Туған өлкенің визит карточкасы: өлкетанудың деректер базасын әзірлеу

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Өлкетану Мектеп: : Ғ. Қараш атындағы  ЖОББМ             

 

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:  Закарина.А.Р
Сынып: 7 сынып Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбы Туған өлкенің визит карточкасы: өлкетанудың  деректер базасын әзірлеу
Осы сабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 7.3.5.2  Туған өлкенің табиғи-аумақтық кешендерін жоспар бойынша сипаттайды және өлкетану деректер базасын әртүрлі формада ұсынады.

 

Сабақтың мақсаты ▪Өлке табиғатымен танысады

Туған өлкенің  визит карточкасының мәнімен танысып,  түсінеді.

▪. Өлкетану деректер базасын әртүрлі формада ұсынып қорытынды жасай алады.

Бағалау критерийі

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

 

—          Өлкетуралытолықмағлұматалады

 

—          Өлкетану деректер базасын әртүрлі формада ұсынып қорытынды жасай алады..

Тілдікмақсаттар

 

Оқушыларқолданаалады:

Өлкетуралыбіледі;

Сипаттамабереалады

Өлкетуралыбілімдерінтапсырмаорындаудақолданаалады.

Лексика мен сөз тіркестерінің мысалдарын қамтитын тілдік мақсаттар: Мәтінді оқып, Жер бедері түрлерін жіктеп, биіктік шкаласы бойынша картадан көрсетіп, бірі бірінің пікірлерін тыңдайды.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:  геграфиялық орны, координаттар, шекарасы, экономикасы, топонимика т.б.

Диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Экономикалық аудан ——————-Мәртебесі———————————Ауданы———————————Ауыл координаттары————

Құндылықтарға баулу

 

 

«Мәңгілік ел»  ұлттық идеясының құндылықтары: Еліміздің табиғи нысандарын сипаттау арқылы оқушылардың бойынан, туған жерін, халқын құрметтеу арқылы патриоттылыққа тәрбиелеу және өмір бойы білім алу құндылықтарын дарыту.
Пәнаралықбайланыс Экология, биология, география
Алдыңғы білім

 

6 сыныптардағыжаратылыстанукурсынангеографиялықорны, координаттартабуды,экологиясытуралыбіледі.

 

Сабақбарысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

 

Ресурстар
Сабақтың басы

4 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

4 мин

1.Ұйымдастыру кезеңі.

Амандасу

Оқушыларды түгендеу, және  жақсы психологиялық көңіл-күй тудыру мақсатында шаттық шеңбері арқылы сәттілікке бағыттау.

Топқа бөлу:  Оқушыларды ортаға шығарып,  түрлі- түсті стикерлерді таңдау арқылы 2 топқа бөлінеді.

2.Үй тапсырмасын тексеру.

«Серпілген сауал» әдісі:сұрақ-жауап арқылы түсініктерін қайталау

Өлкемізде мекендейтін жануарлар мен өсімдіктер тіршілігі

А) Суретті қараңдар.                                                                              Мына бір топ қасқырлардың алдындағы бір қасқыр неге құйрығын төмен салып, денесін еңкейте түсіріп тұр?В) Бұл қандай жағдайды сипаттайтын көрініс?С) Қасқырлардың қылығындағы осы бір ерекшелік басқа жануарларда бола ма? Жауаптарыңды толық түсіндіріңдер.  (Жауап)                                    А)  Бұл бағынудың белгісі.В) Осы алдыңғы қасқыр өзі жалғыз қалғандықтан еңкейіп, бағынышты кейіппен бөтен үйірге қабылданғысы келеді.  Ол керек болса жас күшікше жерге аунап,шалқасынан түсіп, үйір иесіне өзінің толық бағынатынын білдіреді.

С) Осы сияқты ерекшеліктер жануарлар әлемінде көп кездеспейді.Бұл мінез-құлықтың күрделі формасы, ол тек жоғары сатыдағы жануарларға тән.

 

“Сенің ойыңша, мына деректердің қайсысы шын,қайсысы жалған?”

1.Киіктің жылдамдығы 70 км/сағатқа дейін жетеді?2. .Киіктің мүйіздері өте бағалы.                                     3.Киік тауларды мекендейді.                                                                          4.Киік шөппен қоректенеді.                                                             5.Киіктің ұрғашысы өмірге тек бір ғана лақ әкеледі.                6.Киіктің таралуы өсу үстінде.                                                                       7.Киіктің негізгі жауы — адам.                                                    8.Табынның басшысы – еркек киік.                                                  9.Киіктер жүзу білмейді.                                                                  10.Мүйіз тек еркектерінде ғана болады.                            (Жауап)     1, 2, 4, 7, 10                                                                             Қ.Б. Әр оқушының жауабын мадақтау,шапалақтау арқылы бағалау

Миға шабуыл :

«Туған өлке топонимикасы» және «Туған өлке флорасы мен фаунасы» айдарынан  бейнекөрсетілімкөрсету арқылы

.

Сурет, карта,

Карталар (кескін және атлас), мәтін, стикер, презентация.

 

 

 

 

 

 

Авторлық оқу-әдістемелік материал «География және биология пәндерінен дидактикалық тапсырмалар житнағы »  2019 ж

Закарина.А.Р

Искакова.А.А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

9 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

Тақырыпқа шығу

«Зерттеушілік тапсырма» әдісіЖұптық жұмыс:Мәтінмен жұмыс

1..Мәтін бойынша Борсы ауылының визит карточкасын толтыру

2. Кескін картамен жұмыс Жәнібек ауданы мен Борсы ауылының географиялық орнын картадан анықтап кескін картаға түсіру.

 

Бағалау критерийі Дескриптор    
Өлкенітаныпбіледі. .географиялықорнынанықтайды;

2.географиялық координаттарынтабаалады;

3.өлке тарихынсипаттайды;

 

.

ҚБ.  Бағалау :«Дәптер алмасу» әдісі арқылы жүргізіледі.

.

Топтық жұмыс:

2 «Жасырын сөз» әдісі бойынша  «Логотип» терминіне түсінік беріледі. БҚО және Жәнібек ауданы логотиптеріне сипаттама беріп,ауыл логотипін жасауға ой- пікірлерін ортаға салады

 

 

Бағалау критерийі Дескриптор    
«Логотип» терминінің мәнін түсінеді

 

БҚО логотипіне сипаттама береді;

-Жәнібек ауданы логотипіне сипаттама береді;

-Екеуін салыстырады

.Ауыл логотипіне өз ұсыныстарын айтады

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс»  әдісі арқылы бағалайды.

 

 

Үлестірме материалдар, презентация,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сурет, карта,

Карталар (кескін және атлас), мәтін, стикер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5 мин

 

Сабақты қорыту.

«QR  код»  ( кодталған сұрақтар)  .

Бағалау: «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды.

 

Үйге тапсырма:Борсы ауылының логотипіне жоба құру.

 

 

 

Кері байланыс:

«Кемпірқосақ» әдісі арқылы

Тақтадағы кемпірқосақ суретіне өз есімдері жазылған стикерді желімдейді. Олар ең төменгі күлгін түстен ең жоғары орналасқан қызыл түске стикерді желімдеу арқылы өздерінің сабақтағы түсінік (немесе көңіл-күй) деңгейін білдіреді.

 

Күлгін көк түс:     әлі сұрағым бар

Жасыл, сары түс:   жартылай меңгердім

Ашық қызыл, қызыл түс:  толық меңгердім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Атлас және кескін карта,

 

 

 

стикерлер,

маркер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралау – Сізқандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сізбасқаларға қарағанда қабілетті оқушыларғақандайтапсырмалар бересіз? Бағалау – Сізоқушылардыңматериалдыигерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлапотырсыз? Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасынсақтау

 

Сабақ айтылым, жазылым және тыңдалым  мақсаттарына сай жеке, жұптық, топтық оқыту әдістерін оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, сабақ барысында белсенді әдіс-тәсілдер тиімді қолдандым. Оқушыларға жақсы психологиялық көңіл-күй тудыру мақсатында шаттық шеңбері арқылы сәттілікке бағыттап,  екі топқа бөлінді.  Тақырыпқа сай бейнекөрсетілім көрсету  арқылы сабақтың мақсатын айқындап алдым. «Серпілген сауал» әдісі бойынша үй тапсырмасы сұралды.

««Зерттеушілік тапсырма» әдісі бойынша   ауылының визит карточкасын толтырды әрі кескін картамен жұмыс жүргізілді.

«Жасырын сөз» әдісі бойынша  «Логотип» терминіне түсінік беріледі. Облыс және  аудан логотиптеріне сипаттама беріліп,ауыл логотипін жасауға ой- пікірлерін ортаға саладыжәне «QR  код»  ( кодталған сұрақтар) арқылы білімдері сараланды .

Белсенді  әдіс-тәсілдерді пайдаланып, топқа бөліп оқыту барысында, сыныптың сабаққа қызығушылықтары оянып, үлгерімі төмен оқушылардың белсенділігі артады.

 

Сабақтың әр кезеңінде оқушыларды, бағалаудың жаңа белсенді әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаландым. «Серпілген сауал»кезінде «қол шапалақтау» арқылы өзара бағаланды. Жұптық жұмыс кезінде «дәптер алмасу», топтық жұмыс кезінде «екі жұлдыз, бір ұсыныс», бекіту  кезеңінде «басбармақ» әдісін тиімді пайдаланылды. Оқушылармен кері байланыс кезінде                               «Кемпірқосақ»  әдісін пайдалану арқылы сабақтың  өз мақсатына жеткені, жетпегені туралы қорытынды шығаруға болады. Тапсырма бойынша бағалау критерийлері алынып, қалыптастырушы бағалаулар жүргізілді.

 

 

 

АКТ-ны қолдану кезінде оқушылардың қажеттілігіне байланысты пайдалануды қамтамасыз ете отырып, 15 минуттан артық  қоспау керектігін қамтамасыз етіп отырдым.

 

.

 

Сабақбойынша рефлексия

 

   
Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

 

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован.