«Білім берудің технологиясы мен әдістемесі» пәні бойынша тест сұрақтары

Сарсембаева Арайлым Талғатқызы

1. Оқушыны деңгейге бөліп оқыту үшін
А) дәстүрлі түрде өтеді
В) сабақ жаңаша жоспарланады
С) алдын-ала дайындалған\
Д) грамматикалық тапсырмалар
Е) тиімділігін артады
2. Деңгейлеп оқыту технологиясының мақсаты
А) әрбір оқушы өзінің даму деңгейіне оқу материалын меңгеруін қамтамасыз ету
В) әр оқушыға өз мүмкіндіктерін пайдалануға мүмкіндік беру
С) оқушылардың қызығушылығы мен қабіетін ояту
Д) пән бойынша білімді игеру
Е) оқушыларға қойылатын талаптардың орындалуы
3. Пікірсайыс технологиясының мақсаты
А) білім
Б) ойын
С) жетістік
Д) талас
Е) жұмыс
4. Дамыта оқыту
А) күрделі құрылымды, біртұтас педагогикалық жүйе
В) балаларды тереңдете оқыту процесі
С) дамыған кадрлармен қамтамасыз ету
Д) заман талабына сай оқыту жүйесі
Е) өркениетті ғылыми-әдістемелік бағытта оқыту
5. Дамыта оқытудың дәстүрлі оқытудан айырмашалығы
А) дамытудың негізгі факторында мұғалімнің рөлі мен атқаратын қызметінде, оқушының білім алу белсенділігін, оқу үрдісін, қарым-қатынасын танып білу үрдісін ұйымдастыру
В) әр оқушының өзін-өзі өзгертуші субьект дәрежесінде көтерілуі көзделеді
С) дамыта оқу барысында әр оқушыға лайық жағдайлар жасалады
Д) оқушының тиімді даму жолдарын ашу үшін олардың әрқайсысымен жеке жұмыс жасайды
Е) барлық жауап дұрыс
6. Оқушы тұлғасын дамытуда қарастырылатын амал
А) оның толық өзіндік өсуінің, өзіндік қалыптасуының, өзіндік жетілуінің амалы ретінде
В) жеке тұлға ретінде
С) оқушының қалыптасып дамуына әсер ету
Д) әрбір сабақта, күнделікті қарым – қатынаста, өзіндік қалыптасуына жеткізетін амал
Е) сезімділік, зерде, ерік, құндылықтар, тәжірибе амалдары
7. Дамыта оқытудағы негізгі мақсат
А) баланың табиғи күштері мен мүмкіншіліктерінің өзіндік ашылуына қолайлы жағдай жасау болып табылады
В) мектеп оқушыларын дамыта оқыту
С) қазақ мектебі түлегінің білім сапасының деңгейін халықаралық дәрежеге жеткізу
Д) жаңа базистік оқу жоспары мен жаңа буын оқулықтарына көшу
Е) өркениетті ғылыми-әдістемелік бағытта ынталандыру
8. Білім беру мекемесінің әрбір сабақта, күнделікті қарым-қатынаста, мектепте және мектептен тыс іске асырылатын өзекті мақсаты, сонымен қатар оқушы тұлғасын өзіндік қалыптасуына жеткізетін амал
А) дамыта оқыту
В) деңгейлеп оқыту
С) модульдік оқыту
Д) жобалап оқыту
Е) барлық жауап дұрыс
9. Дамыта оқытудың негізін қалаған ғалымдар
А) Л.С.Выготский,В.В.Давыдов, Д.В.Элконин, Л.В.Занков
В) Каменскийй мен К.Д.Ушинский
С) В.П.Зинченко, В.В.Давыдов, Д.В.Элконин
Д) Ф.Янушкевич, Л.В.Занков
Е) Ю.К.Бабанский, К.Д.Ушинский
10. Даму дегеніміз не?
А) материалдық және идеялық обьективтілердің қайтымсыз, нақты бағытталған жаңа сапаның пайда болуының заңды өзгерісі
В) өзіндік жетіліп қалыптасу кезеңі
С) жан-жақты ізденудің нәтижесінде ғана жүзеге асатын процесс
Д) жүйелі ізденіс
Е) барлық жауап дұрыс
11. Егер дамудағы жаңа сапа қандай да бір қатынасында ескіден озса, онда
А) прогресстік
В) оптимистік
С) позитивті
Д) жүйелі
Е) арнайы
12. Пікірсайыс дегеніміз ……
А) білім таластыру өнері
В) даму
С) жүйелік
Д) шығармашылық
Е) бірізділік
Е) дамытушылық
13. Дамыта оқыту идеясы іске асатын әрекет
А) жан-жақты талқылау
В) дамытушылық
С) оқушыларды белсенді қатыстыру
Д) өнімді іс-әрекет
Е) шығармашалық ізденіс
14. Қашықтықтан оқыту технологиясын құру қағидалары
А) дамыта оқыту жүйесіне енген мұғалім тұлғасы да мұғалімдеріне қарағанда ерекше жетіледі
В) оқыту жүйесімен білім алған балалардың дүниеге деген көзқарастары терең болады
С) дамытушы білім берудің жүйесін қалыптастыру
Д) қазіргі кезде дамыта оқыту мектебін қалыптастыру
Е) білім беру ісінде уақыттың көбі баланы жалықтырып жіберетінін баяндау
15. Еліміздегі білім беру ісінде жұмсалатын уақыттың көбісі
А) баланы жалықтырып жіберетінін баяндау, түсіндіру, үлгіні көрсету сияқты өнімсіз еңбек
В) баланы оқытып дамыту
С) білім берудегі мұғалімнің тиімсіз уақыттары
Д) білім беруде мұғалімнің уақытты тиімді пайдалана білуі
Е) өте қолайлы болып келеді
16. Қазіргі кездегі білім беру жүйесінің дамуындағы елеулі бағыт
А) алған білімдерін қолдануға іскерлік қасиет-қабілеттерінің шеңберін кеңейту
В) оқушыларға халықаралық стандарттағы білім беру
С) заманға қарай икемделудегі білім беру жүйесін қалыптастыру
Д) оқушы тұлғасының дамуына максималды себепкер болу
Е) оқушы тұлғасының даумына айтарлықтай ықпал жасауды дәстүрлі мектеп іргесінде іске асыру
17. Дәстүрлі педагогикадағы мұғалімнің рөлі
А) дайын білімді түсіндіруші, бақылаушы, бағалаушы, тәртіпті қадағалаушы, білім насихаттаушы
В) білім беруші
С) ұжымдық істердің ұйытқысы
Д) танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру
Е) барлық жауап дұрыс
18. Дамытушы педагогикадағы әрекеттік стилі
А) демократиялы
В) тәуелсіз
С) тәуелдік
Д) либералды
Е) авторитарлы
19. Дамыта оқытуды іске асыратын мұғалім тұлғасы
А) кәсіби шеберлігін шыңдауға шарашамайтын, ұстаздықтан жалықпайтын, өз ісіне құштар, танымгер жете дамыған мұғалім
В) оқушылардың ой-өрісін дамытатын
С) білім беруші, тәрбие беруші
Д) өз ісінің маманы
Е) оқушылармен жұмыс жасай білетін
20. Қай ғасырда жеке тұлғаның дамуына мектеп ортасында қолайлы жағдай жасау туындайды
А) Е) ХХІ ғ
В) ХХ ғ
С) ХІХ ғ
Д) ХV ғ
Е) ХХ ғ-ң аяғында
21. Деңгейлік оқытудың ерекшелігі
А) оқушылардың сабақ барысында бірнеше деңгейде жұмыс жасай алатындығында
В) еркін білім беру
С) оқушының жеке тұлғалық білімін дамыту
Д) оқушының жаңа үрдістерін талап ету
Е) оқушыларды жаңаша оқыту
22. Қазіргі базалық білім беру
А) жеткілікті білімнің төменгі шегі
В) сапалы білім
С) замануи технологиялармен оқыту
Д) жоғарғы білім
Е) білім талап ету
23. Мектеп оқушыларына берілетін тапсырмалар ……… әсер етеді
А) ойлауына
В) ойнауына
С) жұмыс жасауына
Д) кітап оқуына
Е) есте сақтау қабілетіне
24. Деңгейлік тапсырмаларлың оқулықтағы жаттығулары
А) қайталау, пысықтау, бекіту, жұмыстарына арналған тілдік грамматикалық жұмыстар жүйесі
В) сан түрлі жұмыстар жүйесі
С) бағдарламаға сай жаттығулар
Д) деңгей бойынша берілген тапсырмалар
Е) барлық жауап дұрыс
25. Төртінші деңгей қандай балаларға арналады
А) логикалық ойлауы жоғары балалар
В) ойлау қабілеті жоғары , бірақ енжар
С) сынып бағдарламасына сай жұмыс істейді
Д) лингвистикалық барлық түрлерінен жұмыс жасайды
Е) дарынды, ізденімпаз, қабілеті жоғары, талапты
26. Пікірсайыс технологясын оқу үдерісіне енгізу
А) заманның талабы
Б) жетістікке жету мүмкіндігі
С) өздігінен жұмыс жасау
Д) жүйелі білім
Е) көптеген жаңалық
27. Деңгейлеп оқытуға қойылатын шектеулер
А) 2
В) 4
С) 3
Д) 8
Е) 5
28. Сауал тастаудың негізгі мақсаты
А) оқушыларды ойландыру
Б) дамыту
С) өткізу жұмысы
Д) нақты жауап
Е) ұяңдықтарын жеңу
29. Технологияның негізгі мәні
А) оқу жобасын жасау процесінде оқушының нақты жағдайларды бастан өткізу процестердің, құбылыстардың мәніне терең бойлауы, жаңа нысандарды жобалауы
В) басты назар оқушыда, оның шығармашылық қабілеттерінің дамуына ықпал ету
С) танымдық және практикалық міндеттерді шешуге алған білімін пайдалануында
Д) жүйелі ойлауды дамытуға жағдай жасау
Е) әртүрлі топтарда жұмыс істей отырып коммуникативтік біліктерді игереді
30. Мультимедиалық ақпарат түрлері
А) дыбыс
В) мәтін
С) графика
Д) анимация
Е) барлық жауап дұрыс
31. Компьютер экранына текстографиялық тораптарды ғана емес, анимация, графика, дыбыс, бейнеөнімдерді де гипермәтіндік жүйе ретінде ұсынатын технология
А) принтер
В) пернетақта
С) қатқыл диск
Д) жүйелі блок
Е) гипермедиа
32. Таңбалар мен әріптер мультимедиалық ақпараттың негізгі бөлігі …
А) білім
В) оқу
С) графика
Д) мәтін
Е) бейнеөнім
33. Мультимедианың құрамдас бөліктері
А) теледидар және кино
В) еңбек және түсіну
С) ойлау және түсіну
Д) өңдеу мен біріктіру
Е) ойын және тәрбие
34. Интерктивті ақпараттық-анықтамалық құрал
А) веб-сайт
В) компьютер
С) спутниктік байланыс
Д) мультимедиа
Е) анимация
35. Белгілі тақырып көлемінде арнайы ережелермен шектелген сөз жарыстыру, білім таластыру өнері
А) пікірсайыс
Б) рефлекция
С) бәсекелістік
Д) пікірлесу
Е)сауал беру
36. Дәстүрлі педагогикадағы мұғалімнің рөлі
А) білім беруші
В) дайын білімді түсіндіруші, бақылаушы, бағалаушы, тәртіпті қадағалаушы, білім насихаттаушы
С) ұжымдық істердің ұйытқысы
Д) танымдық іс-әрекетті ұйымдастыру
Е) барлық жауап дұрыс
37.Соңғы кезде оқытудың әртүрлі педагогикалық технологиялары жасалып, мектеп өміріне енгізілуде, олардың бірі –
A)Дьяченконың ұжымдық оқыту технологиясы
B)Дамыта оқыту технологиясы
C)Инновациялық оқыту технологиясы
D)компьютерлік оқыту технологиясы
E)Дидактикалық оқыту технологиясы
38.Ұжымдық оқыту –
A) ғылымда белгілі оқытудың жүйесі
B)құрылымды, біртұтас инновациялық жүйе
C)құрылымы дұрыс құрылмаған, психологиялық жүйе
D) күрделі құрылымды, біртұтас педагогикалық жүйе
E)біріккен, біртұтас педагогикалық жүйе
39.Шоғырландырып қарқынды оқыту жүйесінің заңдылықтырының бұзылмауының басты бөліктері.
А) мақсат, мазмұн, үдеріс, түрлері, басқару, ынталандырудың жемістілігі арасындағы байланыстардың сақталып қана қоймай, күшейе түсуіне жағдай жасайды
В) пәндерді қарқынды оқыту
С) маршрут – бағдарлама бойынша оқыту
Д) рейтинг әдісін қолдану арқылы оқушы білімін бағалау
Е) ұжымдық оқу әдісін қолдану
40.Инновациялық іс-әрекет –
А) қазіргі мектептің даму жолының бір аспектісі
В) жалпы, техналогия идеясы өте жаңа ұғым емес
С) оқытудың жоспарланған нәтежиесін диагностикалау
Д) алдыңғы жай-күйді диагностикалау
Е) тұлғаның шығармашылық қасиеттерінің қалыптасқандығы
41.Жаңалықты ендіруге дейінгі кезең
А) мұғалімнің зерттелетін жаңалыққа кәсіби дайындық деңгейі
В) ұжымдық істі ұжымдық талдау жасау
С) зерттеу экспериментін қою кезінде мұғалімнің жеке түзетулері
Д) эксперимент гипотезасы мен алынған нәтежиелерді салыстыру
Е) жаңа әдістің жеке оқушылардың дербес ерекшеліктеріне сәйкестігі
42. Жаңалықты ендіруден кейінгі кезең
А) эксперимент гипотезасы мен алынған нәтежиелерді салыстыру
В) таңдаған әдістің оқыту заңдылықтарына сәйкестігі
С) сапасы өзгеріссіз қалатын жүйенің сандық өзгерісімен сипатталады
Д) тұлғаның шығармашылық қасиеттерінің қалыптасқандығы
Е) жүйенің алғашқы қасиеттерін практика жүзінде түрлендіру
43. Жобаны құрастыру кезеңіндегі оқушының іс — әрекеті
А) өздерінің жұмыс нәтежиелерін баяндайды
В) шығармашылық топтарды құрады
С) ойындағысын қағаз бетіне түсіреді
Д) жобаны жан-жақты ойластырады
Е) оқушылар іздеу, тану жұмыстарын жүзеге асырады
44. Оқушыны деңгейге бөліп оқыту үшін
А) алдын-ала дайындау
В) сабақ жаңаша жоспарланады
С) дәстүрлі түрде өтеді
Д) грамматикалық тапсырмалар
Е) тиімділігін артады
45. Төртінші деңгей қандай балаларға арналады
А) ойлау қабілеті жоғары , бірақ енжар
В) логикалық ойлауы жоғары балалар
С) сынып бағдарламасына сай жұмыс істейді
Д) лингвистикалық барлық түрлерінен жұмыс жасайды
Е) дарынды, ізденімпаз, қабілеті жоғары, талапты
46. Нақты тақырыпты ашатын фактілер келтіріп, қайнар көзін айту
А) сұрақ-жауап
Б) қарар
С) аргумент
Д) дәлел
Е) шешім
47. Жаңа білімді игеру үрдісінде мұғалім мен оқушы арасында, оқушылар арасында жүретін қатынас
А) серіктестік
Б) оралымды
С) танымды
Д) сұхбаттық
Е) деңгейлі
48.Аксиология дегеніміз –
A) Аксиома ретінде қабылданатын педагогикалық заңдар мен заңдылықтар
B) Мұғалімнің балалар еңбегін асыра бағалауы
C) Білім беру мекемелерінің материалдық базасын күшейту
D) Ғылымдағы зерттеу әдістері жайлы ілім
E)Құндылықтардың табиғаты жайлы және дүниедегі құндылықтар жүйесі туралы философиялық ілім
49. Білім беру – бұл:
A) Кәсіби іс-әрекетке маманды теориялық даярлау
B) Мектепте баланы оқыту мен тәрбиелеу процесін қамтамасыз ететін нормативті құжаттардың жүйесі
C) Білім беру мекемелерінің оқу процесіне қазіргі білім беру технологияларын белсенді ендіру
D) Білім беру мекемелеріндегі демократияландыру және ізгілендіру процесі
E) Қоғамның нақты әлеуметтік-экономикалық жағдайында дамуға, өзін іс жүзінде көрсетуге және өзіне-өзі көз жеткізуге қабілетті тұлғаның физикалық және рухани сапаларын қалыптастыру
50. Қазіргі білім берудің міндеті:
A) Тұлғаның әлеуметтік құнды іс-әрекетке енуі үшін қоғамға және өзіне қажетті қасиеттерін дамыту
B) Әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану-ғылыми пәндердің интеграциясы
C) Мұғалімнің оқытушылық және тәрбиелеушілік қызметтерін анықтап айыру
D) Білім алушыларды этномәдени кеңістікке бейімдеу
E) Оқу орнының оқу-тәрбиелік процесіне жаңа компьютерлік технологияны ендіру

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *