Сауат ашу Менің отбасым.М дыбысы мен әрпі
Пән: Сауат ашу | Жамбыл облысы Жуалы ауданы Б.Момышұлы ауылы Мектеп:№ 15 мектеп–лицей | |||||
Ортақ тақырып: Менің отбасым | Мұғалімнің аты: Жаркинбекова Макпал | |||||
Күні: | Нуриддиновна | |||||
Сынып: 1 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | ||||
Сабақ тақырыбы: | М дыбысы мен әрпі | |||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | 1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.
1.2.1.1 Сөз/ сөйлем сызбасын оқу. 1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес,көп мағаналы сөздердің мағаналарын ажырату. 1.3.11.1 Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қою.
|
|||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар орындай алады: | |||||
– М дыбысы туралы біледі,таниды, ажыратады. | ||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: | ||||||
– Диологқа қатысып, сұрақтарға жауап береді. | ||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: | ||||||
– Өз бетінше мәтін құрап, рөлге бөліп сахналайды. | ||||||
Бағалау критерийлері: | 1. Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіреді. 2. Сөз/ сөйлем сызбасын оқиды. 3. Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес,көп мағаналы сөздердің мағаналарын ажыратады.
4. Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды.
|
|||||
Тілдік мақсат: | Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Мысық – кошка – cat. |
|||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
1.М дыбысы қандай дыбыс? 2.М дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі? 3. М дыбысы кездесетін сөздерді атап бер? 4. “Мақта”- сөзіне дыбыстық талдау жаса?
|
||||||
Құндылықтар- ды дарыту | Ынтымақтастық, құрмет, жауапкершілік,өмір бойы білім алу ,құндылықтарын бала бойына дарыту. | |||||
Пәнаралық байланыс | Математикапәні – топқа бөлуде,сергіту сәтінде,кері байланыс кезінде, математика элементтерін қолданамын.
|
|||||
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта арқылы ойлау, сөйлеу дағдыларын дамыту. | |||||
Бастапқы білім | Дыбыстарды таниды,ажыратады.Сөздерді,сөйлемдерді оқиды. | |||||
Жоспар | ||||||
Жоспарланған уақыт есебі | ресурстар
|
|||||
Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Сенде бар отбасы, Менде бар отбасы, Үлкенде де, кішіде. Отбасы бар, әрбір кісіде. -Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, бір ананың баласындайосы сабақта бір-бірімізге сәттілік пен жақсы тілектер тілейік. Түстер арқылы топқа бөлемін. / қызыл, /көк.
1-топ 2-топ
Дауысты Дауыссыз дыбыстардыбыстар
|
Шаттық шеңбері
Қима қағаздар. |
||||
Ортасы
|
1. Жұмбақ жасыру.
Шықпайды уйден, Тоны-жібектен. Күндіз ұйықтайды, Түнде дабыл таппайды. Аңға барады, Сол аңды уйден табады. ( Мысық )
Мысық сөзін 3 тілде айтқызу.Ұ Мысық – кошка – cat. “Мысық” сөзінде бірінші қай әріпті естіп тұрмыз? Олай болса, біздің бүгінгі өтетін тақырыбымыз: “М м дыбысы мен әрпі” “М м ” дыбысының жазба және баспа түрімен таныстырылады. Кеспе әріптерден “мысық” сөзін құрастырып, оқып, дыбыстық талдау жасалынады. М м дыбысы дауыссыз, ол сөздің басында, ортасында, соңында кездеседі.
2. “Суретті сөйлет” әдісі.Ұ Тыңдалым. Сұрақтарға жауап бере отырып, мәтін құрастырады?
Сұрақтар: 1. Суреттен кімдерді көріп тұрсыңдар? 2. Отбасы мүшелерін атаңдар? 3.Мәтінге ат қояды? 4. Тірек сөздерді табады? Дескриптор: 1.Мәтін құрастырады 2.Мәтіндегі тірек сөздерді табады. 3.Сызба арқылы сөйлемдерді байланыстырады. Кері байланыс: “Серпілген доп” «Смайлк» арқылы бағалау.
3. «Рөльдік ойын» әдісі: Ж
“Менің отбасым” тақырыбына диолог құру. Дескриптор: 1.Өз отбасы туралы әңгімелейді. 2. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қояды.
Кері байланыс: “Серпілген доп” «Смайлк» арқылы бағалау.
Сергіту сәті «Бас бармақ» Бас бармағым -әкем, Балан үйрек- шешем. Ортан терек – ағам. Шылдыр шүмек – апам. Кішкентай бөбек – мен. Бір үйде біз нешеуміз. Бір үйде біз бесеуміз..
4. “Дауыстап ойлау ” әдісі. Т
1 топ: Оқиды. 2 топ: Тыңдайды ой түйіп, ойларын бір -біріне түсіндіреді. Оқушылар назарын” үлкен” сөзіне аударады. “Үлкен” сөзіне қарама-қарсы сөз табады.
Дескриптор: 1.Мағынасы қарама-қарсы сөздерді табады. 2.Көп мағыналы сөздері ажыратады.
Кері байланыс: “Серпілген доп” Смайликтер арқылы бағалау
№ 5 Дәптермен жұмыс. Ж Мм дыбысын жазу Дискриптор: 1.Оқушының әріпті жазу дағдысы қалыптасады. 2.Әріп элементтерін дұрыс,көркем жазады. |
Слайд М м әрпінің баспа және жазба үлгілері.
Жұппен жұмыс.
|
||||
Соңы
|
|
|||||
Қосымша мәліметтер | ||||||
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||||
“Дауыстап ойлау ” әдісі.
Барлығы: Ата сөзінің мағынасынбіледі. Көпшілігі: Сөздердің мағынасына қарама-қарсы, мәндес сөздердің, мағынасын түсінеді. табады. Кейбірі: Қарама-қарсы , мәндес, көп мағыналы сөздерге мысал келтіреді.
|
Смайлкпен бағалаған мақсатым: Оқушылардың ойын, пікірін, біле отырып, пәнге деген қызығушылығын, ынталандыру үшін,оқу мақсатына жету , алға ілгерілеу үшін алдым.
|
Оқушылар қаламсаппен жұмыс жасағанда және өшіргішті пайдаланғанда абай болуларына, бір – бірінің көздерін зақымдап алмауын ескеріп отыру. Сынып ішілік ережелерді қатаң сақтау.
|
||||
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1. 2. Сабақты жақсартуға не ықпал ете алды (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1. 2. Сабақ барысынада сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718