Әуе көліктері

САБАҚ: 14.

Бөлім: Көлік және жол белгілері.

Тақырыбы: «Әуе көліктері»

Мектеп: Төрткүл» жалпы орта мектебі
Күні: 12.02. 2020 ж Мұғалімнің есімі: Умбетова Лаура

 

СЫНЫП: 5  «А» Қатысқандар саны: 5 «А» Қатыспағандар: 0
Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

5.3.3.1 -сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру

5.4.4.4 -сан есімнің мағыналық түрлерін ажырата білу,  сан есімді зат есім орнына қолдана білу

Бағалау  критерийі Сюжетті суреттердің желісі бойынша әңгіме құрастырады.

Сан есімнің мағыналық түрлерін ажыратады.

Тілдік құзіреттілік  
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс Математика, музыка
Алдыңғы тақырып Қазіргі кездегі автомобильдер түрлері
Жоспарланған

Уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Басталуы  7 минут

 

Сәлемдесу, оқушыны, түгелдеу, сабаққа дайындығын тексеру.

Топқа бөлу.

Психологиялық ахуал орнату.

Үй тапсырмасын сұрау.

«Кім жылдам» ойыны арқылы «Шындық немесе Жалған» ашық тапсырманы орындату. Кеспе қағаз

Мысалы:

Тапсырма Ия Жоқ
Қазіргі кездегі автокөліктің жаңа түрі жигули    
Тойота автокөлігі жылдам жүреді.    
Әуе көліктеріне ұшақ жатады    
Су көлігіне зымыран, ұшақ жатады    
Қазіргі кезде автокөліктер аз    
Ұшақпен тез арада баратын жеріңе тез жетесің.    
     
1-топ

2-топ

3-топ

 

 

 

 

Ашық тапсырма

Ортасы   20 минут Білу және түсіну

1-      Тапсырма. Суреттер сөйлейді» әдісі  суреттерге қарап бүгінгі сабақтың тақырыбын айтамыз және мәтін құраймыз.

 

2-тапсырма. Әуе көлігі мен су көлігін салыстырыңыздар

 

Венн диаграммасы арқылы ұқсастығын табыңыздар

 

 

Дескриптор:

1 Суреттер арқылы мәтін құрастырады
2 Көліктің түрлерін салыстырады.

 

ҚБ. Басбармақ

 

3-тапсырма.  ӘТН. Есептік және реттік сан есім.

 

 

Дескриптор:

1 Кестені  дұрыс толтырады
2 Сан есімдерді мағынасына қарай ажыратады.

 

ҚБ. Смайлик

 

 

Оқушылар өз ойларын дәптерге  жазып, тақырыптың мазмұнын анықтайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар Венн диаграммасы арқылы көліктің түрлерін ажыратады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мәтіннен сан есімдерді табады, мағынасына қарай ажыратады.

 

 

 

 

 

Аяқталуы   минут Ия, жоқ ойыны. Оқушылар орындарында отырып жауап береді.

 

 

 

 

Саралау тапсырмалары:

Әуе көліктерін ата?

Әуе көліктері  туралы нақты ақпарат жаз

Сан есімнің мағыналық түрлерін ата.

 

 

Топтастыру

мен жұмыс жүргізу

Қосымша ақпарат

 

Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

Байланыс

· · ·
Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаты шынайы, бағалау критерийі сай келеді. Сыныпта ахуал өте жақсы, саралау шаралары тиімді болды.

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім. Мен өз жоспарыма Ашық тапсырмаларды көп беруді енгіздім.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Тақырыпты ашуда мәтін құрастыру оқушы үшін де, мұғалім үшінде табысты болды.

2:  Тақырып бойынша суреттер арқылы тапсырманы орындау өте тиімді.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:  «Ия және жоқ» деген ашық тапсырмалар сабақты жақсартады.

2:   Саралау тапсырмалары тақырыпты қаншалықты меңгергендігін жақсарта алады.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *