«Қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру » «Жылдам ойлан!»логикалық тапсырмалар

Б.Қ.О. Орал қаласы №42 «Ақ ниет» гимназиясы мектепалды даярлық жоғары санатты тәрбиешісі Бекмашева Ардақ Ғилымқызы

Білім беру саласы: Таным «Қарапайым математикалық ұғымды қалыптастыру »
Тақырыбы: «Жылдам ойлан!»логикалық тапсырмалар.
Мақсаты: сандар туралы өткенді пысықтау, ойындар арқылы ұзын-қысқа, жуан-жіңішке, үлкен-кіші ұғымдарын бекіту.Логикалық тапсырмаларды шешу арқылы ойлау қабілеттерін, зейінін тұрақтандыру.
Қажетті құралдар:сызба карточкалар,сандар, «Коломбовое яицо»,«Игровизор»

Іс-әрекет кезеңі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивциялық қозғаушылық «Көңілді санамақтар» бірге айтамыз.
Көңілді санамақта бізге «Карлсонды» шақырып берді
-шартты қабылдайды
-тырысады
-санамақты айтады.

Ұйымдастырушы-лық
ізденіс Карлсон қонаққа ұшып келеді
д/о: Көзіңді жұмып, қолыңмен анықта
Балалар сипап – сезу арқылы заттың ұзын — қысқалығын анықтау.
1-тапсырма
Айгүл үйге қай жол арқылы үйіне жетеді?сызба арқылы орындау
2-тапсырма: «Сан қатары»
үлестірмелі сандарды ретімен қояды. 0…. 2…. 4….. 1….. 3….. 5
5…. 3…. 1……… 4….. 2….. 0
3-тапсырма:Логикалық есеп
1.Суретші қорабынан 6 бояу алғаннан кейін, 4 бояу қалды. Суретшіде қанша бояу болды?
2.Қоян көжектеріне 4 сәбіз бергеннен кейін, тағы 3 сәбіз қалды. Қоянда қанша сәбіз болды?
3.Себеттен 5 алма алғаннан кейін, онда тағы 5 алма қалды.Себетте қанша алма болды?
4.Карлсон 6 тәтті нан жегеннен кейін,4 тәтті нан қалды. Қарлсонда неше тәтті нан болды?
5. Айдана 5 гүлге су құйғаннан кейін 2 гүлге су құйюқа үлгерген жоқ. Айдананың гүлзарында қанша гүл өсіп тұрды?
4-тапсырма
сызба карточкамен жұмыс
1)Піл аюдан кіші,ал аю қояннан кіші,қандай ойыншық барлығынан үлкен?Боя.
2) Құрбақа бегемоттан қысқа,бірақ есектен үлкен. Қандай ойыншық барлығынан қысқа? Боя.
3) Жираф сайқымазақтан қысқа,бірақ зебрадан ұзын. Бәрінен ұзыны не?
«Коломбовое яицо» ойыны

Карлсон, сендер барлық тапсырмаларды жақсы орындап бердіңдер,рахмет! -қуанады
-шартты қабылдайды,
-ойланады,
-жасауға тырысады,
-қарындаштар ұзын,
-таяқша қысқа,т.б.
-шартын қабылдайды,
-ойланады,
— Айгүлді сызба арқылы үйіне жеткізеді.
-шартты қабылдайды,
-сандардың қатарына қарайды,
-ойланады,
-орындайды.
-0,1,2,3,4,5
-шартты қабылдайды,
-ойланады,
-үлестірмелі карточкалар мен есепті орындайды
-10 бояу болды.
-7сәбіз болды

-себетте 10 алма болды.

-10 тәтті нан болды.

-гүлзарда жеті гүл өсіп тұр

-шартты қабылдайды,
-ойланады,
-сызба арқылы көрсетеді.

-ең үлкен ойыншық піл (бояйды)

-ең қысқа ойыншық есек, бояйды.

-ең ұзыны сайқымазақ бояйды.
Рефлекстік түзету Кім қонаққа келді? Карлсон қайда тұрады? Карлсон қалай ұшады көрсетіңдер? -ойланады,
-тырысады,
-жауап береді.
Күтілетін нәтиеже:
Ұғынады: сандар цифрларды, реттімен санай алады,
Түсінеді: заттың ұзын – қысқа, жуан-жіңішкелігін анықтай біледі;
Қолданады:логикалық тапсырмалар, «Игровизор», «Коломбовое яицо» ойыны модульдарын қолдана біледі.

Читайте также:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *