Мамандықтың бәрі жақсы

Шонбаева АсимаСарсенбековна

 

Қызылорда облысы, Жалағаш ауданы, Жалағаш кентіндегі

Ш.Ермағанбетова атындағы №246 орта мектептің

мектепалды даярлық сыныбының мұғалімі

 

Мамандықтың  бәрі  жақсы

 

Білім беру дағдысы: Коммуникативтік дағдыларды дамыту
Ұйымдастырылған қызмет Сөйлеуді дамыту
ҰІӘ  мақсаты Әртүрлі  мамандықтар  қызметкерлерінің   еңбегі   туралы  түсініктерін кеңейту.
Міндеттері Еңбек  түрлеріне  және  әртүрлі  мамандық  иелеріне  құрметпен  қарауды қалыптастыру.
Күтілетін нәтижесі Ересектердің   еңбегін   құрметтейді   және бағалайды.
Уақыты 30 мин.
 
ҰІӘ жоспарын жүзеге асыру кезеңдері/ уақыты                   ҰІӘ   жоспары Ресурс
І. Кіріспе бөлімі

Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.

2 мин.

 

 

 

Бала үні:

қызығушылық, дербестілік коммуникативтілік, сыни ойлау,

Топтасу   3 мин.

 

 

 

II. Негізгі бөлім:           

Топтық жұмыс: постер  10 мин

4К моделі: командалық, коммуникативтілік, сыни ойлау, креатівтілік

Бала үні: кажеттілік

 

 

 

Жеке жұмыс:  6 мин

Бақылау: коммуникативтілік, сыни ойлау, Бір –бірінің жұмысына кері байланыс.

Бала үні:

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұжымдық жұмыс

5мин коммуникативтілік, сыни ойлау,

Бақылау:тікелей

 

Балалар біз бүгін  мамандықтар туралы        білетін  боламыз.

 

Психалогиялық ахуал

Қане ,балалар тұрамыз,

Үлкен шеңбер құрамыз.

Орнымыздан тұрамыз,

Құс болып қанат қағамыз.

 

Балаларға  мамандыққа  байланысты

бейнебаян көрсету

              Миға шабул

Жұмбақ

1. Мектептің жүрегі,

Білімнің тірегі.                              Мұғалім

 

2. Сауықтырар сырқатты,

Жылы үнмен тіл қатты.               Дәрігер

 

3.Дабылға тез жететін,

Жалынға сүңгіп кететін.          Өрт сөндіруші

 

4.Зымыранды ерттеген,

Ай – жұлдызды зерттеген.             Ғарышкер

 

 

 

 

Жеке жұмыс

 

   Топтық  жұмыс.  Құрылымдалған ойын            

                              « Кім жылдам»

Ойын шарты:  Қарандаш арқылы  мамандыққа қажетті  құралдарын  орналастырады.

         Ойын:      «Дұрыс па,бұрыс па?»

-Жүргізуші машина жүргізеді

-Аспазшы үй салып жүр

 -Дәрігер адамдар емдейді

-Мұғалім балаларды емдеп жүр

-Ұшқыш әдемі киім тігеді

-Әнші сахнада ән айтып жүр

 

                    Сергіту сәті

Бала,бала ,балақан,

Қане қайсы алақан?

Саусақтары әйбат

Былай-былай ойнат.

«Мен қазақпын »

Интерактивті тақта

 

 

 

Мамандық суреттері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мамандықтарға

байланысты

суреттер

 

 

 

 

 

Балалар жауабын айтады

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар хормен орындайды

 

 

 

 

 

ІІІ. ҰІӘ қорытындысы

4 мин

 

 

Рефлексия

 

  

Педагог  қорытынды  жасайды,  балаларды мадақтайды.

 

«Сұрақ-жауап »                   

 

 

 

 

 

 

 

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі:  Адамдардың  еңбегіне  қарай  қандай  мамандық иесі екенін ажырата алды.

Қандай түсініктерді игерді:  Еңбек  құралдарын  салыстырады, топтайды.

Меңгерген  дағдылары  мен  іскерліктері:   Есектердің еңбектерін  құрметтейді  және бағалайды.

 

 

 

 

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *