Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Зерттеу және зерттеушілер Мектеп: «Жаңаарқа  ЖОББМ» КММ
  Мұғалімнің аты-жөні: Жанбулат Гульдана
Сынып: 7 Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы   Географияда графикалық әдістердің қолданылуы  
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 7.1.1.6.Географияда графикалық әдістердің қолданылуын түсіндіру.
Сабақтың мақсаты

 

 

Барлық оқушыларға: суреттерді қолдана отырып, оларда бейнеленген географиялық нысандар мен табиғат құбылыстарын ажыратады

Оқушылардың басым бөлігіне: географиялық нысандарды бөлінуіне қарай жеке иерархияларға топтастыра.

Кейбір оқушыларға:Географиялық нысандардың, құбылыстардың және үрдістердің ерекшеліктерін графикелық түрде бейнелейді: сызба, диаграмма, график,профиль.

 

Бағалау критерийі

 

 

 

 

 

Дескриптор

-берілген суреттерді қолдана отырып, оларда бейнеленген географиялық нысандар мен табиғат құбылыстарын ажыратады

-географиялық нысандарды бөлінуіне қарай жеке иерархияларға топтастыра

-физикалық картаны қолданып, сызба салу ережесін сақтай отырып географиялық нысанның графикасын салады.

 

-сурет арқылы географиялық нысанды анықтайды;

 
-сурет арқылы табиғи құбылысты анықтайды;

географиялық нысандарды бөлінуіне қарай жеке иерархияларға топтастырады

 
-физикалық картаны қолданып, сызба салу ережесін сақтай отырып географиялық нысанның графикасын салады.    
 
Тілдік мақсаттар

 

Тілдік емес пәндер үшін тілдік мақсаттар белгіленеді. Айтылым, жазылым,тындалым.(мәтінмен танысу, суретті ажырату )

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

Құндылықтарға баулу

 

 

 Тақырыпты меңгере отырып оқушыларда, білімді шығармашылық тұрғыда қолдана білуге, қарым қатынас, жеке және топпен жұмыс істей білу қабілетін, АКТ дағдыларын жетілдіру.
Пәнаралық байланыс Бейнелеу сабағы.Берілген (нысандар табиғат құбылыстары) суреттерге қарап олардың қай нысанға жататынын анықтауда.

Информатика-Географиялық ақпарат графика құру негізінде қарастырылады .

 

Алдыңғы білім

 

Зерттеу әдістерін біледі, еске түсіреді. Фронталды сұрау. Сұрақтар арқылы.

 

Жоспар
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Дереккөздер, ресурстар
 

 

Сабақтың басы

 

Ұйымдастыру:  Топқа бөлу. Зерттеушілер арқылы: Геродот, Васко-да-Гамма, Ф.Магеллан. Сергіту сәті. Қорапшадағы зерттеушілерге сипаттама беру. (ғылымға қосқан үлесі)

— оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/слайд арқылы.  анықтап аламыз.

 

 

 

Оқулық

 

Сабақтың ортасы

 

Қолдану:

Тапсырма. 1. Зерттеу нысандары Ғарыштық, аймақтық, жергілікті болып бөлінеді.

Берілген суретпен жұмыс жасаңыз.

a. Қандай географиялық нысан көрсетілген?

b. Қандай табиғи құбылыс көрсетілген? Саралау сыныптың барлығына. Топтық жұмыс.

Коммуникативтік тәсіл  сөйлеу, ой-бөлісу, пікір алмасады.

Визуалды айғақтар әдісі. Суреттер.

(Барлық оқушыларға арналған, оқушы іс-әрекеті суреттегі географиялық нысандар мен табиғи құбылыстарды ажырата алды және топтық бағала, бағалау, Топтық бағалау.

топтар критерийлерге сәйкес бір бірінің жұмысы үшін баға қояды.Стикер арқылы.

  баға қойды.Әдісі іс-әрекеттік білімді сурет арқылы өзі меңгерді.

  Талдау.

Тапсырмасы.2.. Жұптаса отырып осы суретте көрсетілген география ғылымының зерттеу нысандарын иерахиялық деңгейлер бойынша сәйкестендіріңіз (суреттердің сандарын сызбаның тиісті бағандарына толтырыңыз).

 Сабақ барысында оқушылар төмендегі әрекеттерді жүзеге асырады алады:

географиялық нысандардың суреттерін аумақтық қамтылуына қарай жеке иерархиялық (деңгейлік)топтарға жіктейді;

ғарыштық деңгей нысандарын сәйкестендіреді;

— аймақтық деңгей нысандарын сәйкестендіреді;

— жергілікті деңгей нысандарын сәйкестендіреді; 

Саралап оқыту оқушылардың кейбіреуі ғана орындайды. Жұптық жұмыс.

Іс-әрекеттік тәсіл –білімді өз бетімен меңгереді. Дербес оқу-бір-бірін оқытады. Өзін-өзі бағалау-өзінің және жұбының жұмысы арқылы оқып жатқан нәрсені білгеніне баға қояды.

 

Суреттер нысандар және табиғат құбылыстар

 

 

 

 

 

 

 

 

Карта кесте

Сабақтың соңы

 

Жинақтау. Тапсырмас.3.

 Осы географиялық нысанның биіктігін сызба түрінде көрсетіңіз (физикалық картаны қолданыңыз және сызба салу ережелерін сақтаңыз).  

Саралап оқыту тапсырманы оқушылардың кейбірі орындайды, картамен жұмыс. Жеке жұмыс. Зерттеу тәсілі(жұмысты өз бетімен орындайды) жеке жұмысты бағалау сызбасы арқылы өзінің жұмысына баға береді.

Төмен:Географиялық нысанның биіктігін графикалық түрде көрсетуде қиналады.

Орта:Географиялық нысанның биіктігін графикалық түрде көрсетуде қателіктер жібереді

Жоғары:Географиялық нысанның биіктігін графикалық түрде көрсетеді .

  

Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі

Қандай ой пайда болды Не сезіндім Не ұнады
     
     

 

 

Рефлексия:    Нысана әдісі. 

Сұрақтары:

1.Мен үшін қызықты болды

2.Жаңадан үйрендім

3.Маған түсінікті болды

4.Белсенді қатыстым

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Карта, үлестірмелік материал график салу ережесі.

 

 

 

 

 

 

 

 

«Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі

 

Саралау Бағалау Пәнаралық байланыстар.

 

Барлық оқушыларға: суреттерді қолдана отырып, оларда бейнеленген географиялық нысандар мен табиғат құбылыстарын ажыратады

Оқушылардың басым бөлігіне: географиялық нысандарды бөлінуіне қарай жеке иерархияларға топтастыра.

Кейбір оқушыларға:Географиялық нысандардың, құбылыстардың және үрдістердің ерекшеліктерін графикелық түрде бейнелейді: сызба, диаграмма, график,профиль.

 

 

берілген суреттерді қолдана отырып, оларда бейнеленген географиялық нысандар мен табиғат құбылыстарын ажыратады

-географиялық нысандарды бөлінуіне қарай жеке иерархияларға топтастыра

-физикалық картаны қолданып, сызба салу ережесін сақтай отырып географиялық нысанның графикасын салады.

 

 

Бейнелеу сабағы.Берілген (нысандар табиғат құбылыстары) суреттерге қарап олардың қай нысанға жататынын анықтауда.

Информатика графика құру негізінде қарастырылады

Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткіздіме?Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

 

 

 

 

 

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

 

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ мақсаттары оқушыларға қол жетімді болды.

 

 

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізе алмады, себебі төмен деңгейдегілер географиялық нысанның биіктігін графикалық түрде көрсетуде қиналады, қате жіберді.

 

 

 

 

 

 

Ия

 

Ия

 

 

Ия.

Қорытынды бағалау: топтық барлық оқушыларға берілген сызбаны толтыру ұсынылды, барлығы орындады бұл тапсырманы орындағанда бір-бірін бас бармақ әдісі арқылы бағалады.

Тау жыныстарының ерекшеліктерін сипаттап кестені толтырғанда жұппен орындағандықтан стикер  арқылы бағалады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.