Республикалық білім порталы

Top Menu

  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат
  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

Main Menu

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Сауат ашу
      • Әдебиеттік оқу
      • Дүниетану
      • Жаратылыстану
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • Математика
    • Физика
    • Химия
    • Геометрия
    • География
    • Информатика
    • Ағылшын тілі
    • Биология
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Дефектология
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Логопедия
    • Орыс әдебиеті
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс тілі
    • Өзін-өзі тану
    • Сынып сағаты
      • Тәрбие сағаты
    • Технология
    • Шет ел тілі
  • Колледж пәндері
  • Балабақша
  • ЖАҢАЛЫҚТАР
  • МАҚАЛА ЖАРИЯЛАУ
  • ПАЙДАЛЫ
Кіру / Тіркелу

Логин

Қош келдіңіз! Аккаунтқа кіру
Кілт сөзді ұмыттыңыз ба?
Тіркелу

Lost Password

Артқа оралу

Тіркелу

Артқа оралу
  • Сайт ережесі. Пайдаланушылық келісім
  • Сертификат. Құрмет грамотасы. Алғыс хат
  • БАЛАБАҚША ӘЛЕМІ

logo

Header Banner

Республикалық білім порталы

  • МЕКТЕП ПӘНДЕРІ
    • Бастауыш сынып
      • Сауат ашу
      • Әдебиеттік оқу
      • Дүниетану
      • Жаратылыстану
    • Қазақ тілі
    • Қазақ әдебиеті
    • Қазақстан тарихы
    • Алгебра
    • Математика
    • Физика
    • Химия
    • Геометрия
    • География
    • Информатика
    • Ағылшын тілі
    • Биология
    • Алғашқы әскери дайындық
    • Дефектология
    • Дүние жүзі тарихы
    • Құқық
    • Логопедия
    • Орыс әдебиеті
    • Мектепалды даярлық сынып
    • Орыс тілі
    • Өзін-өзі тану
    • Сынып сағаты
      • Тәрбие сағаты
    • Технология
    • Шет ел тілі
  • Колледж пәндері
  • Балабақша
  • ЖАҢАЛЫҚТАР
  • МАҚАЛА ЖАРИЯЛАУ
  • ПАЙДАЛЫ
  • Студенттік өмір

  • ЗЕРТТЕУ САБАҒЫ: Химия сабағында оқытудың визуалды әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы оқушылардың академиялық тілін дамыту.

  • «Мен таңдаған өмір»

  • Желілік қауымдастықтың ЖОСПАРЫ

  • Мен саған есіртĸі жайлы айтып беремін.

  • Мен саған есірткі жайлы айтып беремін.

  • Бағалау түрлері

  • Үйкеліс күші

  • Елжандылық – тәрбие діңгегі

  • САЛҚЫН ЖӘНЕ ЖЕҢІЛ ТАҒАМДАРДЫҢ МАҢЫЗЫ

География
Home›География›Қазақстанның климаттық жағдайы

Қазақстанның климаттық жағдайы

By
7 января, 2021
108
0

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: «Мектепке дейінгі шағын орталығы бар Сәкен Иманасов атындағы орта мектеп»КММ
Күні:
Сынып: 9 Мұғалімнің аты-жөні: Мукашова Ажар
Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Қазақстанның климаттық жағдайы
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасынасілтеме) 9.3.2.2.Қазақстанның климаттық жағдайын талдайды

Сабақтың мақсаты Барлық оқушылар орындай алады:Қазақстанның климат жағдайларына талдау жасау.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Қазақстанның климаттық ресурстарына баға беру.
Кейбір оқушылар орындай алады:Климаттық жағдайдың ауыл шаруашылығына әсері
Бағалау критерийі Білу:Климат жағдайлары ұғымы нені білдіреді?
Түсіну.Климаттық ресурстарға не жатады?
Талдау.Адамдар тіршілік әрекетінде ресурстарды қалай пайдаланады.
Тілдік мақсаттар Климат,ресурс ,агроклимат
(Білу,түсіну,талдау дағдылары бойынша төмендегі сұрақтармен жұмыс істеу)
* Климат дегеніміз не?
* Қазақстан аймағында климаттардың өзгеруі.
*Климаттың оңтүстік,солтүстік,батыс,шығыс бағытындағы өзгеруі.
*Қазақстандық аймақтардағы ауа райы.
Құндылықтарға баулу Еңбек пен шығармашылық (өз жұмысын ұйымдастыра алу, белсенділік, ынталылық, ұқыптылық, қызығушылық, нәтижеге қол жеткізу, шыншылдық, жігерлілік,зерттеулік)
Пəнаралық байланыс физика,математика
Алдыңғы білім Климаттық жағдайлар (ауа райы,ауа температурасы,жауын шашын,жел)маңыздылығын ашу.
Сабақ барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері Ресурстар
Сабақтың басы 5 минут Ұйымдастыру кезеңі
Сыныпта қолайлы жағдай тудыру, эмоциялық бейімдеу. Қолымызды көтеріп, басымызға қойып айту: «Жарайсың! Сабақта белсенді жұмыс жасаймын, барлық тапсырмаларды орындай аламын». (1 минут)
Негізгі білімді өзектендіру «Пазл» әдісі арқылы мұғалім оқушыларды 3 топқа бөледі.
Қазақстанның климаттық жағдайына байланысты орналасу картасы (аймақтар қалай орналасқан,ауа райы қалай өзгереді)
Сабақтың ортасы 25 минут Білу: тақырып мәтінін оқып шығады берілген уақытта
Түсіну: жеке жұмыс оқушылардың білімдерін бақылау.
Талдау.Аймақтардағы климаттық жағдайды білу.
1-тапсырма
Оқушылардың дұрыс және қате жауабы бірден бағдарлама арқылы есептеледі (Бұл сұрақтар сабақ соңында қайталанады.Қазақстандағы климаттық көрсеткіштердің кестесі 47 сурет бойынша берілген Алматы және Шығыс Қазақстан облыстарының климаттық жағдайын сипатта

Дескриптор:
– Қазақстандағы ең жоғары ауа температурасы +50 градус қай жерде екенін түсіндіреді?
– Қазақстандағы ең төменгі температура қай аймақта?
– Неліктен оңтүстікте ыстық,солтүстікте суық.
ҚБ: «Еркін пікір» әдіс тәсіл арқылы оқушыны мадақтап, қолдау арқылы жүргізіледі.
2-тапсырма.
Ауа температурасы,жауын- шашын,жел,табиғатқа қалай әсер ете алады.
*Атмосфералық құбылыстар
*ТұманӘлемдік экономика
*Шық бұрқасын,көк мұз.
*Боран
*Жаңбыр,найзағай
Өздері тұратын жердің климаттық жағдайын сараптау.
Дескриптор
Адамдардың климатқа әсері
Климаттың ауыл шаруашылығына әсері.
Климат құрушы факторлар(географиялық ендік,жердің төсеніш беті,ауа массасының циркуляциясы.
ҚБ: «бағалау парақшалары» арқылы жүргізіледі
3.тапсырма .Ауа массаларының,атмосфералық бағыттардың,циклонның,антициклонның,жергілікті желдердің әсер ететін ауданын сипатта?
ҚБ: «багалау парақшалары» арқылы жүргізіледі.
Дескриптор
Карта бойынша шартты белгілерді анықтау.
Кескін картаға шартты белгілерді қойып үйрену.
(Т-температура,
Ж-жоғарғы қысым )
ҚБ: «сұрақ- жауап» әдісі арқылы жүргізіледі.
Сабақтың соңы 8 минут

2-минут БББ кестесін толтыру
Білгенім Білдім Білгім келеді

Үй тапсырмасы
Қазақстанның климаттық жағдайы. Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады

Саралау – Сіз қандай тəсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз?
Сіз басқаларға қарағанда
қабілетті оқушыларға қандай
тапсырмалар бересіз?
Мен деңгейлі тапсырмаларды қолдануды тиімді деп санаймын.
Қабілетті оқушыға арнайы тапсырма беремін. Бағалау – Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлап отырсыз?
БББ-кестесін толтыру арқылы оқушыларды бағалаймын. Денсаулық жəне
қауіпсіздік техникасын
сақтау

Сабақ бойынша рефлексия
Cабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?
Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынан
ауытқулар болды ма жəне неліктен?
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?

Previous Article

ТАРИХИ САНАНЫ ЖАҢҒЫРТУ МӘСЕЛЕСІ КӨТЕРІЛДІ

Next Article

“Кел Жаңа жыл,Жаңа жыл” мерекелік ертеңгілік

Ұқсас материалдар Осы автордан

  • География

    Атмосфера, атмосфераның құрамы және құрылысы

    11 марта, 2018
    By admin
  • География

    Салааралық кешендер географиясы

    8 мая, 2017
    By admin
  • География

    «Арабские страны Азии и Африки в 1914-1945 года»

    10 марта, 2017
    By admin
  • География

    3.8 Топырақтың экологиялық проблемалары

    25 ноября, 2019
    By admin
  • География

    Жердің құрылысы мен құрамы

    28 октября, 2017
    By admin
  • География

    Общая циркуляция атмосферы

    16 февраля, 2017
    By admin

Пікір қалдыру Отменить ответ

Для отправки комментария вам необходимо авторизоваться.

  • ДефектологияЖалпы рубрика

    Оқушының даму деңгейін зерттеу

  • Жалпы рубрика

    Фотосинтез, оның сатылары, Хемосинтез оның биосферадағы маңызы

  • Өзін-өзі тану

    Жақсылық – жан азығы

 

WhatsApp:
+7 707 817 74 58

Біздің Instagram каналымыз

Кто в сети

Рисунок профиля (Higher testosterone naturally, higher testosterone in males)

Жаңа жаряиланымдар

  • Студенттік өмір
  • ЗЕРТТЕУ САБАҒЫ: Химия сабағында оқытудың визуалды әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы оқушылардың академиялық тілін дамыту.
  • «Мен таңдаған өмір»
  • Желілік қауымдастықтың ЖОСПАРЫ
  • Мен саған есіртĸі жайлы айтып беремін.
  • Мен саған есірткі жайлы айтып беремін.
  • Бағалау түрлері
  • Үйкеліс күші
  • Елжандылық – тәрбие діңгегі
  • САЛҚЫН ЖӘНЕ ЖЕҢІЛ ТАҒАМДАРДЫҢ МАҢЫЗЫ

Facebook

Күнтізбе

Январь 2021
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
« Дек    

ЖАҢА ЖАРИЯЛАНЫМДАР

  • Студенттік өмір
  • ЗЕРТТЕУ САБАҒЫ: Химия сабағында оқытудың визуалды әдіс-тәсілдерін қолдану арқылы оқушылардың академиялық тілін дамыту.
  • «Мен таңдаған өмір»
  • Желілік қауымдастықтың ЖОСПАРЫ
  • Мен саған есіртĸі жайлы айтып беремін.
  • Мен саған есірткі жайлы айтып беремін.
  • Бағалау түрлері
  • Үйкеліс күші
  • Елжандылық – тәрбие діңгегі
  • САЛҚЫН ЖӘНЕ ЖЕҢІЛ ТАҒАМДАРДЫҢ МАҢЫЗЫ

жалпы мәліметтер

BILIMGER.KZ

Байланыс :
Тел:          +7 707 817 74 58
E-mail:     bilimger@bk.ru

Бұл Республикалық білім порталы 2015 жылдан бері ұстаздарға қызмет етіп келе жатыр.
Сайт материалдарын басқа сайттарға немесе жобаларға, коммерциялық жобаларға сайт әкімшілігінің рұқсатынсыз пайдалануға тыйым салынады.

Яндекс.Метрика
2021 © BILIMGER.KZ РЕСПУБЛИКАЛЫҚ БІЛІМ ПОРТАЛЫ