Мектеп асханасы. Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар

Түркістан облысы

Арыс қаласы

№32 Ә.Жангелдин атындағы жалпы орта мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі:

Орынбасарова Салтанат Султанбековна

 

 Қысқа  мерзімді  сабақ  жоспары.

Пәні: сауат ашу Мектеп: №32 Ә.Жангелдин  атындағы  жалпы  орта  мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні:  Орынбасарова Салтанат
Сынып: 1 Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы Мектеп асханасы.

Жуан және жіңішке дауысты дыбыстар.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.1.3.1 Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау

1.1.9.1 Сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты,дауыссыз,жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау

1.1.9.3 сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау

Сабақтың мақсаттары Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Бағалау критерийлері Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс Дүниетану,музыка сабағы
АКТ қолдану дағдылары  
Тілдік құзыреттілік Мектеп асханасы
Бастапқы білім Дауысты және дауыссыз дыбыстар
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Ертеңгілік шеңбері

Қол алысып, қәне, біз,

Достасайық бәріміз.

Айтарым бар сендерге,

Тез тұрыңдар шеңберге.

Қандай жақсы бір тұру,

Достарменен бір жүру!

Қандай жақсы дос болу!

– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш!

 

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

«Кемпірқосақ ойыны»

1-жаттығу

Суретке қара.

Сыныптасыңмен өз ойыңды бөліс.

Асханаға кірерде не істеу керек?

Түскі асқа қандай тағам аласың?

Дискритор:

Суретке  қарап   сұрақтарға  жауап  беріп,өз  ойларын  айта  алады.

2-жаттығу

Көркем жаз.

Мектепте асхана бар. Балалар үзілісте асханаға келді.

Дискриптор:

Берілген  мәтінді  көркем  етіп  жаза  алады.

3-жаттығу

Сөйлемдерді оқып,қатесін түзеп жаз.

Бір минут ішінді түстері әртүрлі бес затты ретімен тез айтып шығуға тапсырма беріледі.

Дискриптор:

Сөйлемдегі  сөздердің  қатесін  түзетіп  жаза  алады.

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сергіту сәті

1 минут

Қатты нөсер басылды (жаймен тырсылдатады)

Күн жарқырай ашылды (қолдарымен күн жасайды)

Көктен төмен  әдемi кемпiрқосақ шашылды (жарты доға жасайды)

Сергіту сәтіне арналған жинақ
Аяқталуы

16 минут

 

Қызықты тапсырма

8 минут

 

 

4-жаттығу

Тиісті әріптерді қойып, бірнеше сөз жаса.

 

 

 

 

Дискриптор:

Тиісті  әріптерді  қойып  бірнеше  сөздер  жаза  алады.

 

 

 

Оқулық, дәптерлер.

 

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Оқушылар «Еркін микрофон» әдісі  бойынша сабаққа кері байланысты ауызша айтты. Кері байланыста оқушылар өз топтарының жұмысымен бірге басқа топтың да жұмыстарын бағалады және ұсыныстарын берді.

Бұл сабақта оқушылар шығармашылықпен жұмыста топтық жұмыстың пайдасын түсінді деп ойлаймын.

 

Микрафон

Қосымша ақпарат
Ойлану

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы  қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба?

 
Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

2:

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1:

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?

Тексерілді:

 

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *