Tренинг «Менің жан дүниемнің сұлулығы»
Психологиялық тренинг «Менің жан дүниемнің сұлулығы»
Тобы:198-1
Тренинг мақсаты: Өмірде адамнан асқан құндылық жоқ екендігін түсіндіре отырып, дұрыс қарым-қатынасқа түсу мәдениетін және жағымды «Мен» концепциясын қалыптастыру; оқушылардың өздерін жан-жақты тереңірек ашуына бағыт-бағдар беріп, көзқарастарын қалыптастырып, өзіндік анықтауға, ішкі сезімін сыртқа шығару.
Тренинг міндеттері:
— адамдар арасындағы қарым — қатынастың мәнін түсіну;
— өз бойындағы жағымды және жағымсыз қасиеттерін білу, түзетуге көмектесу;
— сыныптағы өз орнын және өзінің ортасын танып білуіне көмектесу;
— сыныпта белсенді жұмыс жасауға түрткі, ниетті қалыптастыру;
Көрнекіліктер: «Топта жұмыс істеу ережесі» жазылған плакат, А3-А4 қағаз беттері, фломастерлер, қарындаштар, қобдиша, үлестірмелі қағаздар, сенім жәшігі
Жоспары:
1.Атомдар мен молекулалар
2.«Менің еркеесімім»
3.«Оның есесіне мен..»
4.«Болашақтағы МЕН» сенімжәшігі
5.«Шетел тілі» сергітусәті
6.«Өмірге бағыт» байқаутесті
7.«Автобус» жаттығуы
8.«Есіміңді бейнеле»
9.«Майшам»
Тренинг ережесі
Белсендіқатысу
Тыныштықсақтау
Ойынашықайту
Бір – бірінсынамау
Ынтымақтылық
Тренинг құрылымы:
І. Ұйымдастырукезеңі.
1 — жаттығу. « Атомдар мен молекулалар »
Мақсаты: оқушыларарасындажақынқарым-қатынасорнату, ішкішаршауды басу;
Әрқатысушы — жекеатомдар. Жүргізушініңайтуыбойыншаатомдарқозғалысқатүседі ,бір-біріменжеңілқақтығысқатүседі . Жүргізушіқаншаатомныңқосындысынан молекула құралатынын айтады , солкездесолсанғасайбірігіптұрақалукерек. Соныменқатар, түрлібелгілерібойыншатопқабірігуұсынылады. Сан бойыншабіріккентоптарғабөлінеді.
2 –жаттығу. «Меніңеркеесімім»
Жаттығу топ жүйесіндежүргізіледі. Қатысушыларөзініңата-анасы, құрбықұрдастарынемесет.б. туыс — таныстарыныңоныңеркелетіпатайтынесімдерінайтып, берілгенбейджиккежазады. Тренинг бойысолесімменаталады.
ІІ. Негізгібөлім.
3 – жаттығу. «Оныңесесіне мен…» жаттығуы.
Барлыққатысушыларғааяқталмағансөйлемдері бар карточкалартаратылады. Сөйлемдердіәрқатысушыөзойыменаяқтайды.
— Мен бәлішпісіреалмаймын, оныңесесіне ….. .
— Мен шаршадым, оныңесесіне …… .
— Мен жақсыбилейалмаймын, оныңесесіне …. .
— Мен көпүндемейтінадаммын, оныңесесіне …. .
— Мен көпұйықтаймын, бірақоныңесесіне …. .
— Мен еден жуудыұнатпаймын, оныңесесіне … .
— Мен Үндістандаболғанжоқпын, оныңесесіне …. .
— Мен батылемеспін, оныңесесіне ….. .
— Мен өзімтуралыкөпойламаймын, оныңесесіне…… .
— Мен тез ашуланғышадаммын, оныңесесіне….. .
— Мен соншалықтысымбаттыемеспін, оныңесесіне …. .
— Меніңбойымаласы, оныңесесіне…. .
— Меніңаяқтарымұзынемес, оныңесесіне … .
— Меніңкемшіліктерімкөп, оныңесесіне … .
— Меніңжазуымәдеміемес, оныңесесіне ….. .
4 – жаттығу. «Болашақтағы МЕН»
Мақсаты: оқушылардыңөзін –өзітануға, өзін –өзібағалауынжоғарылату, ойлауғабағыттау;
Қатысушыларға «меніңқолымнанкеледі» бейнеролигікөрсетіледі. Осы ролик төңірегіндеболашаққа хат жазуұсынылады.
5 –жаттығу. «Шетелтілі» сергітусәті
Жүргізушіқатысушыларғашетелшесөйлесугеұсынады. Солсебептенбарлығынабелгілібірөлеңшумақтарыналуымызкерек.
«Жили у бабуси
Два веселых гуся.
Один серый, другой белый.
Два веселых гуся»
Бұлөлендібасқатілдердеайтыпкөрейік. Оны істеуөтеонай. Барлықдауыстыдыбыстардыңорнынабасқаәріптердіқоюкерек.
Ж*л* у б*б*с*
Дв* в*с*л*х г*с*.
*д*н с*р*й, др*г*й б*л*й.
Дв* в*с*л*х г*с*.
Немістілі — «У»; ағылшынтілі — «А»; жапонтілі — «Я»;
6 – жаттығу. «Өміргебағыт» байқаутесті.
Ойыншарты: Оқушыларғаұлыадамдарсуреттеріберіледі. Балалар осы кісілертуралы, оныңөзінеүлгі, өнегеболарлықісі, мінез – құлқытуралыәңгімелейді.
7 – жаттығу. “Автобус” жаттығуы.
Мақсаты: Жеке тұлғаныңэмоциялықкөңілкүйінтүсіну, вербалдыемесқарым-қатынастыорнату. Жүргізілуі: Топ екігебөлінеді. Екі топ екіавтобустқаотырғандайсапқатұрып, қарама-қарсыжаққақозғалады. Жүргізуші «сіздерүлкенқалағакелдіңіздер, сіздермінген автобус бағдаршамғакеліптоқтағандасізавтобустыңтерезесіненекіншіавтобустаотырғантаныстарыныздыкөріпқалдыңыз. Бұлүлкенсәттілік, сіз осы уақыттыпайдаланыпоғанжеделтүрдежағдайыңыздыайтыпжеткізуіңізкерек. Бірақсіз оны үнсізтүрдепонтомикаменкөрсетуіңізкерек. Сіздеуақыт аз. Сіздеуақыт аз, солуақыттыңішіндесізтанысынызғаайтқаныңыздыайтқаныңыздытүсіндіріпүлгеруіңізкерек. Олда сізбенсөйлемейқарым-қатынасжасаукерек» дейдіБалаларөзсөздеріңпонтомимикаментолықжеткізебілулерікерек
8 – жаттығу. «Есіміңдібейнеле» суреттіжаттығуы
Шарты: Оқушыларғааққағазғатүрлі – түстіқаламменөзінеұнайтынгүлді салу тапсырылады. Нәтижесіндеұқсасгүлдержинақталып, барлығытақтағаілінеді.
— Балалар, қандайәдемісуретшықты? Гүлдеріұқсасадамдармінезіжөнінде де ұқсасболады. Бізортамыздыңгүліекеніміздіұмытпауымызкерек. Бізәрқашанқуанышалыпкелетініміздібілуімізкерек .
Қоштасу: Жаттығу: “Май шам” (Шырақ).
Психолог: Біздіңжаттығуларымызаяқталуғажақынқалды. Мен сіздердіңбарлығыңызғақатысқандарыңызүшінризамын. Мен сіздерменжұмысжасағанымаөтеқуаныштымын.
Ал қазір мен май шамдыжағамын. Барлығымызбір – бірімізбенбірігіпжұмысжасағанымызүшінбір – біржылысөзайтып май шамдыберіпотырамыз.
Қоштасуға май шамдыалғансебебім, жарықдегенәрқашандажақсынәрсе, сондықтан да алдарыңызашық, жарқынболсындегентілек.