Қыс бейнесі

Түркістан облысы

Арыс қаласы

И.Журба атындағы жалпы білім беретін мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі

Оспанова Гүлмира Ермекбаевна

 

Мектеп: И. Журба
Сабақ  тақырыбы: №50 Қыс бейнесі
Күні:14.01.20 Мұғалімнің есімі: Оспанова Гүлмира Ермекбаевна

 

Сынып:4 «ә» Қатысқандар саны Қатыспағандар саны

 

Сабаққа негізделген оқу мақсаты

 

4.1.5.1Өзойын,сезімін, көзқарасынөмірдеболғанөзгешығармадағыұқсасоқиғаларменсалыстыраотырыпбілдіру

4.2.7.1Шығармадан әдеби-көркемдегіш құралдарды(теңеу,кейіптеу, эпитет,аллитерация,әсірелеу)табу және оларды қолдану

Сабақ мақсаттары: Барлықоқушылар:  Шығармадағы көркемдегіш құралдарды (эпитет пен теңеуді) таба алады.

Оқушылардыңбасымбөлігі:Өлеңдердісалыстыруда өз пікірлерін дәлелдермен негіздейді.

Кейбіроқушылар:Тақырыпқа қатысты ойларын түрлі формада жеткізе алады..

Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)

Өзге шығармамен салыстырып үйренеді.

Өлеңненәдеби көркемдегіш құралдардың қолданысын анықтайды.

Тілдік мақсаттар Тілдік дағдылар.Терминология. Сөз тіркестері:

Қызыл шұнақ, үскірік

Құндылықтарды дарыту Адамгершілік, еңбекқорлық.
Пәнаралық байланыстар жаратылыстану.
АКТ қолдану дағдылары Электронды тапсырмалар.
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім Жыл мезгілдері, табиғат құбылыстары, табиғат апаттары жайлы білім қоры.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған  жаттығулар Ресурстар
Басталуы (Ұ)

Мейірімді жүрекпен,

Ақ пейілді тілекпен

Амандасып алайық

Бір жадырап қалайық!

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

«Шұғыл SMS (хабарландыру)…» әдісі.

1. Атасы табиғат құбылысын кімге ұқсатады?

♦ Қалай ойлайсың, табиғат неге жылайды, неге күледі?

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

 

 

Жұмбақтар жасырып, шешімдеріне байланысты сабақтақырыбын болжату.

Оқу мақсатын таныстыру

Күтілетін нәтижені анықтау

 

 

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

Ортасы «Сипатта» айдарыбойынша

сынып қабырғасына қысқы табиғат құбылыстарынбілдіретін сөздер жазылып ілінеді. Оқушылар өз таңдауларына сәйкес бір табиғат құбылысын алып, сол сөзді үлгіге сай түрлендіріп жазады.

Мысалы: Боран          боранды         борандатты

Қарқарлықаржауды

Аяз

Ызғар

Дескрипторы:

1. Қысқы табиғат құбылыстарын еске түсіреді.

2. Сол сөздерді түрлендіріп, қысқасипаттама береді.

ҚБ: мадақтау сөздері

Мағынанытану

(ЖЖ)«Қойындәптер»әдісібойыншаС.Сейфуллинніңөмірімен шығармашылығыжайлымағлұматтаржинақтап,тірексөздер арқылымәліметтер қорын толықтырады

Аты-жөні  
Туған жылы  
Шығармалары  
Ақпарат  

«Түсініпоқы»айдарыбойыншаСәкенСейфуллиннің «Қызылшұнақ»өлеңінменмәнерлепоқимын,оқушылар мұқияттыңдап,төмендегісұрақтардың        жауабыніздеп отырады.

1. Ақын суреттегенқыс мінезі қандай?

2.Аязбейнесікейіптеутәсіліменберілгеніндәлелдейтін сөздерді тап.

3.Ақынның«қылшылдап,жалаңдап,ысқырып,санынсабалап,аузынашып»дегенсөздеріноқығандақандайсезімдерпайда

болады?

Дескрипторы:

1. Өлеңді мұқият тыңдайды.

2. Сұрақтардың жауабынтабады.

3. Жұпта диалогке түсуарқылы сұрақжауабынталқылайды. 4. Өз қорытындыларынұжымменбөліседі

ҚБ:мадақтау сөздері арқылы

(Ұ)«Жаңасөздерсандығы»айдарыСөздердің мағынасын ашу.

Қызылшұнақ–бетқаратпайтынүскiрiкаяз

Шұнақ–құлағыкесілген,келте

(ЖЖ)«Зерттепоқы,дәлелде»айдарыменшағын топкестемен жұмыс

Топтық жұмыс

Ітоп– Өз жеріндегіқыс көрінісінбейнелейді (пейзаж, суреттеу).

ІІтопҚысқа арналған өлеңдер (еске түсіру, жатқа оқу) құрастырады.

ІІІтоп–«Қысқаарналғантілекхат»жазады.

. ҚБ: Өзарабағалау

«Тыңда»айдары бойыншаАбайҚұнанбаевтың қыстуралы өлеңін хормен айтады.

«Қазақстанның кейбіроблыстарында өлеңдегідейқыс болмайды»дегенге сенесіңдер ме?(Иә/жоқ)

Дескрипторы:

1.      А. Құнанбаевтың«Қыс»өлеңінтыңдайды.

2.      Сұраққақатыстыөзпікірлерінбілдіреді

Дәптерменжұмыс

 

Тапсырма

ны орындаған  оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

 

 

 

Аяқталуы

 

«Қорытындыла»айдары бойынша оқушыларөлеңдерге сүйеніп, өзжеріңдегі қысты сипатта. Бүгінгі күнрайының сипатынбілдіретін сөздіңастынсыз

ҚБ:«Дуқолшапалақ»

Үйгетапсырма:Үлкендерден қар, аяздыңтүрлерін сұрастырып, жазыпал.

Рефлексия.«Өзмиыңдысал»әдісіарқылысабақтантүйген ойларынжазады.

Тапсырма

ны орындаған  оқушыны мадақтау,

толықтыру жасау, тиімді  кері байланыс орнату.

Қосымша ақпарат

 

Саралау — Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?  

 

Бағалау — Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?  
Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *