардың іс – әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық Қандай ғажайып таң! Бәріміз шаттық шеңберіне тұрып, бір-бірімізге игі тілектерімізді айтайық.

 

-Бізге қонаққа келіп тұр. Кім болды екен?(тышқан жылап кіреді).

Тәрбиеші тышқаннның дауысына салып:

-Сәлеметсіңдер ме балалар! Менің көңіл-күйім түсіп кетті, өйткені менің достарым жоқ. Қарап тұрсам, сендер өте көңілдісіңдер, сендер көпсіңдер. Мен достардың қандай болатынын да білмеймін.

-Балалар, алдымен танысып алайық.

Шеңбер бойымен өз есімдеріңді атап шықсаңдар жақсы болар едіңдер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шаттық шеңберіне тұрады, бір-біріне игі тілектерін білдіреді, тышқанға әрқайсысы аттарын айтады

Ұйымдастырушылық-ізденістік. 1.Білімді өзектендіру:

-Тышқанға көмектесіп, достың қандай болатынын және достық туралы айтып берейік.

-Сендердің достарың бар ма?

-Достық дегенді қалай түсінесіңдер?

 

2.Достық тақырыбында әңгіме өткізу.

-Достық — ада–дардың бір-бірімен жақсы ниетпен араласуды, бірге ойнауы. Балалар, нағыздостың қандай болатынын білесіңдер ме?

-Ынтымақ – адамдар арасындағы ұйымшылдық, бірлік.

 

3.Үлестірмелі материалдармен жұмыс. Тапсырманы қалай орындау керектігін түсіндіреді, қалай орындағандарын қадағалайды.

Жеке жұмыс жүргізеді.

«Иә немесе жоқ» ойыны. Шарты: тәрбиеші сөйлемдерді айтады, балалар келісетіндерін немесе келіспейтіндерін «иә», «жоқ» деген жауаптармен білдіреді.

-Ұзақ дос боламыз.

-Достықты біз бағалаймыз.

-Бірге ойнаймыз.

-Бір-бірімізге көмектесеміз.

-Достарды ренжітеміз.

-Досымның қолындағы ойыншығын тартып аламын.

 

4.Саусаққа арналған жаттығу.

Достық

Қыздар менен ұлдар,

Дос қой біздің топта.

Ұсынса біреу қолын,

Ешқашан бас тартпа.

 

5.»Досың туралы айт» жаттығуы.

 

-Досыңның есімі кім?

 

-Сенің досың ұл ма, әлде қыз бала ма?

-Досың ызақор ма, әлде мейірімді ме?

 

Сұрақтарға жауап беріп, өз білімдерімен бөліседі.

 

 

 

 

 

Тәрбиешіні мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тапсырманы орындайды.

 

 

 

 

Сұрақтарға жауап бере отырып, ойынға қатысады.

 

 

 

 

-Иә.

-Иә.

-Иә.

-Иә.

-Жоқ.

-Жоқ.

 

 

Саусаққа арналған жаттығуды орындайды. Мәтін мазмұнына сәйкес қимыл-қозғалыс жасайды.

 

 

Өз достарын сипаттайды.

 

Менің досымның аты Аяжан.

Ол – қыз бала.

 

Ол мейірімді.

  Тышқан: Балалар, сендерге көп рақмет. Менің кетуім керек. Енді мен дос табатыныма сенімдімін, өйткені мен дос және достықтың не екенін түсіндім.

Балалармен қоштасады.

Тәрбиешімен бірге оқу іс-әрекетті қорытындылайды.

 

 

 

 

Тышқанмен қоштасады.

 

 

Күтілетін нәтиже:

Орындайды:Заттарды сипаттап айтуға және басқа да ойыншықтардың неден жасалғанын ажыратуға арналған тапсырмаларды.

 Түсінеді: Металл және ағаштан жасалатын ойыншық түрлері туралы мәліметтерді тыңдап.

Қолданады: Заттардың қандай материалдардан жасалатынын анықтап, оларды топтастыра бәлу дағдыларын.

Технологиялық картаны толтырған:

 

Тәрбиеші: Кадыркулова карлыгаш Нурымбетовна

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.