Қазақ тілін қашықтықтан оқытудың тиімді әдістері

байланысты үйде, кейбіреулері мектепте жұмыс орнында іске асырып жатыр. Қашықтықтан оқыту қай пәннің ұстазы болмасын коммуникативтікті, жауапкершілікті, сауаттылықты талап етеді.

Қашықтықтан оқыту сабақтарын одан әрі жетілдіру келесі факторлармен байланысты:

  • Мультимедиалық-дыбысталған бейне — және слайд фильмдер, анимация, графика;
  • Процестер мен құбылыстардың математикалық модельдерін қоса алғанда, қаныққан интерактивтілік;
  • Аудио және бейне ағынын пайдалану;
  • Бақылау және тест тапсырмаларының көптүрлілігі;
  • Мультимедианың арқасында оңай сіңірілетін оқу материалының үлкен көлемі;
  • Тыңдаушылардың өзара қарым-қатынасы.
  • Курстарды жеткізудің аралас әдістерін қолдану: Интернет жүйелері, CD-ROM және т. б. бағдарламалар.

Қашықтықтан білім беру заманауи білімнің екі негізгі принципін жүзеге асыруға мүмкіндік береді – «Барлығына арналған Білім «және» өмір бойы білім беру” қағидатына құрылып, бастауыш сынып оқушыларына қолжетімді білімді алуына мүмкіндік туғызады .

Қашықтан білім беру бойынша өз тәжірибемде уақытша кездескен қиындықтар:

  • Оқушылар мен ата-аналардың компьютерлік сауаттылығының

жеткіліксіздігі, қашықтықтан оқыту тәжірибесінің болмауы, көптеген оқушылардың классикалық білім алуға артықшылық бере отырып, осындай оқыту әдісіне әлі де дайын еместігі.

  • Қазақ тілі пәнін қашықтықтан оқытуды дайындау және өткізу бойынша

әдістемелік материалдардың аздығы.

  • Қашықтықтан оқытудың заманауи курстарының интерактивтілігі жеткіліксіз.

Қазіргі уақытта курстың мазмұнды негізін мәтіндік материалдар және қарапайым графикалық нысандар (суреттер, фото) түріндегі дәрістер, тест тапсырмалары түріндегі білімді бақылау блоктары құрайды. Әр ұстаз өздігінен берілген тақырып бойынша бейнематериалдары, видеожазбаларды дайындай білу керек. Осы баяндаманы жазу барысында қазақ тілінен қашықтықтан оқытудың түрліше жаңаша әдістеріне талдау жасадым.

Білім беру саласында ең соңғы ақпарат көздерімен жұмыс жасадым. Соның ішінде ерекше тоқталғым келіп отырғаны, және осы мақаланы сіздерге ұсынуға түрткі болған мына әдіс туралы қысқаша айтқым келіп тұр.

«Пирсонның кәсіби дамуы» 21 ғасырға арналған оқытудың 21 түрлі ойлау дағдылары MiCOSA үлгісін ұсына отырып, қазақ тілі сабағын  ерекше қалай өткізуге болады деген сұрақ туындады менде. Және осы американдық үлгідегі оқу дағдысын сабақтарда қалай қолдану керек, триз  әдісі, арнайы бағдарламаларды әр түрлі пәндерде қолдануға болады деген түсінік қалыптастырдым.Қазақ тілі сабағында қашықтықтан оқытуда қолданатын әдістер көп, бірақ сол әдіс-тәсілдерді пайдалану мақсатында мәселеге ойшыл және жауапты көтеру немесе мәселенің алдын алу үшін оқушыларды жауап беруден, реакциясын көруден немесе өзара әрекеттесуден бұрын өздері көрген және естігенін бақылау үшін жан-жағына қарауды  тоқтатып жоғарыда пайдаланып жүрген әдістер нәтиже беретініне сенем.

 

Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. Білім беру ұйымдарына электрондық оқыту жүйесін енгізу жағдайында педагогтардың біліктілігін арттыруды  ұйымдастыру әдістемесі / Ахметова Г.К., Караев Ж.А., Мухамбетжанова С.Т. // Алматы:АҚ «ҰБАО «Өрлеу», 2013.
  2. Қазақстан және ТМД елдеріндегі   білім беруді ақпараттандырудың IV Халықаралық форумының ғылыми мақалалар жинағы (18-19 бет.38-39 бет. 118-119 бет. 460-461 бет).
  3. Қашықтықтан оқыту теориясы мен практикасы/Баспасөз Е.С. Полат – М.,2004.
  4. Интернет — педагогикалық əшекелеу мəселесінің білім жүйесі/Баспасөз М.В. Моисеевой — М.,2004.
  5. Қашықтықтан оқутудың педагогикалық технологиялары/Баспасөз Е.С. Полат – М., 2005.

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *